VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_05 - Románský sloh
Advertisements

Základní škola a mateřská škola T.G.Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Autor: Mgr. Jiřina Kadlecová Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_06.
O Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ O Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ O Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_12.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 17
Obrázky: zdroje Snímek 4 - cbkladno
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_12_INOVACE_PR.1.03státní symboly
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE _10.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Živá a neživá příroda Přírodověda 4. ročník.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_05.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
VY_32_INOVACE_ 15 - Komunikace
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
0 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ 0 Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_15.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_20.
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_16.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_04.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Otáčivé účinky síly Páka a kladka VY_32_INOVACE_10 - PÁKA.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_20.
VY_32_INOVACE_11 - Náročné životní situace
První pomoc Zhodnocení stavu vědomí
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Autor výukového materiálu:
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
Specifické poruchy učení
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Název projektu:
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE.
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Registrační číslo.
VY_32_INOVACE_ 03 - Feudální stát
Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice
Výukový materi á l zpracov á n v r á mci projektu EU pen í ze š kol á m Registračn í č í slo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Š ablona: III/2 Č. materi.
Mgr. Zuzana Holemá Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o.
VY_32_INOVACE_ 10 - Dynamické vlastnosti
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_12.
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_08.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Seberegulační vlastnosti osobnosti
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Autor výukového materiálu: Bc. Markéta Miláčková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Listopad 2011 Číslo.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_09.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_01.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_ 17.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
VY_32_INOVACE_07 - OTÁČIVÉ ÚČINKY SÍLY
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Rok v jeho proměnách I. (předvánoční.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_16.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Měření fyzikálních veličin – Měření času
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: O12 Číslo klíčové.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_19.
VY_32_INOVACE_06 - Slované
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_07.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_14.
VY_32_INOVACE_12 - Závislosti
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Název projektu:
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Náboženství Autor: Mgr. Jiřina.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Podbořany, Husova 276, okr. Louny AUTOR: Jaroslava Kudláčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_604_ŠKOLNÍ_POTŘEBY TEMA: Školní potřeby ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/
MOTIVACE.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/21.1099 Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_06 Adresa školy: Vrchlického 630/5, Děčín II Autor: Mgr. Lucie Barillová Název materiálu: Aktivačně-motivační vlastnosti Předmět: Občanská nauka Cílová skupina: 7.,8. ročník VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti

VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti Datum vytvoření: 11.9. 2011 Téma: Aktivačně-motivační vlastnosti Cíl prezentace: seznámení se základními údaji, týkající se aktivačně-motivačních vlastností Časová dotace: 20 min. Anotace: žáci se naučí pracovat s pojmy motivace, zájmy, potřeba. Praktický úkol na rozvrh plánů a cílů a cesty k nim. Datum realizace v hodině: 13.9. 2012, třída VIII. B VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti

VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti Opakování Nakresli křížovku, ve které budou pojmy z dosavadních hodin. Musí mít minimálně pět řádků. Uvedené pojmy a výrazy budou použity při tvorbě písemné práce a ústního zkoušení Obr. 1 VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti

Aktivačně motivační vlastnosti Vedou člověka k nějaké činnosti, podněcují ho, nebo ho naopak tlumí, nedovolují mu něco konat Motivace – vysvětli pojem. Popřemýšlej, co je pro tebe nejlepší motivací ve škole VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti

VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti Motivace, motiv Motivace usměrňuje naše chování a jednání pro dosažení určitého cíle Motiv - důvod, smysl, příčina („motor“) určitého chování (motiv jednání, motiv zločinu) VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti

VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti Potřeba Lidskými potřebami se zabýval psychologi A.H. Maslow, který vypracoval hiearchii lidských potřeb (odkaz na jeho pyramidu potřeb) – http://cs.wikipedia.org/wiki/Abraham_Maslow VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti

Aktivačně motivační vlastnosti Pudy – komplexem zděděného chování (výživy, sebezáchovy, agresivity, péče o potomstvo) Zájem – je získaný motiv, který je projevuje kladným emočním vztahem jedince k určité činnosti Vyhraněný, ústřední zájem se nazývá záliba VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti

VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti Zájmy Popřemýšlej o svých zájmech a srovnej, kolik máš zájmů v porovnání s ostatními spolužáky, popř. členy rodiny. Připrav si krátký projev, ve kterém ostatní spolužáky seznámíš, co je pro tebe důležité a čím se ve volném čase zabýváš. VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti

Aktivačně motivační vlastnosti Ideály – vzorové, vysoké životní cíle, o jejichž dosažení člověk usiluje Životní cíle – představují systém cílů, kterých se člověk svojí činnosti snaží dosáhnout Aspirace (ambice) – směřování k dosažení určitých cílů a plánů VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti

VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti Úkol Rozepiš svá přání do pyramidy, kde na vrcholku bude tvé nejtajnější a nejsilnější přání. Zároveň k těmto přáním napiš, co je potřeba k tomu, aby sis své přání splnil(a) Co si představíš pod pojmem, že je něco ideální? VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti

VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti Opakování - zápis Co je to motiv? Co je to potřeba? Pudy Zájmy Hiearchie cílů VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti

VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti Použité zdroje Přispěvatelé Wikipedie, Motiv [online], Wikipedie: Otevřená encyklopedie, c2012, Datum poslední revize 31. 03. 2012, 21:47 UTC, [citováno 11. 09. 2011]<http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Motiv&oldid=8334372> Obrázek na snímku č. 3 - http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=k%C5%99i%C5%BEovka&ex=1#ai:MP900385328| Obrázek na snímku č. 5 - http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=motivace&ex=1#ai:MC900299707| Obrázek na snímku č. 11 - http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=z%C3%A1pis&ex=1#ai:MC900397198| VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti