Téma: „TYPOLOGIE OSOBNOSTI V PRAXI“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Města ČR – orientace na mapě
Napoleon Bonaparte.
SEZÓNA 2012/2013. TRÉNINKOVÉ JEDNOTKY  POČET TJ: 109  V MINUTÁCH: 8175  V HODINÁCH: 136,25  V DNECH: 5,67.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Příprava R&R studie Obsluha by měla měřit alespoň 10 dílů - nebo více Vyberte díly, které reprezentují výrobní proces z dlouhodobého hlediska Vyberte alespoň.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Monitoring letové aktivity Návrh na zpracování výsledků.
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Středisko náhradní rodinné péče o. s. Projekt Centrum podpory NRP je realizován za podpory Nadace
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_412_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Disciplína: M4x zDavid Jirka zTomáš Karas zPetr Buzrla zMilan Doleček zPetr Vitásek zPetr Melichar Zodpovědný trenér: Veikko Sinisalo Jménonej.05I.06III.06XI.06I.
Lounky PRO Vratimov, o.s. ( 1 Charitativní sbírka Lounky 06/2013.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Fyzika 2 – ZS_4 OPTIKA.
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Predikce chemických posunů
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
OBČANSKÁ VÝCHOVA - 9. ročník
Transkript prezentace:

Téma: „TYPOLOGIE OSOBNOSTI V PRAXI“ Mikulov, 19.4.2012 Vítáme Vás 8:00 – 8:15 PREZENCE 8:15 – 8:30 PŘEDSTAVENÍ 8:30 – 10:00 PRVNÍ BLOK ŠKOLENÍ 10:00 - 10:15 PŘESTÁVKA 10:15 – 11:45 DRUHÝ BLOK ŠKOLENÍ 11:45 – 13:00 OBĚD 13:00 – 14:30 TŘETÍ BLOK ŠKOLENÍ 14:30 – 14:45 PŘESTÁVKA 14:45 – 16:15 ČTVRTÝ BLOK ŠKOLENÍ 16:15 – 16:30 PŘESTÁVKA 16:30 – 17:00 OTÁZKY, CERTIFIKACE Téma: „TYPOLOGIE OSOBNOSTI V PRAXI“

VÝZNAM ZNALOSTI TYPOLOGIE       6 18 22   10 62 50 14   42   58 54 38 34 30 46   26 2   66 45 1 29 13 25 57 5 65 37 41 53 21 9 61 17 49 33   27 67 15 19   11   43 55 23   47 7 35 39   31   51 59 3   63     48   32 20 12   64 56   40 4 16 24   68 60 52 8   44     28   36

TYPOLOGIE OSOBNOSTI

poznat sebe = pochopit okolí každý jsme byli stvořeni jako originál Otisk prstů Oční rohovka …dokonalý ORIGINÁL

NAŠE OSOBNOST POVAHA Datum narození Vzory Okolí Výchova Sport D.N.A Rodina Prostředí POVAHA

EXTROVERT ( otevřený ) INTROVERT ( uzavřený ) Optimistický Energický Nadšený Zainteresovaný Společenský Akční Ovlivňující EXTROVERT ( otevřený ) Opatrný Nerozhodný Náladový Přemýšlivý Kritický Pečlivý Stydlivý INTROVERT ( uzavřený ) ...typ osobnosti ovlivňuje všechno co děláme !

ÚKOLY LIDI ...typ osobnosti ovlivňuje všechno co děláme ! Pečující Systematický Zaměřený Plánující Cílevědomý Svědomitý ÚKOLY LIDI Pečující Dělící se Citliví Přátelští Starostliví Chápaví ...typ osobnosti ovlivňuje všechno co děláme !

TYPOLOGIE OSOBNOSTI OTEVŘENÝ ÚKOL OTEVŘENÝ LIDÉ UZAVŘENÝ ÚKOL UZAVŘENÝ

cholerik MOTTO: „Rozděl a panuj.“ Odvážný Přímý Samostatný Upřímný Soutěživý Rychle reaguje Orientovaný na cíl na výsledek Sebevědomý Rozhodný Bezohledný Nezdvořilý Netrpělivý Vlezlý Panovačný Ješitný Útočný Arogantní Hrubý Nemilosrdný cholerik MOTTO: „Rozděl a panuj.“

PROFESE cholerik „Rozděl a panuj.“ Ředitelé Organizátoři Režiséři Kapitáni týmů Vedoucí manažeři cholerik „Rozděl a panuj.“

sangvinik MOTTO: „Pořádek je pro blbce, inteligent zvládne i chaos.“ Optimistický Přesvědčivý Nadšený Komunikativní Spontánní Otevřený Expresivní Zúčastněný Nápaditý Vřelý/přátelský Nerealistický Manipulativní Příliš emocionální Pomlouvačný Impulzivní Nesoustředěný Vznětlivý Bezcílný Zasněný Neúčelný sangvinik MOTTO: „Pořádek je pro blbce, inteligent zvládne i chaos.“

„Pořádek je pro blbce, inteligent PROFESE Herci Baviči Řečníci Recepční Obchodníci sangvinik „Pořádek je pro blbce, inteligent zvládne i chaos.“

MOTTO: „Systém a pravidla vedou k úspěchu.“ Systematický Logický Citově založený Zvídavý Učenlivý Přesný Pátravý Svědomitý Precizní Pedantský Kritický Nespolečenský Všetečný Urážlivý Bázlivý Zatvrzelý Pochybovačný Úzkostlivý Vybíravý melancholik MOTTO: „Systém a pravidla vedou k úspěchu.“

„Systém a pravidla vedou k úspěchu.“ PROFESE Účetní Umělci Bankéři Právníci Mechanici Lékaři melancholik „Systém a pravidla vedou k úspěchu.“

flegmatik MOTTO: „Nic není problém.“ Nenucený Spolehlivý Spolupracující Stálý Dobrý posluchač Soustředěný Neměnný Dobrosrdečný Systematický Vlídný Neprůbojný Závislý Zneužívaný Nerozhodný Nekomunikativní Nepřizpůsobivý Odmítá změny Snadno manipulovatelný Pomalý Rozmrzelý flegmatik MOTTO: „Nic není problém.“

PROFESE flegmatik „Nic není problém.“ Pečovatelé o děti Knihovníci Pastoři Učitelé Sociální pracovníci Číšníci flegmatik „Nic není problém.“

CH S M F