Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0794 s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA II. Bc. Jana Vaňkátová
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA Bc. Jana Vaňkátová
Autor:Ing. Klára Polterová Předmět/vzdělávací oblast: Anglický jazyk Tematická oblast:Poznatky o zemích Téma:Public holidays Ročník:1. Datum vytvoření:říjen.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Ryšánková Základní škola Kolín III., Masarykova 412 Dostupné na
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_202_Měkkýši - Plži AUTOR: Jana Harbichová ROČNÍK, DATUM: 7.,
The European Union 2.stupeň
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.20 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 20 Název materiálu:Christmas Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
Tento digitální u č ební materiál (DUM) vznikl na základ ě ř ešení projektu OPVK, registra č ní č íslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Zvířatae Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze a slovní zásobu na téma Zvířata, což je podpořeno vizuálně i sluchově. Žáci si procvičí čtení.
2.stupeň Autor: Mgr.Radek Hasch, Masarykova ZŠ Plzeň The United Kingdom Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Ireland Prezentace Power Point ANGLICKÝ JAZYK – 2. stupeň
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_05_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
Autor:Ing. Klára Polterová Předmět/vzdělávací oblast: Anglický jazyk Tematická oblast:Poznatky o zemích Téma:Institutions of the European Union Ročník:4.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_06_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
VY_32_INOVACE_ 12 Členské státy EU.  Brusel  Jazyky: nizozemština, francouzština, němčina VY_32_INOVACE_ 12 Členské státy EU.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Helena Zikmundová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
PREPOSITIONS ON, IN, UNDER Zmáčkni klávesu F5. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 02Číslo.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Autor: Mgr. Eliška Nováková
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 32Číslo.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tropický pás - Tropický deštný les
PTÁCI PĚVCI Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/ Název projektu: Modernizace výuky na ZŠ Slušovice, Fryšták, Kašava a Velehrad Tento projekt.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radek Horský. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_204_Systém organismů AUTOR: Jana Harbichová ROČNÍK, DATUM:
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_274_Porovnávání Severní a Jižní Ameriky AUTOR: Alena Hořavová.
Nebezpečné vlastnosti látek  Jedovaté (toxické)  Hořlavé  Výbušné Obr.č.1.
HOSPODÁŘSKÉ ORGANIZACE - opakování
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Pořadové číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: II/2 Sada: VY_22_INOVACE_AJ.3.33 Ověření.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Autor: Mgr. Pavla Martincová
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Litva, Lotyšsko a Estonsko
Chráněná území v České republice
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
L Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_270_Ministáty Evropy - 1 AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Vyjmenovaná slova po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, Příspěvková.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Transkript prezentace:

Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Zpracováno: autor: Mgr. Dalimil Šebesta

España (Reino de España) : Capital: Madrid Población: 47,265,321 Moneda: euro Adjetivo: español

México (Estados Unidos Mexicanos): Capital: Ciudad de México Población: 112,336,538 Moneda: peso Adjetivo: mexicano

Cuba (La República de Cuba) : Capital: La Habana Población: 11,285,000 Moneda: peso cubano Adjetivo: cubano

República Dominicana: Capital: Santo Domingo Población: 10,090,000 Moneda: peso Adjetivo: dominicano

Costa Rica (República de Costa Rica): Capital: San José Población: 4,549,904 Moneda: colón costarricense Adjetivo: costarricense

El Salvador (República de El Salvador): Capital: San Salvador Población: 7,185,000 Moneda: dólar estadounidense Adjetivo: salvadoreño

Guatemala (República de Guatemala): Capital: Ciudad de Guatemala Población: 15,773,517 Moneda: quetzal Adjetivo: guatemalteco

Honduras (República de Honduras): Capital: Tegucigalpa Población: 8,264,001 Moneda: lempira Adjetivo: hondureño

Nicaragua (República de Nicaragua): Capital: Managua Población: 6,100,000 Moneda: córdoba Adjetivo: nicaragüense

Panamá (República de Panamá): Capital: Ciudad de Panamá Población: 3,454,000 Moneda: balboa Adjetivo: panameño

Bolivia (Estado Plurinacional de Bolivia): Capital: Sucre Población: 10,389,913 Moneda: boliviano Adjetivo: boliviano

Chile (República de Chile): Capital: Santiago de Chile Población: 17,094,275 Moneda: peso Adjetivo: chileno

Argentina (República Argentina): Capital: Buenos Aires Población: 42,192,494 Moneda: peso Adjetivo: argentino

Paraguay (República de Paraguay): Capital: Asunción Población: 6,649,000 Moneda: guaraní Adjetivo: paraguayo

Uruguay (República Oriental del Uruguay: Capital: Montevideo Población: 3,442,000 Moneda: peso Adjetivo: uruguyao

Colombia (República de Colombia): Capital: Bogotá Población: 46,926,083 Moneda: peso colombiano Adjetivo: colombiano

Ecuador (República de Ecuador): Capital: Quito Población: 14,676,300 Moneda: dólar estadounidense Adjetivo: ecuatoriano

El Perú (República del Perú): Capital: Lima Población: 30,135,875 Moneda: nuevo sol Adjetivo: peruano

Venezuela (República Bolivariana de Venezuela): Capital: Caracas Población: 28,833,845 Moneda: bolívar Adjetivo: venezolano

Puerto Rico (Estado Libre Asociado de Puerto Rico): Capital: San Juan Población: 4,017,000 Moneda: dólar estadounidense Adjetivo: portorriqueño / puertorriqueño

Guinea Ecuatorial: Capital: Malabo Población: 1,120,000 Moneda: franco Adjetivo: ecuatoguineano

Sahara Occidental (República Árabe Saharaui Democrática): Capital: El Aaiún Población: 205,354 Moneda: peseta saharaui Adjetivo: saharaui

Zdroje map: 1.Mapa: GNQ. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 2.Mapa: DOM. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 3.Mapa: BOL. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 4.Mapa: CUB. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 5.Mapa: MEX. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 6.Mapa: ECU. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 7.Mapa: GTM. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 8.Mapa: CHL. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 9.Mapa: SAH. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 10.Mapa: VEN. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 11.Mapa: URY. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 12.Mapa: PAN. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 13.Mapa: PER. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 14.Mapa: PR. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 15.Mapa: CRI. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 16.Mapa: ARG. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 17.Mapa: COL. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z:

Zdroje map: 18.Mapa: ESP. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 19.Mapa: NIC. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 20.Mapa: PRY. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 21.Mapa: SAL. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 22.Mapa: HND. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: 23.Mapa: AFR. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: Zdroj vlajek: V prezentaci byly použity obrázky z Clipart galerie Microsoft, jejichž použití pro tyto účely je plně v souladu s článkem 1.5 licenční smlouvy mezi koncovým uživatelem a firmou Microsoft (End User License Agreement) a článkem 3c Microsoft Software License Terms (MSLT) pro Microsoft Office Zdroj počtu obyvatel: Data: obyvatelstvo. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z:

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dalimil Šebesta