Práce s objekty. Kreslení automatických tvarů u Nakreslete alespoň 6 dalších objektů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

Přímo na snímcích si vyzkoušejte práci s vektorovou grafikou
Cvičná prezentace Úkoly k procvičení.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Stručný průvodce tvorby prezentací
Vektorové grafické programy Práce s objektovou šipkou Zoner Callisto Autor: Jiří Petr.
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Grafika Rastrová X Vektorová.
Zoner Callisto.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.1 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Vektorová grafika – výplň, pero Typ: DUM - kombinovaný.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.16 Téma: PowerPoint Číslo.
RNDr. Pavel Vlach, Ph.D. kurz číslo
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
Modelování v prostoru.
Práce s objekty. Kreslení automatických tvarů u Nakreslete alespoň 6 dalších objektů.
SIPVZ – úvodní modul P Počítačová grafika a prezentace metodické poznámky (4 h)
INKSCAPE Vektorová grafika.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.15/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Vkládání kreslených útvarů
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VEKTOROVÁ GRAFIKA ZONER CALLISTO.
Počítačová grafika Cvičení.
Počítačová grafika Cvičení.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – objekty Autor: Mgr. Vojtěch.
Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5.
Malování.
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA PROGRAMY A NÁSTROJE PRO PRÁCI S VEKTOROVOU GRAFIKOU 3 ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Počítačová grafika Cvičení.
P RÁCE S TABULKOU Vložení tabulky Počty řádků, počty sloupců Nástroje tabulky Ohraničení tabulky, úprava.
Automatické tvary Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/Inf02 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Leden.
Milý Ježíšku, k Vánocům bych si přál/a…
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.2 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Vektorová grafika – objekty (spojení, kopírování)
Ing. Bohuslava Vitekerová
Diplomová práce Veronika Pemlová
EXCEL 2010 Obrazce 1. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava.
Informatika GIMP – zajímavé nadpisy
Nástroj pro prezentace
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Textový procesor Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
MALOVÁNÍ NA POČÍTAČI další.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
1 Prezentace - Úvod Ing, Jiří Hejhal. 2 Moudrost Nestačí jenom být dobrý. Musí se to dát vědět.
Úvod do počítačové grafiky
Úvod do počítačové grafiky
Kreslení hlav šroubů a šestihranných matic přibližným způsobem
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ProgeCAD Základy kreslení.
Zpracování grafické a zvukové informace Jan Přichystal.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
INFORMATIKA Kreslíme na počítači.
Jak vyučovat grafiku ? Předně si položme otázku Proč vyučovat grafiku ? Důvodů je několik: 1.Využití v praxi 2.Snadná motivace žáků 3.Vhodná aplikace projektového.
VKLÁDÁNÍ OBRÁZKŮ DO DOKUMENTU VY_32_INOVACE_70. Do textového dokumentu lze vkládat obrázky. 1.OBRÁZEK – vlastní (naskenovaný) nebo uložený v PC 2.KLIPART.
ProgeCAD Základy kreslení.
Martina Braunerová.  obrázek je složen ze základních geometrických tvarů (body, přímky, křivky, mnohoúhelníky)  je možné libovolné zmenšování či zvětšování.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_049.ICT.13 Zoner Callisto – tvarování objektů.
Inkscape – tvorba loga Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Nástroj pro prezentace
ProgeCAD Základy kreslení.
INFORMATIKA – počítačová grafika ve WINDOWS
(nabídka kreslících nástrojů)
Kreslíme vektorovou grafiku (2)
VY_32_INOVACE_09_ICT_538_Jnc
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
ProgeCAD Modifikace prvků.
Práce s objekty.
Transkript prezentace:

Práce s objekty

Kreslení automatických tvarů u Nakreslete alespoň 6 dalších objektů

Kreslení čar a křivek u také vyzkoušejte

Mnohoúhelníky u Umíte nakreslit sedmiúhelník?

Práce s objekty u Označování objektů - vyberte 2 objekty, všechny objekty

Seskupování objektů u Přemístěte vidličku

Zarovnávání objektů u vycentrujte 6-ti úhelník vůči snímku u zarovnejte objekty na spodní hranu

D B C Změna pořadí objektů u Seřaďte objekty podle abecedy vzestupně (překryv) A

Otáčení a zrcadlení u Otočte objekty zpět u vytvořte zrcadlový obraz šipky

Kopírování objektů u přidejte další penízky

Změna velikosti

Práce s hranicí objektu

Vyplňování objektů u vyzkoušejte různé výplně

Stínování a 3D tvarování u k objektům přidejte stín u vybrané objekty upravte jako 3D

Popisky u doplňte postavičkám bubliny Áááá á Že to dnes ale klouže …