Computer Agency o.p.s. ESOCAET II Vzdělávací projekt pro zaměstnance průmyslu a středoškolské pedagogy se zájmem o CAE technologie Josef Šesták, Barbora.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Mechatronika Informace o studijních oborech Mechatronika
Střední průmyslová škola, Trutnov, Školní 101
Inovace výuky CAD na naší škole
PLÁNOVÁNÍ A ŘÍZENÍ VÝROBY
Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
Další vzdělávání na VOŠ a SPŠ, Jičín, Pod Koželuhy 100
Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
Metoda konečných prvků
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Stručný úvod do UML.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ 14. leden 2012 SPŠ Perspektivní studijní obory: denní čtyřleté maturitní obory pro absolventy ZŠ, určené pro dívky i pro chlapce.
Mechanika s Inventorem
Projekt FRVŠ 2636/2009/G1 Řešitel: Ing. Martin Madaj
Úvod Klasifikace disciplín operačního výzkumu
Koncepce rozvoje a řízení vědy a výzkumu
Vysoké učení technické v Brně
Základ kvalitního vyjednávacího týmu = dobře vyškolený kolektivní vyjednavač 3 základní stavební kameny kvalitního vyškolení: 1.Odborné znalosti 2.Techniky.
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáž jako nástroj dalšího vzdělávání STÁŽ jako nástroj dalšího vzdělávání Místo.
E-learning ve výuce na SŠ
Prvek tělesa a vnitřní síly
e-learning Lucie Rohlíková
R VY a Aplikovaná informatika Aplikovaná informatika Prezentace studijních oborů 2013.
NaturNet Plus Počítačem podporované vzdělávání na ochranu životního prostředí O projektu.
Computer Help …vše, co jste kdy chtěli vědět o počítačích, ale báli jste se zeptat…
Computer Help …vše, co jste kdy chtěli vědět o počítačích, ale báli jste se zeptat…
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Animace a eLearning Petr Korviny SCO 2006, Brno. Úvod Animace Animace Výhody (názornost, vhodnost nasazení pro výuku počítačových programů a dovedností,
Materiál vznikl ve spolupráci SPŠ OSTROV a ZŠ Konečna 25, p. o.
Konference škol vyučujících IT a IE
Vzdělávací technologie aplikace Jaromír Reger (L07155)
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
Počítačová gramotnost a její zvyšování pomocí e-learningu Martin Voslář Počítačová škola Gopas, a.s.
prof. Ing. Hartl Martin, Ph.D.
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
Základní seznámení s biomechanikou
Počítačová podpora konstruování
CAD a parametrické modelování
Profil manažera vzdělávání EGON centra VS Benešov,
Osnova kurzu Modul B6 – Informační podpora projektového řízení Ing. Martina Čaputová VŠB-TUO 1.Cíl kurzu Absolvováním kurzu získáte: a) znalost základních.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Počítačová podpora konstruování
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
Personální plán pro podnikatelský plán
Nelineární řešení průhybu konzoly II Petr Frantík Ústav stavební mechaniky Ústav automatizace inženýrských úloh a informatiky Fakulta stavební, Vysoké.
Vzdělávací portál eKabinet.cz a digitální obsah pro střední školy Ing. Richard Valenta
Projektové kurzy a cílové skupiny 2 5 VZDĚLÁVACÍ SYSTÉM VE VENKOVSKÝCH PODMÍNKÁCH.
Tento projekt je spolufinancován Evropským fondem pro regionální rozvoj, státním rozpočtem České republiky a státním rozpočtem Slovenské republiky Metodické.
2D A 3D CAD Systémy CAD. CAD CAD – Computer Aided Design (počítačová podpora konstruování). Počítačová podpora konstruování v oblastech: - Strojírenství.
Technologie skenování ve 3D „HIGH TECHNOLOGY – další vzdělávání v 3D technologii“, registrační číslo projektu CZ.1.07/3.2.10/ Ing. Ondřej Helan.
… 32 Základní informace ÚSTAV KONSTRUOVÁNÍ - ÚK tel.: fax:
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
Podrobnosti na KVS – doc. Manlig, Ing. Zelený, Ing. Vavruška
Požadavky RVP PV Úloha diagnostiky při sledování
Požadavky RVP PV Úloha diagnostiky při sledování
Grafické systémy II Kubín Tomáš.
Komplexní program Univerzity Karlovy v Praze pro vzdělávání v řízení přenosu znalostí a výchovu v inovačním podnikání
Prezentace výpočtů pomocí metody konečných prvků (MKP)
Název: Základní struktura programu Inventor Autor: Ing Miloš Vlasák
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
ABC, s.r.o. Josef Novák 2/24/2019.
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
Modelování deskových konstrukcí v softwarových produktech
Transkript prezentace:

Computer Agency o.p.s. ESOCAET II Vzdělávací projekt pro zaměstnance průmyslu a středoškolské pedagogy se zájmem o CAE technologie Josef Šesták, Barbora Bejčková, Computer Agency

Úvodní informace ESOCAET. European school for Computer Aided Engineering Technology Evropská škola pro počítačem podporované inženýrské analýzy. Projektu se účastní celkem 5 zemí. Česká republika, Polsko, Německo, Rakousko, Švýcarsko. Cílem je umožnit středoškolsky vzdělaným uživatelům CAD softwaru plnohodnotnou práci s nástroji pro deformačně napěťovou analýzu CAE softwaru.

Co si představit pod ESOCAET II CAD Model Aneurysma aorty Deformovaný model vlivem působení krevního tlaku

Co lze kurzem získat? Nové znalosti a dovednosti s MKP; Možnost práce se špičkovým softwarem; Certifikát z prestižního kurzu; Spoustu kvalitních studijních materiálů; Co je požadováno? Znalosti práce s CAD softwarem; Ochota studovat;

Obsah kurzu

Část I Opakování a lineární elastická analýza Úvod do mechaniky těles; Úvod do teorie Metody konečných prvků (dále MKP); Aplikace MKP na ukázkové příklady v prostředí ANSYS; Případová studie (Case Study I) Výuka formou školení a samostudia pomocí systému Moodle;

Obsah kurzu Část I Opakování a lineární elastická analýza Příklad analyzovaného komponentu

Obsah kurzu Část II Analýza sestav a nelinearity Pokročilá teorie MKP; Nelinearity, jejich typy, výskyt a řešení; Aplikace nelineární MKP na příklady v prostředí ANSYS; Případová studie II (Case Study II) Výuka formou školení a samostudia pomocí systému Moodle;

Obsah kurzu Část II Analýza sestav a nelinearity

Informace o kurzu Bližší informace o kurzu ESOCAET u kontaktní osoby: Barbora Bejčková, Computer Agency;

Děkujeme za pozornost