Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI25 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/21.2581 Autor: Miroslav Přichystal Datum:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 9. ročník
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 9. ročník
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 7. ročník
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 6. ročník
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Určeno pro : žáky ZŠ na 2. stupni Sekce: základní Předmět : zeměpis
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 9. ročník
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 9. ročník
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV13.32 Téma: \zeměpis světadílů.
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 6. ročník
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI02 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV12.24 Téma: Zeměpis světadílů -
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI29 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 6.ročník
Základní škola a Mateřská škola Vrbovec
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI28 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 9. ročník
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI39 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Asie – přírodní podmínky II.
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI20 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI15 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Afrika orientace na mapě VY_32_INOVACE_Ze z 2
VY_32_INOVACE_2.2.NJ2.01/Ng Poloha - rozloha - reliéf
VY_32_INOVACE_01 Asie - úvod do Asie
Globální cirkulace atmosféry
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 7. ročník
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 7. ročník
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 8. ročník
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 7.ročník
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI04 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Obsah Asie Mapa Asie Rozdělení Asie Hranice Členitost Povrch Pohoří
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI07 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Zeměpis cestovního ruchu.
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 6. ročník
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 7.ročník Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor / předmět: Zeměpis Tematický okruh: 6.
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 8. ročník
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 7.ročník Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor / předmět: Zeměpis Tematický okruh:
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – Glóbus- model Země autor VM:Ondřej.
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 9. ročník
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI36 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Autor materiálu: Mgr. Dagmar Nogová Datum vytvoření: říjen 2012
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI32 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI18 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 8.ročník
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 6. ročník Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor / předmět: Zeměpis Tematický okruh: 6.-7.
VY_32_INOVACE_09_Oceány (1) (2) (SADA ČÍSLO 6). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Bc. Milena Švermová Datum (období), ve kterém.
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI16 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Přírodní podmínky Asie
 Asie leží převážně na Světadílem prochází: a
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Asie – Poloha, členitost Název sady: Zeměpis 7. ročník Číslo projektu:
Klepněte pro vložení textu ASIE. Eurasie Jedna velká pevnina = Eurasie Proč se dělí na Evropu a Asii? Hranice mezi Evropou a Asií: Ural – Kaspické moře.
 Asie Zeměpis Přírodní podmínky
VY_32_INOVACE_Fi_II_14 Název Evropa - regiony
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
ASIE – poloha, členitost a povrch
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_27_Asie
Transkript prezentace:

Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI25 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 8.ročník Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor / předmět: Zeměpis Tematický okruh: ročník Téma: Opakování Asie - souhrn I Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost.

Asie opakování

Vymezení A) přiřaď regionu správnou barvu Regiony: Střední Asie Východní Asie Severní Asie Jihovýchodní Asie Jižní Asie Jihozápadní Asie

Vymezení A) přiřaď regionu správnou barvu Regiony: Střední Asie - fialová Východní Asie - žlutá Severní Asie - modrá Jihovýchodní Asie – tmavě žlutá Jižní Asie - červená Jihozápadní Asie - zelená

Vymezení B) V rámci zeměpisných souřadnic zasahuje Asie na různé zemské polokoule 1.Podtrhni správné možnosti: a) severní šířka b) jižní šířka c) západní délka d) východní délka 2.urči zem. šířku a zem. délku označených území:

Vymezení B) V rámci zeměpisných souřadnic zasahuje Asie na různé zemské polokoule 1.Podtrhni správné možnosti: a) severní šířka b) jižní šířka c) západní délka d) východní délka 2.urči zem. šířku a zem. délku označených území: s. šířka a v. délka s. šířka a z. délka j. šířka a v. délka

Vymezení C) Přiřaď k číslům oceány, moře, zálivy Jihočínské m., Arabské m., Bengálský z., Pacifik, Severní ledový, Perský z., Rudé m., 7

Vymezení C) Přiřaď k číslům oceány, moře, zálivy Jihočínské m.=3, Arabské m.=5, Bengálský z.=4, Pacifik=2, Severní ledový=1, Perský z.=7, Rudé m.=6 7

Přírodní podmínky A) Pod čísly se skrývají přírodní krajiny (spoj čísla v mapě s názvy krajin) Tajga Tundra Stepi Monzunové lesy Pouště Tropický deštný les

Přírodní podmínky A) Pod čísly se skrývají přírodní krajiny (spoj čísla v mapě s názvy krajin) Tajga=4 Tundra=1 Stepi=3 Monzunové lesy=6 Pouště=2 Tropický deštný les=

Povrch (vertikální a horizontální členitost) A)Vytvoř dvojice sloučením čísel, na prvním místě uveď vždy číslo ze sloupce a + b (např: 1+3, 3+4 atd.) a 1.Himaláje 2.Ural 3.Bajkal 4.Ghát 5.Krakatoa 6.Taurus 7.Ganga 8.Taklamakan 9.Kaspické j. b 1.Evropa x Asie 2.Posvátná řeka 3.Džomolangma 4.Srážkový stín 5.Tektonická sníženina, Sibiř 6.Přední Indie 7.Největší jezero 8.Velké Sundy 9.Malá Asie Kontrola: 1+3, 2+1, 3+5, 4+6, 5+8, 6+9, 7+2, 8+4, 9+7

zdroje ons/6/61/Location-Asia-UNsubregions.png ons/6/61/Location-Asia-UNsubregions.png ain.jpg ain.jpg o-point-equidistant-asia.jpg o-point-equidistant-asia.jpg