ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Brazílie a příležitosti v cestovním ruchu
Advertisements

Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
PODNIKEJTE S NÁMI Václav Stárek Priority 2012 Priority 2012  rovné podmínky v podnikání  Tripartita  Podvýbor pro cr  Kolegium  novela.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Jan Chroust Pavel Sleza
Činnost JCCR v roce 2004 navázání spolupráce s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska, Dolního Bavorska – realizace společných projektů navázání.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
CK – činnosti touroperátora
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Česká centrála cestovního ruchu
Je Česká republika považována za golfovou destinaci? Nebo je stále ještě „Neobjevenou golfovou destinací“? Czech Golf Travel Association.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2013 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Destinační management TO Jeseníky-východ
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
Cestovní kanceláře funkce CK – 1. zkoumání spotřebitelské poptávky
EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © Generální.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Management cestovního ruchu
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Propagace České republiky jako golfové destinace
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Asociace cestovních kanceláří České republiky
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Spolupráce na tvorbě Regionálních inovačních strategií Podpora konkurenceschopnosti krajů CZECHINVEST Agentura pro podporu podnikání a investic Mgr. Lucie.
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Řízení a kontrola ve veřejné správě
Projekt Zveme vás do ČR – pohoří ……… Jméno. Třída datum Cestovní kancelář: …………………………… 1.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
Liberec 2014 Mgr. Jan Charousek. Cestování a poznávání vzdálenějšího okolí doprovázelo i vývoj starověkých civilizací. Mnohé písemné doklady o cestování.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Vzdělávací seminář Asociace turistických informačních center ČR 22. září 2011, Poděbrady.
OSTATNÍ FORMY CESTOVNÍHO RUCHU
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_17.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
1. Úvodní hodina – Postavení a činnost CK. Činnost CK a CA Zákon o živnostenském podnikání Podmínky provozování CK Podmínky provozování CA.
IV. zasedání Komise pro regionální rozvoj a cestovní ruch Rady Ústeckého kraje 6. Prezentace AHR ČR Václav Stárek Asociace hotelů a restaurací.
Služby Patří do TERCIÉRU, III. sektoru hospodářství + KVARTÉR (nevýrobní součást hospodářství. Čím větší podíl na celém hospodářství státu služby mají,
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Právní úprava cestovního ruchu v ČR
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Kalkulace ceny zájezdu
Značka „Českosaské Švýcarsko
Základní pojmy v cestovním ruchu, podnikání v cestovním ruchu, činnosti a povinnosti cestovní kanceláře.
V hotelnictví a cestovním ruchu
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje cestovního ruchu z hlediska incomingové cestovní agentury Zbyšek Sedláček

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Struktura návštěvníků Z hlediska cestovní agentury 90 % skupinová turistika 10 % individuální turistika

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Skupinová turistika 90 % klientů naší CA tvoří skupiny, pro které automaticky sestavujeme BALÍČKY pod pojmem BALÍČEK chápeme: Ubytování Dopravu Stravování Program

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Program pro skupinu Práce pro CK / CA Ubytování a doprava (a strava) Práce pro infocentra (města) Program ( a strava)

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Program v konkrétním městě / regionu úkol městského / regionálního infocentra shromažďování informací roztřídění informací distribuce informací tvorba a koordinace programů stát se jediným partnerem ve městě

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Spolupráce cestovek a infocenter Co nám všem schází? Klient! Jak ho seženeme? Spoluprací!

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Spolupráce marketing spolupráce v oblasti nabídky a propagace

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Spolupráce versus Konkurence Infocentrum není a nemělo by nikdy být konkurentem cestovní agentury.

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Tvorba balíčku CK / CA Nabízí své služby Propaguje ČR Propaguje města / regiony Zajišťuje služby Přiváží klienta Stará se o klienta Infocentrum Sbírá informace Třídí informace Distribuuje informace Garantuje poskytnuté informace Propaguje město / region

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Tvorba balíčku Garance dostupnosti služeb v balíčku je-li služba v nabídce (součástí nabídnutého balíčku služeb) musí být garantována její dostupnost

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Program pro individuálního turistu Individuální turista 1.přes CK / CA 2.samostatný turista

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Jak a jaký balíček připravit Globální balíček - nabízí a láká turistu na komplexní služby Programový balíček - nabízí program a snaží se turistu udržet

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Jak a jaký balíček připravit pro koho? na jak dlouho? kdy? proč?

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Jak a jaký balíček připravit Turista skupinový i individuální cestuje za poznáváním zábavou odpočinkem

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Jak a jaký balíček připravit Balíček by měl obsahovat (při respektování odpovědí na otázky - pro koho?, kdy?,proč?) nabídku: Ubytování Stravování Programu problém – cenotvorba !!!

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Programové balíčky jeden subjekt nabízí a prodává služby i jiného subjektu nejedná se o nového prostředníka, ale o vzájemně prospěšnou spolupráci

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Programové balíčky Výhody programového balíčku Snažší propagace Vyšší tržby Jednoduchý prodej Nižší administrativa Spokojenější klient

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Turistické balíčky - shrnutí Proč balíčky? Protože zjednodušují práci a lákají turisty, kteří přinášejí peníze. Jak tvořit balíčky? Tak, aby byly pro cílovou skupinu turistů, o které máme zájem.

ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Incomingová sekce AČCKA V rámci AČCKA pracuje sekce, která řeší zejména problémy incomingových agentur. Tato sekce pořádá pravidelná zasedání, na která srdečně zveme i zástupce měst a regionů, kteří by měli zájem prezentovat své město či region.