D IFÚZE ČAJE Vypracovala: Tereza Štanglová, VI. D.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BIOLOGICKÉ HODINY V NAŠEM TĚLE
Advertisements

EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Proč se tělesa zahřívají při tření?
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
ŠKOLENÍ TECHNIKŮ A MONTÁŽNÍKŮ PRO ROK 2007
HODINA ZAČÍNÁ M A T E M A T I K A.
Vánoční mozaika 20. prosince Výroba pralinek • Lektor: Ottová • Co přinést: 50,- Kč na 5 pralinek.
Nabídka autobusové dopravy
Statistika her v 8.ročnících Ondřej Bělošek, Filip Kubeš, Lukáš Váverka.
Vyhledávání dopravního spojení na internetu
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D2 – 15.
Projekt Knihovny Kroměřížska spolufinancovaný Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
David Kuthan Karolína Korešová Michal Trmal
Název školy Adresa školy Číslo projektu Číslo materiálu v sadě Předmět Anglický jazyk Téma (název prezentace) Opakovací hra – slovíčka At home – 4. ročník.
9 CELÁ ČÍSLA
KOFEIN.
Rekonstrukce a sanace historických staveb h-x diagram
Lineární rovnice se závorkami
Termika příklady.
HRAJEME SI S ČÍSLY ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_18 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 25.
Kdo chce být milionářem ?
Týden Vojty Machaly.
- řešení pravoúhlého trojúhelníku
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_07/3/17_Aplikační úlohy
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Největší společný dělitel
Lekce 4 čas.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Únorové počítání.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
75.1 Násobení a dělení desetinných čísel deseti a stem
Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Dělení desetinných čísel
BIOLOGICKÉ HODINY V NAŠEM TĚLE
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2012/2013 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Hodiny.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Soutěž pro dvě družstva
Revitalizace panelových domů Porovnání spotřeby tepla.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_01 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
HRAJEME SI S ČÍSLY ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_19 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
METEO stanice Výsledky pozorování třída 5.A a 5.B.
ČAS.
Nejprve provedeme výpočet v závorce
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Celá čísla Násobení.
TEPLO, MĚRNÁ TEPELNÁ KAPACITA, TEPELNÁ VODIVOST
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Rovnoměrný pohyb – test 1
Pokus s čajem - difúze Brownův pohyb Veronika Krajanová, 6. D
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Terénní cvičení.
Pokus. konec.
MĚSTO MILOVICE. Počet obyvatel podle částíPočet obyvatel.
Transkript prezentace:

D IFÚZE ČAJE Vypracovala: Tereza Štanglová, VI. D

1. KROK Nachystala jsem si dvě průhledné skleničky, do kterých jsem dala sáček čaje.

2. KROK Do jedné skleničky jsem nalila studenou vodu a do druhé horkou vodu z konvice. STUDENÁ VODA TEPLÁ VODA

3. KROK V 17:05 hodin. STUDENÁ VODATEPLÁ VODA

4. KROK V 17:10 hodin. STUDENÁ VODA TEPLÁ VODA

5. KROK V 17:15 hodin. STUDENÁ VODATEPLÁ VODA

6. KROK V 17:20 hodin. STUDENÁ VODATEPLÁ VODA

7. KROK V 17:25 hodin. STUDENÁ VODATEPLÁ VODA

8. KROK V 17:45 hodin. STUDENÁ VODA TEPLÁ VODA

9. KROK V 17:50 hodin. STUDENÁ VODATEPLÁ VODA

KONEC