Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podobnost geometrických útvarů
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Matematika a její aplikace
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Zábavná matematika.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
26.1 Zaokrouhlování čísel na desítky v oboru do 100
Trojčlenka a procenta Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
AZ - KVÍZ Procvičení procent
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Povrch a objem jehlanu procvičení
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Matematika a její aplikace
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Řešení slovních úlohy o pohybu – předměty se pohybují proti sobě Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA TISÍCE, DESETITISÍCE, STATISÍCE:
POROVNÁVÁNÍ A ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Trojčlenka - procvičování Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Transkript prezentace:

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován Mgr. Evou Majlišovou Úvod do slovních úloh – opakování základů

album/pohyblive-obrazky/mix-obr. Slovní úlohy (opakování) Ty jsou opravdu těžké, ale nejprve si něco zopakujeme a procvičíme.

album/pohyblive-obrazky/mix-obr : Ještě trochu procvičování.

Řešení slovních úloh Maminka měla v peněžence 324 Kč, nakoupila chléb za 20 Kč, mléko za 11 Kč, maso za 125 Kč a čokoládu za 7 Kč. A) Kolik maminka zaplatila za nákup? B) Kolik Kč zbylo mamince v peněžence? 1)Co musíme udělat nejdříve? 1) Pozorně přečteme. 2) Následuje ? 2) Stručný zápis – jednu věc vyjádříme dvěma způsoby 3) Po zápisu následuje.. 3) Sestavení příkladu (rovnice)

4) Co musíme udělat nyní? 4) Vyřešit příklad (rovnici). 5) Po vyřešení musí následovat.. 5) Zkouška do textu 6) Na úplný závěr… 6) Písemná odpověď.

album/pohyblive-obrazky/mix-obr. Zápis : v peněžence je …………………….324 Kč chléb …..……………………………..20 Kč mléko………………………………….11 Kč maso…………………………………125 Kč čokoláda………………………………..7 Kč cena nákupu.…………………………..x Kč cena nákupu………( ) Kč zůstalo v peněžence……… (324 – x) Kč Dáme se do toho společně.

album/pohyblive-obrazky/mix-obr. Výpočet, zkouška a odpověď.: x=( ) x = – 163 =161 Odpověď: A: Maminka zaplatila za nákup 163 Kč. B: Mamince zůstalo v peněžence 161 Kč. Zkouška: =324 To také zvládneme společně.

album/pohyblive-obrazky/mix-obr. Shrnutí - ústně: Víš jak se řeší slovní úlohy? Co uděláš jako první ? Řekni celý postup řešení slovní úlohy. Co musí být v zápise? Na úplný závěr musí být… Uf, tak jsme to zvládli Zapamatuj si to!!!

album/pohyblive-obrazky/mix-obr. Procvičení – samostatná práce do sešitu: 1)Žáci šesté třídy vybírají na výlet 125 Kč. Ve třídě je 23 žáků, na výlet jede pouze 21 žáků. Kolik Kč vybrala Iva, která je pokladníkem třídy? 2) Evě je 9 let, Jakub je o 5 let starší. A) Kolik let je Jakubovi? B) Kolik let je Evě Jakubovi dohromady? Zvládnou to? Ukažte, co umíte!

Kontrola 1) ve třídě je ……..23 žáků jede na výlet……21žák 1 žák dá…………..125 Kč 21 žák dá …………….x Kč 21 žák dá……… Kč X = X = 2625 Iva vybrala celkem 2625 Kč. 2)Eva……………………..9 let Jakub………………….x let Jakub…………… (9 + 5) let společně… 9 + (9 + 5) let x = x = = 23 A)Jakubovi je 14 let. B) Evě a Jakubovi je dohromady 23 let.

album/pohyblive-obrazky/mix-obr. To je pro dnešek všechno. Přeji krásný zbytek dne.