Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY
Rychlost, dráha, čas, zrychlení – řešené příklady
nerovnoměrného pohybu tělesa
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
PROCVIČOVÁNÍ spustíte klávesou F5
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registra č ní č íslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Š ablona III/2VY_32_INOVACE_677.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Kdo chce být milionářem ?
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Název školy: Základní škola Lanškroun, nám. A. Jiráska 140
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Výkon (Učebnice strana 22 – 24)
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Název materiálu: ČAS – výklad učiva.

Nejmenší společný násobek
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_717.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
Dosazování číselných hodnot do vzorců
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
PYRAMIDA Práce a energie
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název materiálu: SÍLA – výklad učiva. Název dle číselného rozsahu: VY_32_INOVACE_201. Autor materiálu: Mgr. Bronislav Budík. Zařazení materiálu: o Vzdělávací.
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Duben 2012
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _611 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Anotace Prezentace, která se zabývá Newtonovými zákony. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci znájí a umí využívat Newtonovy zákony.
Soutěž pro dvě družstva
Rychlost rovnoměrného pohybu
Tíhové pole gravitační zákon potenciál tíhového pole: těleso o hmotnosti M vytváří gravitační pole intenzita tíhového pole:
Název materiálu: PASCALŮV ZÁKON – výklad učiva.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _601 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_450.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Přednost početních operací
Název materiálu: HYDROSTATICKÝ TLAK – výklad učiva.
opakování malé násobilky
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _631 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Název materiálu: PRÁCE – výklad učiva.
Fy – sekunda Yveta Ančincová
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _625 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _615 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _614 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Název materiálu: TLAK – výklad učiva.
Název materiálu: GRAVITAČNÍ POLE – výklad učiva.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_715.
Transkript prezentace:

Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY VY_32_INOVACE_203 Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY Název dle číselného rozsahu: VY_32_INOVACE_203. Autor materiálu: Mgr. Bronislav Budík. Zařazení materiálu: Vzdělávací oblast : Člověk a příroda. Vzdělávací obor : Fyzika. Tematický okruh: Síla – tlaková síla, pohybová energie. Ročník : 7. Metodické pokyny: Jsou uvedeny na jednotlivých listech, u každého cvičení. Datum vytvoření: 3. 1. 2012

opakování 1.pololetí 7.ročníku Kdy se těleso pohybuje? Kdy těleso je v klidu? Co je to pohyb rovnoměrný? Uveď příklad nerovnoměrného pohybu. Jak vypočítáme dráhu  rovnoměrného pohybu?

opakování 1.pololetí 7.ročníku Jak vypočítáme rychlost rovnoměrného pohybu? Jak vypočítáme čas  rovnoměrného pohybu? Jaké jednotky rychlosti znáš? Kolik km/h je 20 m/s. Kolik m/s je 100 km/h.

opakování 1.pololetí 7.ročníku Vypočítej kolik m  ujde chodec za 10 minut při rychlosti 10 km/h. K jakému účelu slouží grafikon? Uveď příklad, kdy se rychlosti sčítají? Uveď příklad, kdy se rychlosti odčítají? Co popisuje síla?

opakování 1.pololetí 7.ročníku Jakou značku a jednotku má síla? Čím je popsána síla? Jaké mohou být účinky síly? Uveď příklad. Jakým přístrojem můžeme měřit sílu? Jak si můžeme znázornit sílu?

opakování 1.pololetí 7.ročníku Jaké vlastnosti má gravitační síla? Jaké vlastnosti má elektrická síla? Jaké vlastnosti má magnetická síla? Co je to tíha tělesa. Jak vypočítáme tíhu tělesa?

opakování 1.pololetí 7.ročníku Vypočítej tíhu tělesa o hmotnosti 300 gramů. Co je to třecí síla? Na jaké dvě složky se rozkládá síla na nakloněné rovině? Popiš I. Newtonův pohybový zákon. Uveď příklad. Co je to setrvačnost, kde se s ní setkáš?

opakování 1.pololetí 7.ročníku Proč se tělesa na Zemi zastavují? Uveď příklad. Co způsobí síla, která působí ve směru  pohybu? Uveď příklad. Která síla se nazývá dostředivá a která odstředivá? Uveď příklad. Popiš II. Newtonův pohybový zákon. Uveď příklad. Popiš III. Newtonův pohybový zákon. Uveď příklad.