Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.3590 Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, 252 64 Velké.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt: Bohutín – škola porozumění a bezpečí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Obrázky: zdroje Snímek 4 - cbkladno
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_02.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz, Kamenný Přívoz 53, Kamenný Přívoz Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín 37, VY_32_INOVACE_11M20_Už umím počítat do 10, do 20 Už umím počítat do 10, do 20 Autor materiálu:
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2012/2013 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Obojživelníci- vývoj žáby
Název příjemce Základní škola, Bojanov, okres Chrudim Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Škola nás baví Výukový materiál.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Přednost početních operací
opakování malé násobilky
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Matematika a její aplikace
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Transkript prezentace:

Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké Přílepy Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost. Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu. Autor materiálu: Název materiálu: Sada: Předmět: Zařazení materiálu: Šablona: Číslo DUM: Ověření materiálu ve výuce: Datum ověření: Třída: Ověřující učitel: Desetinná čísla Mgr. Pavlína Ben Saidová Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT (III/2) Matematika, 6. ročník 32_01 32_01_02 Mgr. Zdena Hloušková VI

Metodické pokyny / anotace: Výukový materiál slouží k procvičování slovních úloh s desetinnými čísly. Na barevném listě je vždy uvedeno zadání úlohy, kterou žáci sami počítají. Pro kontrolu, popř. jako pomoc při neúspěchu, slouží následující list. Zde je uveden zápis slovní úlohy, výpočet i slovní odpověď. Klíčová slova: slovní úlohy, desetinná čísla, zápis, výpočet, odpověď

DESETINNÁ ČÍSLA ,694

Do školní jídelny bylo nakoupeno 23 kg těstovin po 11,90 Kč, 49 kg rýže po 34,90 Kč a 14 kg mouky po 8,90 Kč. Kolik stál celý nákup?

Do školní jídelny bylo nakoupeni 23 kg těstovin po 11,90 Kč, 49 kg rýže po 34,90 Kč a 14 kg mouky po 8,90 Kč. Kolik stál celý nákup? těstoviny ………. 23 kg …………….. á 11,90 Kč rýže ………………. 49 kg …………….. á 34,90 Kč mouka ………….. 14 kg …………….. á 8,90 Kč celkem ……………………………………. x Kč x = , , ,90 x = 2 108,40 Kč Za nákup bylo zaplaceno 2 108,40 Kč.

Počáteční hotovost v pokladně činila 812,50 Kč. Následoval příjem Kč, výdej Kč, příjem Kč a výdeje Kč a Kč. Jaký byl zůstatek v pokladně.

Počáteční hotovost v pokladně činila 812,50 Kč. Následoval příjem Kč, výdej Kč, příjem Kč a výdeje Kč a Kč. Jaký byl zůstatek v pokladně. 812, – – 5763 – = 235,50 Kč Zůstatek pokladny byl 235,50 Kč.

Ranní teplota byla 16,2 °C. V průběhu dne stoupla o 18,4 °C a k večeru klesla o 11,7 °C. O kolik °C se večerní teplota lišila od ranní teploty?

Ranní teplota byla 16,2 °C. V průběhu dne stoupla o 18,4 °C a k večeru klesla o 11,7 °C. O kolik °C se večerní teplota lišila od ranní teploty? 16,2 + 18,4 – 11,7 = 22,9 22,9 – 16,2 = 6,7 Rozdíl mezi ranní a večerní teplotou byl 6,7 °C.

Producent moštu naplnil 210 lahví o objemu 0,5 l, 320 lahví objemu 0,75 l a 84 lahví o objemu 1 l. Kolika litry džusu naplnil všechny lahve?

Producent moštu naplnil 210 lahví o objemu 0,5 l, 320 lahví objemu 0,75 l a 84 lahví o objemu 1 l. Kolika litry džusu naplnil všechny lahve? 210 lahví ………. 0,5 l 320 lahví ……. 0,75 l 84 lahví ………….. 1 l celkem ………. x litrů x = , , = 429 l Lahve byly naplněny 429 litry moštu.

Turista má doma uspořeny peníze z cest. A to 112 amerických dolarů, 73 eur a 25 norských korun. Kolik je to v českých korunách, když aktuální kurz valut je: 1 USD = 19,40 CZK, 1 EUR = 25,30 Kč a 1 NOK = 3,35 CZK?

Turista má doma uspořeny peníze z cest. A to 112 amerických dolarů, 73 eur a 25 norských korun. Kolik je to v českých korunách, když aktuální kurz valut je: 1 USD = 19,40 CZK, 1 EUR = 25,30 Kč a 1 NOK = 3,35 CZK. 1 USD ………. 19,40 CZK ……… 112 ks 1 EUR ………. 25,30 CZK ……….. 73 ks 1 NOK ………… 3,35 CZK ……….. 25 ks celkem …………….. x CZK x = , , ,35 x = 4 103,45 Kč Turista má valuty v hodnotě 4 103,45 Kč.

Seznam použité literatury a pramenů: 156e916686/pasta4.jpg 156e916686/pasta4.jpg g g c5560c59d4/mosty%20tradice.jpg c5560c59d4/mosty%20tradice.jpg

SAfkMlT0/TLWrzMNW8cI/AAAAAAAAAVM/8NM6fjJbnQg /s1600/Dollar+Symbol.jpg SAfkMlT0/TLWrzMNW8cI/AAAAAAAAAVM/8NM6fjJbnQg /s1600/Dollar+Symbol.jpg Sign-psd85667.png Sign-psd85667.png 0&url= &container=ig 0&url= &container=ig content/uploads/2010/06/Penize1-Foto- Tom%C3%A1%C5%A1-L%C3%A9n%C3%A1rd.jpg content/uploads/2010/06/Penize1-Foto- Tom%C3%A1%C5%A1-L%C3%A9n%C3%A1rd.jpg