2 S POVINNÝM OČKOVÁNÍM A S JEHO ODBORNOU OBHAJOBOU NENÍ NĚCO ZÁSADNÍHO V POŘÁDKU Cíl.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Města ČR – orientace na mapě
TEORIE ROZHODOVÁNÍ A TEORIE HER
Léčba křečových žil metodou ASVAL
úmluva o právech dítěte
1 Projektová dynamika II RNDr. Jiří Weinberger, TIMING Praha 28. Března 2008.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
se tábořilo za první republiky 1 Jak se tábořilo „kdysi“  Staré kroniky  Historie  Album věnované ETS  Úryvky z Hlasatele.
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Dvouděložné rostliny.
Urči název a zařaď do příslušné skupiny hmyzu
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Zápis čísla v desítkové soustavě
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Testování osob mladších 18 let – právní a kriminologický pohled
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Proč je důležité studovat Principy
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Hmyz s proměnou nedokonalou + Brouci
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Evropská integrace pro pedagogy s posílením aktivizačních metod ve výuce III_Shrnutí_Riskuj Evropská integrace pro pedagogy s posílením aktivizačních metod.
Právní hledisko dětské paliativní péče
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Abeceda VY_32_INOVACE_122, 7. sada, ČJ2 Český jazyk, 2. ročník ANOTACE
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Regulační prostředí Mediální právo České republiky.
Rekurze Predikát predek(X,Y). predek(X,Y) :- rodic(X,Y). predek(X,Y) :- rodic(Z,Y),predek(X,Z).
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Životní prostředí jako veřejný statek
Transkript prezentace:

2 S POVINNÝM OČKOVÁNÍM A S JEHO ODBORNOU OBHAJOBOU NENÍ NĚCO ZÁSADNÍHO V POŘÁDKU Cíl

3  Lidská práva a povinné očkování  Základní úvaha o potřebě očkování  Bezpečná vakcína = produkt bezbřehého optimismu 3x

1

5  Život prožitý v souladu s vlastním přesvědčením, vlastními názory a subjektivními potřebami  Život prožitý v souladu s objektivními potřebami Lidská práva ochrana spokojeného života jednotlivce

6 Žít svobodně v souladu se subjektivním přesvědčením Být donucen žít v souladu s objektivní potřebami Lidská práva priorita svobodné volby jednotlivce

7 Svoboda a základní práva jednotlivce musí ustoupit jeho vlastní ochraně nebo vynucení vysoce naléhavých sociálních povinností Lidská práva omezující výjimka: vysoce naléhavé stavy

8  Právo na zdraví a bezpečnost (očkovance)  Právo (dítěte) na zásah do svého organismu pouze se souhlasem svého zákonného zástupce  Právo (neočkovaného) nebýt ve společnosti diskriminován na svých možnostech z důvodu zdravotního stavu  Právo (rodiče) na rozhodování o svém dítěti  Právo na jednání v souladu se svou vírou a přesvědčením Lidská práva se vztahem k očkování povinnému i dobrovolnému

9 Základní lidská práva „lze“ omezit pouze v tom případě, když: 1)Existuje objektivní dostatečně naléhavá společenská potřeba dosažení určitého cílového stavu 2)K dosažení cílového stavu je nezbytně nutné použít opatření omezující základní lidská práva (omezující opatření) Lidská práva rovnice omezení základních práv jednotlivce

10 R.P.: „Já jsem před dvěma lety uvažoval vážně o tom, že bychom tady zavedli skutečně nepovinné očkování…“ „Já jsem před dvěma lety uvažoval vážně o tom, že bychom si tady devětkrát změnili obsah základních lidských práv a svobod…“ LOKÁLNÍ LÉKÁŘSKÉ ZÁJMOVÉ SKUPINY NEJSOU ANI OPRÁVNĚNY, ANI ZPŮSOBILÉ URČOVAT VLASTNÍ OBSAH ZÁKLADNÍCH LIDSKÝCH PRÁV A SVOBOD OBČANŮ ČR (mezinárodní právo; právo EU) Vy „Máte slovo“ - ale My máme vaše práva

11  Naléhavá potřeba dosáhnout  Určený cílový stav  Nezbytná nutnost použít k tomu omezující opatření Lidská práva omezení práv – principy soudního přezkumu

12 Respektování obsahu lidských práv, nebo jen protilidskoprávní Augiášův chlív ? Povinné očkování v členských státech EU (23)

2

14 Základní úvaha o vhodnosti očkování

15 Základní úvaha o vhodnosti očkování Otázka: Doporučíme plošné očkování, pokud očkováním 50 miliónů osob zachráníme jeden lidský život? (statisticky)

16 Základní úvaha o vhodnosti očkování

17 Základní úvaha o vhodnosti očkování Otázka: Lze každé očkování, které lze plošně doporučit, touto skutečností považovat za nezbytně nutné a nařídit jej jako povinné?

18 Základní úvaha o vhodnosti očkování

19 Základní úvaha o vhodnosti očkování Otázka: Mohou nastat v medicíně tak naléhavé situace, kdy jediným správným postupem je fyzické provádění očkování navzdory odporu očkovance nebo jeho rodičů?

20 Základní úvaha o vhodnosti očkování

21 Základní úvaha o vhodnosti očkování Otázka: Je nezbytně nutné, aby každé povinné očkování bylo vynucováno hmotnými a jinými sankcemi na odporujících osobách?

22 Základní úvaha o vhodnosti očkování

23 Povinná a některá nepovinná (ČR) očkování

24 Jaké je správné rozmístění a proč?

25 Aktuální stav přínosu očkování v ČR hlavně nerozlišovat žádné riziko kvalitativně !

26 Co by se mohlo tímto rozlišením stát? až příliš mnoho velmi nemilých věcí…

27 Co se používá „náhražkově“ a k manipulaci  Floskule nezbytné nutnosti všeho u nás povinného  Floskule ochrany kolektivní imunity  Floskule vzniku a šíření budoucích epidemií  Floskule nevyléčitelné nemoci  Floskule o sobectví vlastního neočkování vůči očkujícím

28 Jak vypadá kvantitativní argumentace v ČR: realita míry rizika nabízená českému rodiči

29 Shrnutí v otázkách  Kde leží kritické hranice? Jak jsou určeny?  Kde mezi těmito hranicemi – alespoň přiměřeně přesně - leží jednotlivá očkování?

3

31 Vaříme, vaříme bezpečnou vakcínu…  Vývoj všech vakcín zakládá na testování různých možných antigenních variant vakcíny (vzorců)

32 1. Hledáme dostatečně účinný vzorec

33 2. Vyřazujeme nebezpečné vzorce !!!

34 Jak to vlastně vypadá ?

35 Bezpečné vakcíny vznikají selekcí z vysoce jedovaté a nebezpečné „kaše“ %

36 Shrnutí Vakcíny jsou pouze tak bezpečné, jak spolehlivé máme a používáme nástroje k odhalování jejich prakticky vrozené nebezpečnosti. A s našimi nástroji – s těmi existuje historicky velmi dobře známý související problém…

Děkuji za pozornost