ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_15 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
Elektronická učebnice - I

Nejmenší společný násobek
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Násobilka 4 VY_32_INOVACE_087, 5. sada, M ANOTACE
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_284_SLUNCE _A_ ZEMĚ Téma:
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_278_GEOMETRIE_TROJÚHELNÍK.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_664_KOLIK_JE_HODIN TÉMA: KOLIK JE HODIN?
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_214_POČÍTÁNÍ_GEOMETRICKÝCH_TĚLES Téma:
Úkoly nejen pro holky.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_202_NÁSOBENÍ_DVĚMA Téma: NÁSOBENÍ.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_572_OBSAH_OBDÉLNÍKU Téma: OPAKOVÁNÍ OBSAHU OBDÉLNÍKU.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_568_OBVOD_TROJÚHELNÍKU_ČT VERCE_OBDÉLNÍKU Téma:
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
ČÍSELNÉ VÝRAZY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_578_VZTAHY_MEZI_ČÍSLY Téma: OPAKOVÁNÍ VZTAHŮ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:Mgr. Dana Zischková Název:VY_32_INOVACE_41_PODZIM Téma: Výklad na téma PODZIM Číslo.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_264_JEDNOTKY OBJEMU Téma:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_270_DĚLENÍ_SE_ZBYTKEM_2_5 Téma: DĚLENÍ SE ZBYTKEM ČÍSLEM 2 AŽ 5 S VÝKLADEM A NÁZOREM Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/21. 2975 Anotace:

ANOTACE: prezentace slouží k výkladu a procvičení učiva v předmětu matematika ve 3. ročníku ZŠ je určena k vyvození dělení se zbytkem a pochopení postupu řešení žáci dělí číslem 2, 3, 4 a 5 hledají nejblíže menší násobek k danému číslu a pozorují výpočet zbytku

Datum vytvoření: 15. dubna 2012 Klíčová slova: dělení se zbytkem, dělenec, dělitel podíl, neúplný podíl, zbytek Metodické pokyny: listy 1-4 jsou úvodní na listě 5 se nachází příklad s popisem pojmů na listech 6 - 7 se nachází příklad na dělení číslem 2 na listech 8 - 9 se nachází příklad na dělení číslem 3 na listech 10 – 12 se nachází příklad na dělení číslem 4 na listech 13 – 16 se nachází příklad na dělení číslem 5 list 17 obsahuje použité zdroje

DĚLENÍ SE ZBYTKEM

15 : 2 = 7 zbytek 1 dělenec dělitel neúplný podíl zbytek

Jak postupovat? 13 : 2 = zbytek Vyber nejblíže menší násobek čísla dvě k číslu 13 2 4 6 8 10 12 14 16 18 20 : 2 = 6 6 . 2 = 12 a kolik potřebujeme do 13? 13 – 12 = 1

Jak postupovat? 17 : 2 = zbytek Vyber nejblíže menší násobek čísla dvě k číslu 17 2 2 4 4 6 6 8 8 10 10 12 12 14 14 16 16 18 18 20 : 2 = 8 8 . 2 = 16 a kolik potřebujeme do 17? 17 – 16 = 1

Jak postupovat? 11 : 3 = zbytek Vyber nejblíže menší násobek čísla tři k číslu 11 3 6 9 12 15 18 21 24 27 30 : 3 = 3 3 . 3 = 9 a kolik potřebujeme do 11? 11 – 9 = 2

Jak postupovat? 22 : 3 = zbytek Vyber nejblíže menší násobek čísla tři k číslu 22 3 6 9 12 15 18 21 24 27 30 : 3 = 7 7 . 3 = 21 a kolik potřebujeme do 22? 22 – 21 = 1

Jak postupovat? 22 : 4 = zbytek Vyber nejblíže menší násobek čísla čtyři k číslu 22 4 8 12 16 20 24 28 32 36 40 : 4 = 5 5 . 4 = 20 a kolik potřebujeme do 22? 22 – 20 = 2

Jak postupovat? 13 : 4 = zbytek Vyber nejblíže menší násobek čísla čtyři k číslu 13 4 8 12 16 20 24 28 32 36 40 : 4 = 3 3 . 4 = 12 a kolik potřebujeme do 13? 13 – 12 = 1

Jak postupovat? 39 : 4 = zbytek Vyber nejblíže menší násobek čísla čtyři k číslu 39 4 8 12 16 20 24 28 32 36 40 : 4 = 9 9 . 4 = 36 a kolik potřebujeme do 39 ? 39 – 36 = 3

Jak postupovat? 16 : 5 = zbytek Vyber nejblíže menší násobek čísla pět k číslu 16 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50 : 5 = 3 3 . 5 = 15 a kolik potřebujeme do 16 ? 16 – 15 = 1

Jak postupovat? 27 : 5 = zbytek Vyber nejblíže menší násobek čísla pět k číslu 27 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50 : 5 = 5 5 . 5 = 25 a kolik potřebujeme do 27 ? 27 – 25 = 2

Jak postupovat? 44 : 5 = zbytek Vyber nejblíže menší násobek čísla pět k číslu 44 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50 : 5 = 8 8 . 5 = 40 a kolik potřebujeme do 44 ? 44 – 40 = 4

Jak postupovat? 23 : 5 = zbytek Vyber nejblíže menší násobek čísla pět k číslu 23 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50 : 5 = 4 4 . 5 = 20 a kolik potřebujeme do 23 ? 23 – 20 = 3

POUŽITÉ ZDROJE: Program Microsoft Office 2010