Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.4.15 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.8.59 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Advertisements

Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
VY_52_INOVACE_ZE.8.67 Označení vzdělávacího materiálu (kód):
Obrázky: zdroje Snímek 4 - cbkladno
VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
Tematická oblast: Ruční zpracování kovů Okruh: Závity
VY_12_INOVACE_PR.1.03státní symboly
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
VY_12_INOVACE_ČJL1.41 VY_12_INOVACE_ČJL1.41
Oddělování složek směsí
Poznávání částí lidského těla.
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
ROZMNOŽOVÁNÍ MECHŮ VY_52_INOVACE_B1 – 30 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
UHLIČITANY A SÍRANY VY_32_INOVACE_A AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.7.45 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
VY_52_INOVACE_ZE.8.70 Označení vzdělávacího materiálu (kód):
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.5.34 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
ROSTLINY.
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 18
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.8.71 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických prvcích Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák rozlišuje chemické.
Vypravování o prázdninách
VY_32_INOVACE_PSYPS12360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Označení vzdělávacího materiálu (kód): práceVY_52_INOVACE_ZE.8.58 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.8.60 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.7.51 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s obdobím třetihor – přírodními podmínkami,
VY_52_INOVACE_ZE.8.61 Označení vzdělávacího materiálu (kód):
Opakování ionty Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková.
Autor: Jana Paulusová Fišerová Datum: Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor / předmět: Hudební výchova Tematický okruh:
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.8.66 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
ČÁSTI TĚLA ROSTLIN DÍL 1. Kořeny, stonek, listy.
VY_52_inovace_PRV.5.20 Označení vzdělávacího materiálu (kód):
VY_32_INOVACE_PSYM22860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.7.56 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
VY_52_inovace_PRV.5.15 Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_inovace_PRV.5.15 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.8.63 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
VY_52_INOVACE_ZE.7.52 Označení vzdělávacího materiálu (kód):
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
Zpracoval: ing. Pavel Králík
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_758_SURREALISMUS TÉMA: Surrealismus ve.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvo ř en v rámci projektu Opera č ního programu.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_29_SVALY_PREDNI_CAST
OPYLENÍ a OPLOZENÍ VY_52_INOVACE_B1 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
ŠTÍ Ř I. Vytvořil Filip Kašpír 1.L Dne
Ekosystémy Přírodopis VY_32_INOVACE_004 – 1.sada, Př Anotace
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.5.35 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_inovace_PRV.5.22 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
VY_32_INOVACE_PSYPS13660ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_750_VYHLÁŠENÍ_ČESKOSLOVENSKA TÉMA: Vyhlášení.
VY_32_INOVACE_426, 22. sada, Prvouka
Zpracoval: ing. Pavel Králík Zlato, stříbro, platina, měď
VY_32_INOVACE_CH VZDUCH - prezentace
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
VY_32_INOVACE_TMM20660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYPS13960ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_30_SVALY_ZADNI_CAST
Transkript prezentace:

Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.4.15 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: „Vzdělání pro život“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity:V/2 – inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Vzdělávací oblast - vzdělávací obor (předmět):Člověk a jeho svět - přírodověda Tematický okruh - téma:Člověk a příroda, význam lesů a půdy Autor vzdělávacího materiálu/DUM:Mgr. Jaroslava Vorlová Datum vytvoření vzdělávacího materiálu: Ověření vzdělávacího materiálu Třída: 4. Datum Metodický list/anotace: Žáci odpovídají na otázky z prezentace a vedou rozhovor mezi sebou o významu lesů, vodních ploch a půdy. Uvědomují si spojitost mezi přírodou a člověkem. Význam přírody pro společnost, V závěru se zamýšlejí nad kladenými otázkami. VY_52_INOVACE_PŘV.4.15

Základní podmínky pro život Voda Vzduch Půda Světlo Teplo Vysvětlete, kde se tyto podmínky vyskytují, co je způsobuje a můžeme je nějak zničit?

Půda Opora kořenům rostlin a stromů výživa rostlin a stromů

Půda – pěstování hospodářských plodin 3.jpeg

Půda – domov živočichů Vyjmenujte živočichy, kteří žijí v půdě

Význam lesů Produkce kyslíku Zachycení prachu a nečistot

Lesy Zásobárna vody, těžba dřeva 6ie0pOk854Q/T9bxfLnVWGI/AAAAAAAAAqU/cRIGHsJ6LCw/s1600/%2523vyvazeci+traktor+u +skladky.jpg 6ie0pOk854Q/T9bxfLnVWGI/AAAAAAAAAqU/cRIGHsJ6LCw/s1600/%2523vyvazeci+traktor+u +skladky.jpg

Les – domov živočichů a rostlin

Vodní plochy Zadržování vody, zvlhčení půdy a ovzduší D2RexZ69SRvGM:&imgrefurl= 023&docid=9xMghFudOqe3rM&imgurl= 023.jpg&w=700&h=525&ei=mVYMUMK- G6i_0QWbp8moCg&zoom=1&iact=rc&dur=535&sig= &page=4&tbnh=154&tbnw =205&start=60&ndsp=22&ved=1t:429,r:18,s:60,i:321&tx=96&ty=73

Vodní plochy – domov živočichů

Otázky Vyjmenujte živočichy, kteří žijí v půdě. Jaký význam má půda pro lidskou společnost. Dá se nějakým způsobem půda zničit? Jaký význam mají lesy pro člověka. Vyjmenujte 5 živočichů, kteří žijí v lesích. Vyjmenujte naše jehličnaté stromy. Jaký význam mají vodní plochy pro společnost. Vyjmenujte 5 druhů sladkovodních ryb.