Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název DUM: Generátor citací
Advertisements

Druhá mocnina dvojčlenu
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ • Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. • Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Sčítání, odčítání mnohočlenů. Počítej zpaměti: 1.8x 6 – 7x 6 = 2.x 3 + x 3 = 3.5y 2 - 5y 2 = 4.2a 2 + 2a 2 = 5.2x 3 y – xy 3 + 3x 3 y + 2xy 3 = 6.2ko.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Matematika a její aplikace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Název DUM: Informační společnost
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s kocourkem VY_42_INOVACE_30 Sada 2 Základní škola.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha se sčítáním květin VY_42_INOVACE_32 Sada 2 Základní.
Název DUM: Klávesnice v otázkách
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Matematika a její aplikace
Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Násobilka 8 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 4 VY_32_INOVACE_087, 5. sada, M ANOTACE
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Matematika a její aplikace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s násobením a kreslením VY_42_INOVACE_27 Sada 2 Základní.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Násobky 6 VY_42_INOVACE_34 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Matematika a její aplikace Geometrie na 1. stupni ZŠ Poznáváme přímku VY_42_INOVACE_34 Sada 5 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Matematika a její aplikace Krácení zlomků VY_42_INOVACE_13 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola T. G. Masaryka,
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Rychlá rozcvička na sčítání pod sebou VY_42_INOVACE_26 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Počítání do sta s tajenkou VY_42_INOVACE_25 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Transkript prezentace:

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání CZ.1.07/1.4.00/21.2759 Název DUM: Matematický projekt III. - Hry s čísly Název sady DUM Matematické operace v oboru reálných čísel na 2. stupni ZŠ Číslo DUM VY_32_INOVACE_04_S2-19 Vzdělávací oblast Matematika a její aplikace Vzdělávací obor Matematika Ročník 6. Autor, datum vytvoření Mgr. Vítková Yweta, 20. 5. 2012 Doporučená ICT a pomůcky PC, dataprojektor, plátno

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání CZ.1.07/1.4.00/21.2759 Anotace: DUM upevňuje a procvičuje základní početní operace s přirozenými čísly formou skupinové práce. Doporučení pro pedagoga: DUM obsahuje 4 časově náročnější příklady pro skupinovou práci žáků. Každá skupina řeší příklady v určitém pořadí dané tabulkou. Zadání všech příkladů je vhodné nakopírovat pro každý tým, nebo je možné pracovat v centrech u počítače a řešení posílat vyučujícímu po každém časovém úseku. Celkem může každý tým získat 4 body – 1 bod za úplné a správné řešení. Průběžné získávání bodů vyučující zapisuje hned do tabulky a promítá žákům prostřednictvím dataprojektoru.

Skupinový kolotoč Pracujeme v týmech. Důležité je správné rozdělení úkolů v týmu, jde o rychlost a přesnost. Na každý úkol I. – IV. máte 10 minut. Chybné nebo nedopočítané příklady jsou hodnoceny 1 trestným bodem. Za správné řešení získáte 1 bod. Řešení každého příkladu pište na samostatný papír a odevzdej po uplynutí dané doby na stůl.

Postup střídání příkladů pro týmy Číslo týmu 1. kolo 2. kolo 3. kolo 4. kolo 1 I. IV. III. II. 2 3 4

I. a) Doplň závorky tak, aby platila rovnost 7∙9+12 :3−2=23 7∙9+12 :3−2=65 7∙9+12 :3−2=147 7∙9+12 :3−2=47

I. b) Místo napište znaky početních operací tak, aby platila rovnost 84 (6 9 4 ) 3 = 5

II. a) Do kroužků doplň číslice 1 až 6 tak, aby součet na každé straně trojúhelníku byl 9 Číslice lze použít jen jednou.

II. b) Do kroužků doplň číslice 1 až 7 tak, aby součet tří čísel na jedné přímce byl 14

III. a) V úlohách doplňte chybějící číslice 8 6 * 1 – * * 7 * 4 7 4 5 8 6 2 1 – 3 8 7 6 4 7 4 5 

III. b) V úlohách doplňte chybějící číslice 8 * 6 * – * 5 * 1 1 2 3 4 8 7 6 5 – 7 5 3 1 1 2 3 4 

III. c) V úlohách doplňte chybějící číslice * 4 * 2 – 2 * 9 * 3 3 3 3 5 4 3 2 – 2 0 9 9 3 3 3 3 

III. d) V úlohách doplňte chybějící číslice * 2 * 6 ∙ 3 9 * 6 * 3 2 5 6 ∙ 3 9 7 6 8 

III. e) V úlohách doplňte chybějící číslice 2 * 3 * 5 ∙ 4 8 5 * 4 * 2 1 3 8 5 ∙ 4 8 5 5 4 0 

IV. Písmena ve čtverci nahraďte výsledky daných příkladů Jestliže jste správně počítali, je součin čísel v každém řádku čtverce stejný a součet všech čísel ve čtverci se rovná nejmenšímu trojcifernému číslu napsanému různými číslicemi. a b c d e f g h i

IV. Písmena ve čtverci nahraďte výsledky daných příkladů 75− 35+21+16 8∙36−108 :30 4∙ 32+7 −152 a b c d e f g h i

IV. Písmena ve čtverci nahraďte výsledky daných příkladů d ) 100+3∙16−146 e ) 5∙12∙17 :255 f ) 67:67 ∙ 38 475:4 275 a b c d e f g h i

IV. Písmena ve čtverci nahraďte výsledky daných příkladů g ) 5∙ 236−58 : 730+160 h ) 46∙36 :23 i ) 221−22:22 :22−9 a b c d e f g h i

7∙9+12 :3−2=23 7∙9+12 :3−2=65 7∙ 9+12 : 3−2 =147 7∙ 9+12 :3−2=47 I. a) Řešení 7∙9+12 :3−2=23 7∙9+12 :3−2=65 7∙ 9+12 : 3−2 =147 7∙ 9+12 :3−2=47

I. b) Místo napište znaky početních operací tak, aby platila rovnost Řešení 84 : (6 + 9 ∙4 )+3 = 5

II. a) Řešení 1 6 5 2 4 3

II. b) Řešení 5 3 1 7 4 6 2

IV. Řešení 3 6 4 72 2 9 1 Jestliže jste správně počítali, je součin čísel v každém řádku čtverce stejný a součet všech čísel ve čtverci se rovná nejmenšímu trojcifernému číslu napsanému různými číslicemi. SOUČET JE 102