+ REPORT Z VÝZKUMU A ANALÝZY POT Ř EB 531194-LLP-2012-LV-KA4-KA4MP.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Služby pro rodiny v ČR výzvy a perspektivy
Advertisements

Metrické vlastnosti.  Odchylka dvou r ů znob ěž ných p ř ímek je velikost ka ž dého z ostrých nebo pravých úhl ů, které p ř ímky spolu svírají. • (R.
Státní statistická služba za oblast kultury
ECVET v Programu celoživotního učení
DOMOV A CENTRUM AKTIVITY, p.o.
 Co d ě láme  Jak jsme pokro č ili  Selek č ní metody  K ř í ž ení  Problémy, na které jsme narazili  O co se pokusíme nyní  Co d ě láme  Jak.
Základní škola a mateřská škola, Praha - Nebušice od 1. 7
N ORMÁLNÍ JE NEKOU Ř IT Ž ALOUDÍKOVÁ, I., H RUBÁ, D. P D F A LF MU BRNO Výchova ke zdravému životnímu stylu a nekuřáctví na I.stupni ZŠ.
Konference UNIV 2K 1. a Ing. Petr Richter ředitel školy VOŠ, SPŠ a OA Čáslav Přemysla Otakara II. 938 VOŠ, SPŠ a OA Čáslav.
Rozvoj cestovního ruchu a láze ň ství v Jeseníkách Martin Plachý.
Škola: St ř ední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
 Škola: St ř ední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Projekt EU – OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Celorepublikové sdružení uživatel ů psychiatrické pé č e.
Hlavním cílem DZ je možnost aktivního zapojení d ě tí a mládeže do zlepšování života ve m ě st ě Litom ěř ice a okolí. Dalšími p ř ínosy jsou: ZZázemí.
2014 / 2015 Hospodaření Kateřina Hrdličková - Matýsek Fiscus.
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
P ODPORA TRANSFORMACE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB Ivana Příhonská Praha /
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
 je to zp ů sob odesílání, doru č ování a p ř ijímání zpráv p ř es elektronické komunika č ní systémy  ová adresa:
VZDĚLÁVÁNÍ INFORMATIKY NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH & POTŘEBY PRAXE Mgr. Petr Suchánek, Ph.D. Ing. Dominik Vymětal, DrSc.
Předškolní vzdělávání v podmínkách současné mateřské školy Doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D. PdF UP Olomouc.
Valné shromáždění SMOJK Vodňany, 11. červen /11 JIHOČESKÁ CENTRÁLA CESTOVNÍHO RUCHU INFORMACE O ČINNOSTI.
P ř íprava a pilotá ž vzd ě lávacích program ů (v č etn ě metodik) pro d ě ti a mláde ž zam ěř ených na rozvoj metod vzd ě lávání v oblasti rozvoje klí.
Ú ř ad vlády Č R Tereza Kunertová 2013 Evropský rok občanů.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
Koordina č ní skupina Rodiny, d ě ti a mládež Zámek "Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v D ěč ín ě " CZ.1.04/3.1.03/ “ 3. Komunitní.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Komise pro podmíněné propuštění (KPP) Společný projekt PMS CR, VS ČR a Českého helsinského výboru.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Změny v požadavku na proces edukace vojenských profesionálů Radomír Saliger,Vratislav Pokorný Katedra řízení lidských zdrojů Fakulta ekonomiky a managementu.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_1102_STAVEBNÍ SP. Téma: Pojem F. G._ Stavební spořitelny Číslo.
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZKUŠENOSTI S PODPOROU ESF VE VELKÉ BRITÁNII.
Josef Procházka08 VKZ (Výchova ke zdraví) P08B0308P.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_IVOVACE_2902_TYPY ÚVĚRŮ Téma: Pojem F. G._ Typy úvěrů Číslo projektu:
PROJEKT ISTI INFORMAČNÍ SYSTÉM TECHNICKÉ INFRASTRUKTURY VEŘEJNÉ SPRÁVY
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Bezpečnost pacientů v EU a ČR
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Inovace a regionální rozvoj
Hlavní město praha a integrace cizinců
Psychologie reklama.
Spolupráce s obcí a dalšími partnery při transformaci sociální služby
Společenská odpovědnost ve školství
Úloha bodového systému
Inovační potenciál České republiky
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Základní informace o poskytovateli
Další perspektiva prohloubení česko-polské přeshraniční spolupráce z pohledu regionů Výroční konference v rámci Operačního programu přeshraniční spolupráce.
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
Elektronické informační zdroje pro obor pedagogika
Centrální adresář knihoven a informačních institucí v ČR
Digitální učební materiál
ČINNOST UNO OK V OBDOBÍ 2014+
Aktuálně o stavu příprav na účinnost GDPR
Projekt „Strategické řízení rozvoje elektronického zdravotnictví v resortu MZ“ a příprava resortních metodik rozvoje elektronického zdravotnictví v oblasti.
Standardy činností sociální práce ve veřejné správě příspěvek Hradec Králové Praha Systémová podpora sociální práce v obcích reg. č. CZ /0.0/0.0/15_017/ ,
Podpora sociální práce na území Statutárního města Kladna
Akční plán - plánované společné aktivity
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Tematické setkání KAP Olomouckého kraje
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

+ REPORT Z VÝZKUMU A ANALÝZY POT Ř EB LLP-2012-LV-KA4-KA4MP

+ Statistické údaje Č asový rámec analýzy pot ř eb– 11/ /2013 P ř ípravné úkoly– 11/ /01/2013 Výzkum 04/01/ /03/2013 Zpracování výsledk ů 03/ /2013 P ř edb ěž ný report 14/05/2013 Dotazníky Rozeslány p ř edevším elektronicky Celkový po č et p ř ijatých odpov ě dí – 830 Osobní rozhovory Po č et dotazovaných - 52

+ Respondenti dotazníku

+ Ú č astníci osobních rozhovor ů

+ Existuje / pro č existuje tento problém? Spolupráce mezi knihovnami a organizacemi poskytující celo ž ivotní u č ení je nedostate č ná a jejich mo ž ná sou č innost v oblasti ší ř ení informací by mohla být posílena; Organizace celo ž ivotního u č ení a knihovny o sob ě p ř íliš neví a nejsou informovány o mo ž nostech, které si mohou navzájem nabídnout; P ř esto ž e knihovny tvo ř í d ů le ž itou č ást procesu celo ž ivotního u č ení, jeho ší ř ení a propagace pro n ě nep ř edstavuje prioritu; Spolupráce mezi knihovnami a organizacemi celo ž ivotního u č ení je nepravidelná (v rámci samostatných projekt ů ) a není realizována ve stálých intervalech.

+ Jak spolupracovat? Knihovny by m ě ly být lépe informovány a mít v ě tší pov ě domí o aktivitách organizací poskytujících celo ž ivotní u č ení. Organizace celo ž ivotního u č ení by m ě ly být lépe uvedeny do vize a hlavních aktivit knihoven – v pr ů b ě hu posledních desetiletí se role knihoven v informa č ní a znalostní spole č nosti výrazn ě zm ě nila. Ob ě strany (knihovny a organizace celo ž ivotního u č ení) by m ě ly mít jasnou p ř edstavu o výhodách této spolupráce. Formy spolupráce: B ěž né vzd ě lávací aktivity Vystavení fyzických i elektronických verzí projektových materiál ů v prostorách knihoven B ěž né události – diskuse, seminá ř e, p ř ednášky, prezentace Realizace projekt ů celo ž ivotního u č ení – knihovny v roli partnera Tato spolupráce by m ě la být podpo ř ena vládou (politiky).

+ Jak diseminovat? Forma spolupráce by se m ě la dále rozvíjet do formy diseminace: Vystavení fyzických (letáky, banery, bro ž ury, knihy) i elektronických verzí projektových materiál ů (elektronické belletiny, č lánky o Programu celo ž ivotního u č ení uve ř ejn ě ných na webu a sociálních sítí) v prostorách knihoven; B ěž né události – diskuse, seminá ř e, p ř ednášky, prezentace; Realizace projekt ů celo ž ivotního u č ení – knihovny v roli partnera; Knihovny jako konzultanti pro celo ž ivotní u č ení; Za č lenit aktivity celo ž ivotního u č ení do pravidelné denní č innosti knihoven; Pro zajišt ě ní kvality diseminovaných informací by m ě ly knihovnám organizace celo ž ivotního u č ení poskytnout školení; Umo ž nit návšt ě vník ů m knihovny otestovat a vyzkoušet slu ž by (interaktivní workshopy celo ž ivotního u č ení v knihovn ě ). Formy diseminace by m ě ly být nakombinovány podle cílové skupiny a specifik výsledk ů jednotlivých projekt ů.

+ Jaké dovednosti jsou pot ř eba? Schopnost komunikovat s r ů znými skupinami u ž ivatel ů ; Otev ř enost k novým trend ů m; Mana ž erské dovednosti; Zpracovávání statistických dat; Dovednosti a znalosti týkající se PR and marketingu; Budování týmu a týmová práce; Znalost práva; Základní znalost psychologie, andragogiky a ob č anských práv.

+ Záv ě r Spolupráce mezi knihovnami a institucemi celo ž ivotního u č ení v oblasti diseminace je nedostate č ná. Ve v ě tšin ě p ř ípad ů ob ě strany – knihovny i organizace celo ž ivotního u č ení o sob ě vzájemn ě nemají pov ě domí a dostate č n ě nerozumí povaze svých aktivit. Organizace celo ž ivotního u č ení si d ř íve nedokázaly p ř edstavit, ž e by se knihovny mohly stát partnery pro diseminaci. Byly identifikovány kroky, které by m ě ly být pou ž ity pro rozvoj spolupráce za ú č elem posílení diseminace a sou č innosti obou stran.

+ Doporu č ení V modelu spolupráce organizací celo ž ivotního u č ení s knihovnami by m ě ly být projednány dv ě hlavní otázky: Jak produkty projekt ů celo ž ivotního u č ení za č lenit do katalogu, fond ů a databází knihoven. Nejlepší formy vzd ě lávání/informování knihovník ů o ší ř ení a vyu ž ívání výsledk ů projekt ů celo ž ivotního u č ení. Knihovny a organizace poskytující celo ž ivotní u č ení by se m ě ly navzájem detailn ě p ř edstavit, nap ř. prost ř ednictvím vzd ě lávacích prohlídek knihoven s pr ů vodcem, spole č ných diskusí apod. M ě ly by být projednány p ř ínosy mo ž né spolupráce. Tv ů rci politik by m ě li být zapojeni do plánování a koordinace spolupráce mezi subjekty v oblasti celo ž ivotního u č ení.