Digitální komunikace a hledání přízně spotřebitelů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Mobilní služby a reklama
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.

Propagace a reklama na facebooku
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
BOJUJ SE ŠIKANOU! Tento materiál vznikl za finanční podpory EU prostřednictvím programu Daphne. Za obsah je zodpovědný příjemce podpory The BB Group a.
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Návrh spolupráce pro Czech Digital s.r.o.
U ŽIVATELÉ F ACEBOOKU ČTOU ZPRÁVY, I KDYŽ NECHTĚJÍ Střední škola Kostka, s.r.o. Mgr. Libor Čada |
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Kdo chce být milionářem ?
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Představujeme službu Samepage
Bezpečnost silničního provozu v roce 2009 Tisková konference, 15. ledna 2010 ministr dopravy Gustav Slamečka.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Siemens Enterprise Communications Ondřej Nový Key Account Manager Siemens Enterprise Communications, s.r.o. Praha, Siemens Enterprise Communications.
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Mezinárodní autopůjčovna - auta na elektřinu nebo CNG -
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Národní konference eTwinning 28. – 30. dubna 2011 Praha Petr Chaluš.
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Nebezpečí na Internetu
Aplikace pro mobilní zařízení v realitní praxi Clarion Congress Hotel Prague.
Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Prezentace oddělení FMCG říjen 2006
Facebook je rozsáhlý společenský webový systém sloužící hlavně k tvorbě sociálních sítí, komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování.
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
25 / 1 / 2011.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací
Autor práce: Michaela Janová
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

Digitální komunikace a hledání přízně spotřebitelů PhDr. Dominik Hrodek OgilvyInteractive

Na sítích lapeni „Nové nástroje, nová média a nové strategie umožní společnostem a marketingovým profesionálům šíření obsahu s rychlostí a v šíři nikdy předtím neviděné.“ Murdoch

Online Marketing brzy je a bude... tam, kde jsou lidé více o emocích efektivnější všude „cloudy“ o videu direct „green“

Trend: Online „téměř“ všude

Konzumace online médií - realita

Lidé konzumují média najednou 43%* sleduje TV a internet zároveň 26%* poslouchá rádio a surfuje po internetu zároveň Zdroj: IPA, TouchPoints

Sociálních médií je mnoho...

Nenuťte lidi, aby chodit za Vámi, buďte tam, kde jsou

Téma

Příběh

Facebook není nástěnka

Jak posunout komunikaci online Vždy definujte, co je úspěch a měřte pak, co jste definovali… SDĚLOVAT NĚCO NĚKOMU STÝKAT SE S LIDMI ZASAHOVAT ZÁKAZNÍKA OVLIVŇOVAT ZÁKAZNÍKA LOAJALITA ZÁKAZNÍKA PŘÍZEŇ ZÁKAZNÍKA

Budovat přízeň

Kavárna, ve které hraji o přízeň tím, že jsem podnětným, přirozeným a sympatickým společníkem

Facebook Extrémně zábavný...

Facebook ...nebo extrémně užitečný

Zapojení

Jak se zapojují lidé online… Uživatelé Ve skupině 100 online lidí ... jeden vytváří obsah ... 10 vytváří interakce ... 89 vidí obsah a interakce pravidlo 1% spoluautora Youtube counts 100mio downloads a day, but only 65.000 uploads + +++ Zapojení

Čtyři klíčové využití sociálních médií… by OgilvyInteractive

Viralita

Jak lidé v sociálních sítích fungují? Věkové skupiny Dle aktivit Tvůrci Publikují, píšou blogy, nahrávají videa, sdílí… Kritici Komentují události, přeposílají, hodnotí, soutěží Sběrači Aktivně sbírají informace Spojovači Používají sociální sítě, propojují se, vyhledávají Diváci Čtou zprávy, blogy, dívají se na videa, přeposílají Neaktivní Jsou online, ale nezapojují se

Proč využít Facebook Česká republika Slovensko Aktuálně je na Facebooku 2 807 500 uživatelů z ČR a 1 472 120 ze SR díky Facebooku tak můžeme zasáhnout více než polovinu internetové populace v ČR cca 60% ze všech uživatelů navštěvuje Facebook denně cca 80% ze všech uživatelů navštěvuje Facebook týdně Věkové rozdělení uživatelů Česká republika Slovensko O obou zemích je nejdynamičtější růst uživatelů ve věkové skupině 35+, mladá cílová skupina (13-35) už Facebook v drtivé většině využívá

Fakta o Facebooku

Nástrojů je hodně...

Jak zvýšit počet fanoušků GREAT PAGE MANAGEMENT PLAYBOY

Jak pracuje s Facebookem úspěšné médium 125 000 fanoušků 11 000 fanoušků 13 000 fanoušků 300 000 fanoušků z 887 000 posluchačů 50 000 fanoušků 81 000 fanoušků

Aktivně komunikujeme

Diskuse kontrolovaná a virální

Poslouchejte, co se o vás říká… Začít je snadné… Poslouchejte, co se o vás říká…

Proč vás nemají rádi? Možná nikdo nechodí na tvůj web, protože je o tobě…

Strategie pro Facebook Najděte cílovou skupinu Přiveďte je na svůj Facebook Použijte virální prvky nebo Použijte Facebook na svém webu Integrujte Facebook do webu

Mýtus: sociální sítě jsou zadarmo Každá kvalitně vytvořená a především udržovaná věc něco stojí… Příklad komerční prezentace na Facebooku profilu, který není aktivní 33

Sociální sítě jsou privátní zóna… Standardní push-marketing nefunguje

„Screen Age“ Klikající společnost

Podle čeho měřit úspěšnost v nových médiích?

Mírou zapojení lidí

Mírou odezvy na téma

Mírou odezvy v offline médiích

? Máme na to nástroje?

OgilvyInteractive Social Analyzer

Nebojte se emocí Konverzace vytváří úspěch Nechte lidi, aby se zapojili Buďte aktivní

POZORNOST

ZAJÍMAVOST

ANGAŽOVANOST

AKCE

TOUHA

VLASTNICTVÍ POCIT VLASTNIT

POZORNOST ZAJÍMAVOST ANGAŽOVANOST AKCE TOUHA VLASTNICTVÍ

ČAS NA PŘÍKLADY

Kampaň 3Bit Hot Edition (Kraft Foods)

Facebook aplikace

Vyhodnocení 3BIT Facebook Měsíc fungování Přes 100.000 hráčů na Facebooku Oproti 150.000 UIP návštěv na webu, ale z toho pouze 3.500 registrací (hráčů)

Sociodemografické statistiky 101 312 uživatelů Facebook aplikace K aplikaci se přidalo více žen než mužů Nejpočetnější věková skupina – 14 – 25 (celkem 83 %)

Herní statistiky - Facebook Počet zahraných her - 192 028 Počet uložených her k dalšímu hraní 43 166 Počet hraných her v aplikaci je vysoký v porovnání s ostatními herními aplikacemi, hra je jednoduše hratelná a stačí chvilka -> snadno zaujme

Sociální sítě versus komerční web Nová generace proma - Facebook 3BIT Měsíc fungování 100.000 hráčů na Facebooku (z toho tak polovina až 2/3 aktivní) Oproti 150.000 UIP návštěv na webu, ale z toho pouze 3.500 registrací (hráčů)

3Bit 2.0

Kampaň Škoda Roomster (Škoda Auto)

Případová studie Škoda Roomster

Výsledky Škoda-Auto

Kampaň Fernet Stock (Stock Plzeň)

Výsledky HP 750 tisíc unikátních uživatelů 150 tisíc fanoušků Slovensko Stránka 750 tisíc unikátních uživatelů 150 tisíc fanoušků Česko Stránka

HP – Počet unikátních uživatelů Unikátní uživatelé veFacebook aplikaci SK

Několik dalších příkladů

Nenuťte lidi chodit za Vámi, buďte tam kde jsou… Popron Prodej levných DVD přímo na Facebooku integrovaný e-shop bez nutnost registraci a vyplňování osobních dat 81

Facebook jako plnohodnotné médium… Coca-Cola

Municipalitity

GE – Screenshot aplikace

Výsledky GE GE MONEY BANK – Olympiáda Vytvoření 3 mini her – Bruslení, Lyžování a Hokej (střílení na branku) a zároveň posílání vzkazů sportovcům plus anketní systém. > 150 000 unikátních uživatelů > 500 000 odehraných her Uživatel v průměru odehrál 7 her! Jedna z největších kampaní na Facebooku Výstupem jak e-maily, uživatelé, fanoušci, tak audience

GE – Počet unikátních uživatelů Unikátní uživatelé ve Facebook aplikaci

GE - Počet odehraných her

Everything is digital. Nothing is digital.

Otázky... Komentáře…

Děkuji za pozornost Dominik Hrodek Marketing & Strategy Director OgilvyInteractive dominik.hrodek@ogilvy.com +420 777 20 28 10