© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha 25.10.1 On-line shopping Postřehy z výzkumu GfK Czech Multichannel Marketing & Sales 2012, Praha,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název: Zápis slovních úloh
Advertisements

POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI ZA ŠKODU
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Kdyby ses zeptal/a....
FC Waterpipe SP tým Historie 14. Května 2005 Klub založen.
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Multichannel – partnerské řešení pro malé trhy Konference multichannel marketing & sales POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
1 Společnost vědeckotechnických parků ČR chci-dum.cz – inovační projekční systém Robin Vašnovský & Tereze Therová Praha, Celostátní konference.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Vypátrej obvod Počítání obvodů a obsahů 5 cm 10 cm 30 cm 50 cm 15 cm
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Přehled základních výsledků šetření Rušiče spánku a nykturie Březen 2009/ Tisková informace k výsledkům šetření / STEM/MARK a.s.
Speciální základní škola a mateřská škola Litomyšl,
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Zpráva o činnosti SK RVŠ 14. P RVŠ, 12. prosince 2013 Studentská komora Rady VŠ ve stálém zasedání
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
VY_32_INOVACE_M.1.07-Numerace v číselném oboru prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník –
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
GfK PrahaNadace Naše dítě11. listopad 2008 Postoje k týrání dětí Kvantitativní a kvalitativní studie pro Nadaci Naše dítě.
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
S RAZ DOROSTU NA OKRESE K OLÍN aneb i dorost má svoji kategorii.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
26.1 Zaokrouhlování čísel na desítky v oboru do 100
KROK. Cíl: vzdělávání pro maturitní generálku 2009 Obsah: organizace a logistika maturitní zkoušky Prezenční vzdělávání: – E-learningové.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Tvorba PF
Projekt Svět techniky Obsah 1. Časová osa 2. Mise a cíle Světa techniky 3. Obsah Světa techniky 4. Next steps 2.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Se a si: Reflexive Pronouns Insert se or si into the following sentences, if possible. Vzor: Povídali jsme ___ ještě několik minut. Povídali jsme si ještě.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Programme for the International Assessment of Adult Competencies Zjištění týkající se postojů dospělých Jana Straková, Dům zahraniční spolupráce Tento.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_JIROCHOVA.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Revitalizace panelových domů Porovnání spotřeby tepla.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Strategie značky a komunikace
Kvadratické rovnice 1) Vypočítejte rovnici: 3x 2 – 4x + 1 = – a = 3 b = -4 c = 1 Pokračovat.
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování hmyzu
Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay
1 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Spotřebitelské klima EU 28 – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise.
+19 Prosinec 2014 Ukazatel > +20 Ukazatel 0 na +20 Ukazatel 0 na -20 Ukazatel < -20 Celkem EU: +1 Ukazatel > +20 Ukazatel 0 na +20 Ukazatel 0 na -20 Ukazatel.
1 © by GfK SE 09/14 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise Spotřebitelské klima GfK v Evropě Spotřebitelské klima EU 28 – září 2014.
Průzkum trhu.
Transkript prezentace:

© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha On-line shopping Postřehy z výzkumu GfK Czech Multichannel Marketing & Sales 2012, Praha,

© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha Nákupy on-line jsou stále běžnější součástí našich životů... Zdroj: GfK on-line výzkum, srpen 2012, 1000 respondentů ve věku 15–65 let.

© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha ….. a pro koho vlastně? Zdroj: GfK on-line výzkum, srpen 2012, 1000 respondentů ve věku 15–65 let.

© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha ….. a pro koho vlastně? Zdroj: GfK on-line výzkum, srpen 2012, 1000 respondentů ve věku 15–65 let.

© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha ….. a pro koho vlastně? Zdroj: GfK on-line výzkum, srpen 2012, 1000 respondentů ve věku 15–65 let.

© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha Co nakupujeme? Zdroj: GfK on-line výzkum, srpen 2012, 1000 respondentů ve věku 15–65 let.

© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha Co nakupujeme? Zdroj: GfK on-line výzkum, srpen 2012, 1000 respondentů ve věku 15–65 let.

© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha Kde nakupujeme? Zdroj: GfK on-line výzkum, srpen 2012, 1000 respondentů ve věku 15–65 let.

© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha Kde nakupujeme? Zdroj: GfK on-line výzkum, srpen 2012, 1000 respondentů ve věku 15–65 let.

© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha Kde nakupujeme? Zdroj: GfK on-line výzkum, srpen 2012, 1000 respondentů ve věku 15–65 let.

© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha Kde nakupujeme? Zdroj: GfK on-line výzkum, srpen 2012, 1000 respondentů ve věku 15–65 let.

© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha Jak nakupujeme a platíme? Zdroj: GfK on-line výzkum, srpen 2012, 1000 respondentů ve věku 15–65 let.

© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha Jak nakupujeme a platíme? Zdroj: GfK on-line výzkum, srpen 2012, 1000 respondentů ve věku 15–65 let.

© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha Děkuji za pozornost Gabriel Tkáč GfK Czech