Proč je důležité studovat Principy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Klub UNESCO Kroměříž byl založen dne 9. září 1991 představiteli společenského, kulturního a politického života Kroměříže s cílem naplňování programu UNESCO.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY
Města ČR – orientace na mapě
Léčba křečových žil metodou ASVAL
Jak na to, aniž bychom se zničili
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
se tábořilo za první republiky 1 Jak se tábořilo „kdysi“  Staré kroniky  Historie  Album věnované ETS  Úryvky z Hlasatele.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Dvouděložné rostliny.
Urči název a zařaď do příslušné skupiny hmyzu
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Constructions with by Rewrite the following sentences using by constructions. Do not change the aspect. Vzor: Chci hrát tenis. Chtěl/Chtěla bych hrát tenis.
Konverzace Máte psa nebo k očku?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Středisko náhradní rodinné péče o. s. Projekt Centrum podpory NRP je realizován za podpory Nadace
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vytvořila Nikola Bajerová. První závod se uskutečnil v roce 1836 Na Chlumeckém panství Oktaviána Kinského. Díky aktivitě knížete Františka Lichtenštejského.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Hmyz s proměnou nedokonalou + Brouci
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Abeceda VY_32_INOVACE_122, 7. sada, ČJ2 Český jazyk, 2. ročník ANOTACE
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Rekurze Predikát predek(X,Y). predek(X,Y) :- rodic(X,Y). predek(X,Y) :- rodic(Z,Y),predek(X,Z).
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
1 Životní scénář aneb Naučte se žít v přítomném okamžiku.
Transkript prezentace:

Proč je důležité studovat Principy Jak se stát lepším člověkem aneb Proč je důležité studovat Principy

Hodnota člověka Původní Je stejná u všech lidí. Tuto hodnotu má každý člověk již v okamžiku, kdy se narodí. Získaná Je dána tím, co člověk umí. Jeho vzděláním, mírou rozvinutého talentu. Pravá vnitřní hodnota Vychází přímo z nitra člověka a je dána tím, do jaké míry je člověk přínosem pro své okolí.

Naše výchova charakter chování, vztahy vědomosti vědomosti Jak vypadá Jak by mělo vypadat vědomosti chování, vztahy charakter chování, vztahy vědomosti charakter Collegiate Association Research for Principle

„Mohla byste mi prosím laskavě říci, kudy bych odsud měla jít „Mohla byste mi prosím laskavě říci, kudy bych odsud měla jít?“ zeptala se Alenka. „To záleží hlavně na tom, kam se odsud chceš dostat,“ odpověděla Kočka. „To je mi celkem jedno,“ řekla Alenka. „Potom je úplně jedno, kudy půjdeš,“ odpověděla Kočka.

Potřebujeme zjistit své centrum mysl tělo centrum Moje osobnost

Centrum – na co jsme zaměřeni Mít drahé a hezké věci, hezky se oblékat. Umět se bavit – užívat si. Mít dobré přátele. Na církev Mít dobrou práci, studium. Na manžela/ manželku. Na rodinu Na principy

Žít v souladu s Principy: Principy = Univerzálně platné morální a etické principy. Jsou to přírodní zákony v lidské dimenzi, které jsou reálné a neměnné. To, jestli v ně věříme, není rozhodující. Platí stále, bez ohledu na zvyklosti či kulturu. Jsou jako majáky v moři. Buďto se jimi budete řídit nebo narazíte na mělčinu. Collegiate Association Research for Principle

Jak žít orientováni na Principy? To zda Bůh existuje je pro nás klíčová otázka. Jaký Bůh je? Kdo je to? Jak si rozvinout vztah s Bohem? Jak s ním komunikovat? Collegiate Association Research for Principle

Každý z nás chce být šťastný Potřebujeme cítit, že máme hodnotu. - 3. Boží Požehnání Collegiate Association Research for Principle

První Požehnání Osobnost Pravé lásky Bůh mysl tělo S O Ideální osoba Pravá láska Ideální osoba

2. Požehnání Bůh dítě rodina společnost národ Světová rodina Ideální manžel Pravá láska Ideální žena dítě Bůh rodina společnost národ Světová rodina

3. Požehnání Tvůrce Pravé lásky Bůh věci S O Ideální osoba vláda lásky Pravá láska vláda lásky

Jak naplnit 3 Boží Požehnání? Vzduch světlo Láska a Pravda + Elementy vitality + – – Elementy ducha Potrava voda – tělo mysl

Co nám brání? My sami - naše padlá povaha. - nevíme, co … - nevíme jak. - nechce se nám, - nemáme čas. Naše prostředí. Collegiate Association Research for Principle

Co potřebujeme, abychom se změnili? Pochopit. Konat. Soustavně na sobě pracovat. Příležitosti a prostředí které nás podpoří. Collegiate Association Research for Principle

www.w-carp.cz Aktivity W- CARPu: Přednášky 2 denní seminář Letní tréninkové aktivity. Projekty pomoci u nás a v zahraničí. www.w-carp.cz Collegiate Association Research for Principle

CARP letní aktivity 2009 Collegiate Association Research for Principle

15 denní seminář 4. 7. – 19. 7. 2009 Slovensko - Biele Vody Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Tréninkové aktivity Švýcarsko Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle

Collegiate Association Research for Principle