Cestujeme a poznáváme svět

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Advertisements

Poloha České republiky
 the19th century  50 km north-east of Prague  Mladá Boleslav, Mnichovo Hradiště, Hodkovice nad Mohelkou, Kopanina, Železný Brod, Semily, Nová Paka,
Úvod Tuning obrázky LOGAN AT Č lánek o tuningu BMW O Motorech Co pat ř í k tuningu Odkazy.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
METEORILOGIE Počasí kolem nás
I odpady označené č. 7 Je-li jeden kontejner, dáváme sklo bez ohledu na barvu. Vratné zálohované sklo vracejte zpět do obchodu.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Příroda v naší zemi Na našem území žijí tisíce živočichů a rostlin.
Práce s mapou Anotace: Materiál je určen k výuce vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základy orientace na mapě a glóbusu, práce s mapou, kompasem.
KRAJINA V OKOLÍ MÉHO DOMOVA
Elektronická učebnice - I
OSTATNÍ DRUHY DOPRAVY.
Kyrgyzstán a Tádžikistán
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
ČESKÁ REPUBLIKA – ENERGETIKA
Mapy a plány mapy čtení mapy měřítko mapy vysvětlivky mapy plány.
MAPY A PLÁNY, MĚŘÍTKO MAPY
pro 4. ročník ZŠ Člověk a jeho svět – Místo, kde žijeme– Mapy a plány
 Zpracovává informace  Vykonává pokyny podle našeho příkazu a zadání.
Sídla ČR.
Uzbekistán a Turkmenistán
Tvorba mapy Jan Dušek.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Dopravní značky.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Třídění živočichů
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
ČESKÁ REPUBLIKA – ADMINISTRATIVNÍ ČLENĚNÍ
Autor výukového materiálu:
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
Zpracoval: ing. Pavel Králík
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_418_Web blog AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 9. ročník,
Živočichové na podzim. Živočichové na podzim Najdi správný úkryt pro zvířátko.
ASIE Indonésie III2-Z7-II-19.
MAPY.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Poznávání lesních zvířátek
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Mapy a plány mapy čtení mapy měřítko mapy vysvětlivky mapy plány.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_583_VyOv7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
KARLOVARSKÝ KRAJ.
Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.  Leží na SZ Čech na hranici s Německem  Jde o kerné pohoří – vzniklo pohybem ledových ker  Krušné hory jsou.
AMERIKA Podnebí III2-Z7-I-04
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: DOMOV
Vidění okem (krátkozraké a dalekozraké oko) Dominik Fuksa IX.B.
Dopravní značky.
VY_32_INOVACE_75_BOLÍVIE Jm é no autora VM Mgr. Markéta Fišerová Datum vytvořen í VM říjen 2011 Ročn í k použit í VM 7., 9.ročník Vzděl á vac í oblast/obor.
MAPA Mapa je zobrazením zemského povrchu do roviny ve zmenšené podobě
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
Который час?. Час. Сейчас 2 часа. Сейчас 3 часа.
Savany Petra Schwarzbachová 2013.
 Povinná ◦ Graficky zpracovaný dobře viditelný nadpis –název vybraného objektu ◦ Vyvážené využití plochy posteru ◦ Přehledná mapa zobrazující vybranou.
Ekologická katastrofa ARALSKÉHO JEZERA
6g.1 Písmenko P Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk Autor: Mgr. Hana Kopčanová.
Anotace: ČR – Pardubický kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Obr. P jpg, , 14:50, Obr. P jpg,
DRUHY MAP.
Hrátky s mapou Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotaceObsahuje nám ě ty č inností pro práci s mapou, seznámení s m ěř ítkem, výroba vlastních u č ebních pom.
Mapy a plány mapy čtení mapy měřítko mapy vysvětlivky mapy plány.
Počítačová grafika.
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_04_07_mapy.
6. a MAPA Mapa je zobrazením zemského povrchu do roviny ve zmenšené podobě Existují mapy celého světa světadílů států menších území.
Transkript prezentace:

Cestujeme a poznáváme svět Mapy , plány

Turistická mapa města Teplá a okolí Mapa je zmenšený a zjednodušený obraz krajiny mapy města Teplá Druhy map – turistická obecně zeměpisná cykloturistické automapy administrativní vodácká… Mapu si vybíráme podle toho, k jakému účelu ji potřebujeme. Na dalších stránkách si prohlédneme několik druhů map Turistická mapa města Teplá a okolí

Administrativní mapa- kraje ČR

Obecně zeměpisná mapa ČR

Cykloturistická mapa

Vodácká mapa řeky Ohře

Mapa nezaměstnanosti

Turistické značení Turistické značky- ukazatele směru a vzdálenosti. Na turistických mapách jsou také používány různé značky ( symboly), které označují zajímavá nebo důležitá místa

Turistické značky na mapách

Plány V porovnání s mapami zobrazují plány velmi malá území. města, části měst Poznáš, ze kterého města je tento plánek?

Další druhy plánů

Plán města- trasy pro vozíčkáře

Použité zdroje: http://www.tepla.cz/modules/mapy/poi.php?lang=cs&web=tepla_&active=237 http://krtiny.katolik.cz/turistika/img/mapa_cr.jpg http://blog.idnes.cz/blog/7868/97087/turisticke-znacky.jpg http://www.cz echtourism.cz/admin/files/Image/Didaktika/regiony1_mapa.JPG http://www.imapy.eu/Fotografie/Zbozi/Original/8594033220587.jpg http://img.aktualne.centrum.cz/499/6/4990623-mira-nezamestnanosti-podle-okresu-cr.jpg http://www.kozakov.info/img/mapa.jpg http://www.stouny.cz/voda/ohre/mapa.jpg http://infekce.webpark.cz/Geografie/mapznacky2.GIF http://www.old.tnv.cz/user_data/zpravodajstvi/obrazky/Image/informace-o-meste/plan/plan-centrum-tyn.jpg http://www.volny.cz/daniela.s/images/mapka01.jpg http://mapy.plzen.eu/Files/gis/aktuality/plnastudioPS.PNG http://www.urbap lan.cz/media/files/gallery/main/Chrudim.jpg