1 To have got - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_377, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Possessive´s Anglický jazyk VY_32_INOVACE_366, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání přivlastňovacího´s. Přiřazují.
Advertisements

SUPERLATIVES Anglický jazyk VY_32_INOVACE_380, 19. sada, AJ2 ANOTACE Prezentace s výkladem a doplňovacím cvičením na stupňování přídavných jmen v anglickém.
ZÁJMENA- osobní, přivlastňovací a předmětová
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.09 Název pro školu:
Sloveso BÝT – minulý čas
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: A nglický jazyk Tematická oblast: Slovesa.
To have got - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_376, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have got.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
VYJÁDŘENÍ BUDOUCNOSTI POMOCÍ WILL Anglický jazyk VY_32_INOVACE_022 – 2
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Vyjádření budoucnosti - …. GOING TO …
Sloveso BÝT – přítomný čas
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_14 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Past simple.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.18 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 18 Název materiálu:Can Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE _I.C.17 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 17 Název materiálu:Present continuous Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací.
Násobilka 8 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Prepositions VY_32_INOVACE_032 – 2.sada, AJ ANOTACE
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
There is, there are Anglický jazyk VY_32_INOVACE_040 – 2.sada, AJ
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
VY_32_INOVACE_23_01 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – Animals Anotace – Žáci za pomoci programu budou.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_663_SLOVESO_MÍT_OTÁZKA TÉMA: VÝKLAD SLOVESA.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách oznamovacích, slovní zásobu tematického okruhu volný.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání základní slovní zásoby tematického okruhu, tvoří rozhovory podle obrázků. Užívají jednotné.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání základní slovní zásoby tematického okruhu, vyhledávají slova, doplňují názvy k obrázkům, doplňují.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách záporných. Procvičují si slovní zásobu tematického.
Describing people Anglický jazyk VY_32_INOVACE_364, 19. sada, AJ2
To be - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_374, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to be ve větách.
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
To have got - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_375, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Short answers - past VY_22_INOVACE_10 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Clothes Anglický jazyk VY_32_INOVACE_363, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání základní slovní zásoby tematického.
Family Anglický jazyk VY_32_INOVACE_365, 19. sada, AJ2 ANOTACE
Sports Anglický jazyk VY_32_INOVACE_371, 19. sada, AJ2 ANOTACE
Present continuous Anglický jazyk VY_32_INOVACE_368, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase.
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
VY_32_INOVACE_52 VERB TO HAVE GOT NEGATIVE.
Present continuous - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_369, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí DATUM: AUTOR: Jana Hofrichterová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_Have got TÉMA SADY: Anglický.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got- question Název sady: Project 1 Číslo projektu:
Have got Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
SCHOOL Obr.1 VY_52_INOVACE_ AJ Anotace:Pracovní list, School Autor: Sabina Svobodová Jazyk: Angličtina Očekávaný výstup:umí slovní zásobu týkající.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace_ Have got-negative Project1
VY_32_Inovace_ Present simple - question
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
My Favourite Animal Škola
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
Possessive adjectives
Zvířata - Animals Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_21_ZVÍŘATA - ANIMALS_HULEJOVÁ Jazyk a.
Transkript prezentace:

1 To have got - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_377, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have got v otázkách a slovní zásobu tematického okruhu zvířátka – domácí mazlíčci. Tvoří věty podle obrázků. Doplňují tvary have got a has got do vět. Řadí obrázky podle diktátu. Užívají krátké odpovědi. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Sestaví gramaticky a formálně správně jednoduché písemné sdělení, krátký text a odpověď na sdělení, vyplní své základní údaje do formulářů, rozlišuje grafickou a mluvenou podobu slova. Pro koho je materiál určen žák, 1. stupeň ZŠ, 4. ročník Autor Mgr. Hana Pavlíková Datum vzniku Vzdělávací oblast Cizí jazyk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

To have got: questions Pets 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Vocabulary a dog a cat a snake a hamster a budgie a horse 3 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

a snake a cat a budgie a dog a horse a hamster Connect the pictures to the words. 4 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Number the pictures Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Has Jack got a dog? Has he got a dog? Yes, he has. Have Jodie and Peter got a cat? Yes, they have. 6 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Has Andrew got a dog? No, he hasn´t. Has Mary got a budgie? Yes, she has. Has Jane got a horse? No, she hasn´t. 7 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Have/has got - questions Have I got you wea hamster? theya cat? Has hea horse? she it 8 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Have/has got – short answers No, I haven´t. you we they he hasn´t. she it 9 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

10 index.html pictures.net/kid_clipart.html Hutchinson, T. Project. 3. vyd. Oxford : Oxford University Press, ISBN s. 29 Hutchinson, T. Project. 2. vyd. Oxford : Oxford University Press, ISBN s. 30, 31