… reklama, kterou slyšíte

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

VZNIK A VÝVOJ PROJEKTU Mezinárodní festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět Projekt Vzdělávání o lidských právech s použitím dokumentárních.
Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Nová zpravodajská televize. Analogová TV se loučí Digitální TV on air.
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Orientace firmy FitVitalita s.r.o v aktuálním podnikatelském prostředí
Najdi na slepé mapě České republiky města podle zadání.
Města ČR – orientace na mapě
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Žánry a formáty Žánr (druh, rod, způsob, styl, sloh) je obecné pojmenování pro všechny materiály (díla) se společnými znaky žánrové oblasti např. v literatuře.

Pivní a vinné slavnosti 2014
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
SRDCE NA DLANI 2005 Řada charitativních koncertů na pomoc Fondu Ohrožených Dětí.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Definice zapomínání: 1. Zánik vzpomínky. 2. Zánik nežné náklonnosti.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
RRM 12´29 Nový rozhlasový produkt na trhu v CS 12-29: posluchačů týdně posluchačů denně 29 % share Zdroj: SKMO-Radio Projekt,
Proč je důležité studovat Principy
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Zábavná matematika.
Celostátní setkání mládeže Žďár nad Sázavou.
Poaukční katalog O.s. Green Doors. David Cajthaml: Houba, ze s é rie Zimn í linoryty 48 x 40 cm, 2011 cena: Kč běžn á prodejn í cena: Kč.
Reklamní kampaň pro ……… Nejlepší taneční songy od světových DJ´s Zdroj: Dance Radio, Play.cz, v tis. Internetová poslechovost na FM v Praze.
VÍTEJTE V NAŠÍ ONLINE PORADNĚ! Váš poradce:David Kříž telefon: www: Poradna Lepší kondice.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
semestrální práce z předmětu mab
Spolupráce nebo boj s médii aneb
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
RÁDIO PROGLAS Kristýna Tůmová.
 knihovny se výrazně podílejí na snížení dopadu digitální propasti (digital divide), který existuje mezi těmi, kteří mají, a těmi, kteří nemají přístup.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Architektonické soutěže VALNÁ HROMADA ČKA,
ManagerWeb.cz » 1 Moderní řízení - jediný manažerský digest na českém trhu Moderní řízení je měsíčník poskytující výběr zahraničního i domácího know-how.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Sídla ČR.
Média a my v dnešním světě Tony Duong, 8.B Projektový den 8. dubna 2009.
Členění území naší vlasti
ČESKÝ ROZHLAS PARDUBICE projekt ROZHLASOVÉ POSVÍCENÍ Ing. Martin Kolovratník – ředitel stanice.
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Česká republika: poloha, historický vývoj a obyvatelstvo a sídla
Představení jednotlivých stanic + rodiny rádií
Členění území naší vlasti
25let ZKUŠENOSTÍ Obsah Rozhlasový trh
1 Slyšet nás můžete opravdu kdekoliv. Aby ne, když si nás týdně naladí bezmála dva miliony posluchačů po celé republice. Dodáváme ráno dobrou náladu.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
S buzolou po Česku Autoři: Ondřej Bortník Tomáš Chytil Josef Dostál Lukáš Caletka.
Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku vlastivědy- tématu Česká republika, podtématu města. Jedná se o prezentaci na interaktivní.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Zdeněk Kóňa PUBLICISTICKÝ STYL S publicistickým stylem se nejčastěji setkáváme v … (viz.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
Krajský Soud
HISTORIE A TYPOLOGIE MÉDIÍ 3
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Město na obrázku se jmenuje
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
Členění území naší vlasti
Distribution of CFTR mutations in the Czech population: Positive impact of integrated clinical and laboratory expertise, detection of novel/de novo alleles.
CHARITA FUNDRAISING Komunikační platforma ÚSPĚŠNOST Osvěta Komunikace
Transkript prezentace:

… reklama, kterou slyšíte www.frekvence1.cz celoplošná rozhlasová stanice s možností i lokálního odpojení pro jednotlivé regiony pokrytí signálem 104,5 FM Brno 94,1 FM České Budějovice 104,3 FM Olomouc 93,4 FM Jihlava 103,8 FM Klatovy 91,0 FM Ostrava 97,4 FM Pardubice 104,1 FM Plzeň 89,6 FM Plzeň – město 102,5 FM Praha 93,5 FM Ústí nad Labem 94,1 FM Valašské Meziříčí 98,4 FM Vrchlabí 105,0 FM Zlín … reklama, kterou slyšíte

poslechovost denní poslechovost 884 000 N E J P O S L O U CH A N Ě J Š Í RÁDIO V ČR v týdenní poslechovosti v podílu na trhu v čase 8:00 – 18:00 v c.s. věk 40-49 a ženy www.frekvence1.cz denní poslechovost 884 000 podíl na rozhlasovém trhu na 12,5 % týdenní poslechovost 1 365 000 - meziroční nárůst o 97.000 posluchačů ( + 8%) ! poslechovost Denní poslechovost soukromých rádií v ČR, TOP 10 v c. s. všichni, v tis. Zdroj: SKMO, Mediaprojekt, Median + GfK, 1.7.2005-17.12. 2005, po - ne … reklama, kterou slyšíte

program … reklama, kterou slyšíte skvělý proud muziky, informací a zábavy, který vás dostane do TEMPA www.frekvence1.cz Krásné ráno, národe! 5:00 - 9:00 s Tomášem Krausem (po-pá) zprávy, Rychlý fóry P. Rychlého, snídaně u Novotných, Špeky H. Pawlowské, Vytáčky P.Jablonského, osobité pohledy Jana Krause v rubrice Jan Kraus a blondýna, Milujte svého milionáře s bývalým vysoký funkcionář ODS Miroslav Mackem, šťastná hodinka o velký prachy Na titulní straně 9:00 – 10:00 s Laďkou Něrgešovou (nově !) fatální faux pas, přeborník v hubnutí, jak odrovnat soka v lásce, ... Co se stalo celebritám, může potkat i vás… Křížový výslech 10:00 – 11:00 s Lubošem X.Veselým rychlý sled otázek a odpovědí - osobnosti prozradí , s čím se ještě nikde nesvěřili. „Řeknou i to, co nevěděli?“… Sexy život 11:00 – 13:00 s Jitkou Asterovou „Žárlí žena na fotbal ?“, “ Odmítáte nosit erotické prádlo?“, „Holky nebo vdolky?“, …Berte to s humorem, nejste v tom sami. nově : Tajná láska – oslovte svůj idol přes Frekvenci 1 SuperStory 13:00 – 15:00 s Terezou Pergnerovou Příběh dne, který píšete i Vy! Skvělý proud muziky a posluchačských smsek. Quiz Show 15:00 – 17:00 s Pavlem Kučerou Nový pořad soutěží a písniček, atraktivní témata, např. život celebrit, sex, moderní životní styl se spoustou cen pro posluchače. 17:00 – 18:00 Odpolední express s Pavlem Kučerou Buďte v obraze – komentáře O. Neffa, zpravodajské přehledy Pressklub (po-čt) 18:05 – 18:30 nově s Jitkou Obzinovou Aktuální problémy, známí hosté. Otázky na tělo. Prestižní diskuse přímo v éteru je otevřena i vám Co vy na to, pane Kraus ? (pá) 18:05 – 18:30 Jan Kraus glosuje nejvýznamnější události týdne, bez servítků a s humorem i o tom, co až tak humorné není. Rande na Frekvenci 1 18:30 – 24:00 s Karlem Rychlým (po-pá) a víkend s Janem Vaisarem Nejsou všichni zadaní! Jsme připraveni vás nejenom seznámit, ale i domluvit Rande na druhý den a k tomu spousta báječné muziky. program … reklama, kterou slyšíte

marketingová komunikace www.frekvence1.cz marketingová komunikace cíl kampaně : Nejlepší mix hudby a zábavy - aktuální mediální kampaň Frekvence 1 je zaměřená na komunikaci hudebního formátu marketingová komunikace Pro komunikaci byla použita následující média a nosiče: outdoor – billbordy, bigboardy, osvětlené plochy u čerpacích stanic, tisková inzerce (deníky, suplementy, týdeníky, měsíčníky) mediální partnerství, koncerty, filmy,… reality show VyVolení, Miss ČR, Česko hledá SuperStar, Champions on Ice, Český slavík, turné The Backwards koncertů : Elton John, Olympic, Elán, Richard Muller, Alphaville,.. muzikálů : Excalibur, Tři mušketýři, Dracula, Rebelové, Pokrevní bratři music na CD : Phill Collins, Rod Stewart, Karel Gott, Eros Ramazzotti filmy/DVD : Horem pádem, Harry Potter, Jak básníci neztrácejí naději, Letopisy Narnie, Zlomené květiny, Skřítek, Román pro ženy, Moje krásná čarodějka knihy : Jan Kraus – Uvolněte se, prosím … reklama, kterou slyšíte