Projekt CZ.1.07/1.1.08/01.0009 Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLENÍ TECHNIKŮ A MONTÁŽNÍKŮ PRO ROK 2007
Advertisements

Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji PROJEKT CZ.1.07/1.1.08/
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
KAREL IV. ( ).
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana Nové.
Zavedení výuky programování hradlových polí FPGA ve VHDL Učebna Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Zavedení výuky programování hradlových polí FPGA ve VHDL
Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
1 Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOŠ pro obnovu a ochranu životního prostředí - Schola Humanitas Litvínov Název projektu:INOVACE.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Nizozemské renesanční malířství
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji PROJEKT CZ.1.07/1.1.08/
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ
ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji PROJEKT CZ.1.07/1.1.08/
Sada fotografií na poznávání č.9 Dvouděložné rostliny Autor: Mgr. Lenka KořínkováUrčení: Kvinta, I.G, 1.SOŠ Gymnázium a Střední odborná škola pedagogická,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
I Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
ENERGIE NA ZEMI Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Modul M5 Historické technologie výroby hudebních nástrojů Projekt OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových.
Hudební renesance ( polovina 15. – 16. století).
Hospodářství Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Sada fotografií na poznávání č.5 Jednoděložné rostliny Autor: Mgr. Lenka KořínkováUrčení: Kvinta, I.G, 1.SOŠ Gymnázium a Střední odborná škola pedagogická,
Sada fotografií na poznávání č.11 Stromy a keře
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana Nové.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Sada fotografií na poznávání č.10 Dvouděložné rostliny Autor: Mgr. Lenka KořínkováUrčení: Kvinta, I.G, 1.SOŠ Gymnázium a Střední odborná škola pedagogická,
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
RENESANCE Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_27_19_HV6_Skála AUTOR : Mgr. Aleš Skála TÉMA : Balet Základní škola Libina, příspěvková organizace,
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Koláž podle H. Bosche Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV - Komunikace vizuálního umění se znakovými systémy.
HLAVNÍ DRUHY MALÍŘSTVÍ  převzala renesance od gotiky  Malbu: nástěnnou, deskovou, knižní nebo malbu na skle  kromě dřevěných desek se však v renesanci.
Impresionismus (francouzské malířství na konci 19. století)
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číselná řada 1 – 5 ZAČÍT HRÁT
POČÍTÁME DO 3 BEZ ČÍSLIC ZAČÍT HRÁT
Rozvoj klíčových kompetencí
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Muzikál AUTOR: Mgr. Aleš Skála NÁZEV: VY_32_INOVACE_27_10_HV6_Skála
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Tato prezentace byla vytvořena
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Vysoké učení technické v Brně
Vysoké učení technické v Brně
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
Literární Praha - Muzeum Franze Kafky
Opera AUTOR: Mgr. Aleš Skála NÁZEV: VY_32_INOVACE_27_09_HV6_Skála
Technika kraul – činnost horních končetin Lekce č. 6
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Umění a kultura, výtvarná výchova, Renesance Autor: Mgr. Olga Pasovská.
Transkript prezentace:

Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.

Nizozemské renesanční malířství

 Text: Soňa Ličková  Fotodokumentace:

 počátek 16. století – seznámení s italskou malbou znamená odklon od pozdně gotických základů  od poloviny 16. století příklon k manýrismu  složité jinotaje  panovnické a šlechtické dvory  většinou krajináři a portrétisté  záliba v zátiší

Pieter Brueghel st. (1525/30 – 1569)  největší nizozemský malíř období manýrismu  odmítá však přejemnělý styl  čerpá z venkovského prostředí  bez karikatur a zveličování obhroublostí prostředí  naopak laskavý humor a filozofický podtext děl Autoportét

 symbolická moralita

Kontrolní otázky:  Jmenujte největšího představitele nizozemského renesančního malířství a popište, jaké náměty v jeho díle objevujeme.  Podle obrázků se pokus rozpoznat, jak se jmenují díla tohoto slavného malíře a uveďte jejich charakteristiku.  Kde byste mohli vidět díla nizozemského malířství u nás a kde ve světě?