Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/21.1099 Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_20.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_05 - Románský sloh
Advertisements

Autor výukového materiálu: Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Září 2011 Číslo.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Občanská výchova Tematická oblast: Člověk.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_01.
Autor: Mgr. Jiřina Kadlecová Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_593_VyOv8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Internet Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_internet2
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_06.
O Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ O Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ O Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_12.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 17
Obrázky: zdroje Snímek 4 - cbkladno
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE _10.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
VY_32_INOVACE_ 15 - Komunikace
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
0 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ 0 Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_15.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_20.
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_16.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_04.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti
Specifické poruchy učení
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE.
Mgr. Zuzana Holemá Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o.
VY_32_INOVACE_ 10 - Dynamické vlastnosti
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_12.
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_08.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Seberegulační vlastnosti osobnosti
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_09.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_01.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_ 17.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Logické funkce Vypracoval:Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“
VY_32_INOVACE_PSYM25860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Masmédia, informativní.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Rok v jeho proměnách I. (předvánoční.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_16.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: O12 Číslo klíčové.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_19.
VY_32_INOVACE_06 - Slované
 Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“  Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/  Číslo materiálu: VY_32_INOVACE.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_07.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_14.
VY_32_INOVACE_12 - Závislosti
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Název projektu:
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Zdravotnický asistent, první ročník Komunikace Autor: Mgr. Lenka Březíková Vytvořeno: jaro 2012 SZŠ a VOŠZ Zlín ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha.
Anotace: Prezentace je určena žákům 5. ročníku, slouží k seznámení žáků s internetem, jeho nejčastější používání, varování před některými nástrahami a.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
Masová média a jejich vliv
Transkript prezentace:

Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_20 Adresa školy: Vrchlického 630/5, Děčín II Autor: Mgr. Lucie Barillová Název materiálu: Masová komunikace Předmět: Občanská nauka Cílová skupina: 6.,7. ročník VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Datum vytvoření: Téma: Masová komunikace Cíl prezentace: seznámení se základními údaji, týkající masové komunikace Časová dotace: 20 min. Anotace: Škodlivé vlivy televize, přínos televize, internetu, funkce masmédií, upozornění na nebezpečí na internetu Datum realizace v hodině: , třída VII. B VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Úkol Pomocí symbolů vyjádři následující text Dnes večer chci jít do kina Zapomněl jsem si úkol z angličtiny Rád cvičím VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Úvod Již pravěký člověk poznal, že bez vzájemné komunikace ve skupině nelze žít. Komunikace je složitý, komplexní sociální jev a tvoří nezbytnou součást sociální interakce. Termín komunikace vznikl z latinského comunis (společné). Komunikace je snahou navázat společenství. VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Média Slovo médium vychází z latiny a znamená prostředek, prostředníka, zprostředkující činitel, tedy to, co něco zajišťuje. Média jsou hlavním prostředkem pro komunikaci masového charakteru. V souvislosti s tím se užívá také termín masmédia. Druhy médií Tištěná (denní tisk, časopisy, knihy, apod..) Elektronická (rozhlas, televize, internet) VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Úkol Vyjmenuj funkce médií VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Funkce masmédií Informační funkci zahrnují zprávy, komentáře, aktuality apod., jejich cílem je zvětšit nebo přestavět obsah vědomí diváka na základě určitých prvků reality. Zábavnou funkci zahrnující hudbu, dramatické formy, výtvarné formy, humor, hudební a filmové klipy. Reklamu (komerční vysílání) s cílem dosáhnout určitého přesně definovaného chování, nejčastěji v oblasti nákupu a spotřeby. Politická reklama (propaganda) VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Televize Nejrozšířenější elektronické médium. Televizi je vytýkána celá řada vlastností. Obecně lze rozdělit negativní vlastnosti televize následovně Nevhodný až rizikový obsah některých pořadů Absence soustředěnosti Pasivita Manipulativnost – především u mladších dětí VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Diskuse Z televizního programu rozdělíme pořady na vhodné, nevhodné. Hvězdičkou oceníme vysílání, které je pro nás přínosné, křížkem pořady, které jsou pro nás ztrátou času. Dú - Týdenní zápis, jak často sleduji sleduji televizi a jednotlivých pořadů VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Internet Médium, které nám poskytuje nepřeberné množství možností masové komunikace a přístupu k informacím ve velkém. Umožňuje nám komunikovat v reálném čase s kýmkoli na světě a získávat velmi rychle mnoho informací ze všech oborů lidské činnosti Otevřenost, jednoduchost, srozumitelnost a pestrost jsou přednosti internetu, které však pro děti a mládež mohou znamenat obrovské riziko. VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Úkol Které znáš komunikační programy? VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Desatero pro bezpečí dětí na internetu Rodiče by měli vyzvat děti, aby spolu mluvili o zážitcích z internetu Pokud je na internetu někdo, kdo je znervózňuje, měli by to říct Pomoc při přihlašování v rámci zasílání zpráv, či uvádění osobních údajů Respektování vlastnictví. Nestahovat nelegálně filmy, hudbu Vysvětlit dětem, že by se měly více scházet a nemluvit online. Důležité je vědět, kdo se na druhém konci skrývá, může to být i nebezpečná osoba VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Ne vše,co je na internetu je pravdivé, děti by měly pátrat po tom, co je pravda a co je lež Monitorování činností dětí na internetu Diskuse: Moje zkušenosti s internetem VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Úkol Mobilní telefony Výhody nevýhody VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Opakování - zápis Média Funkce masmédií Televize Internet Desatero bezpečí na internetu Mobilní telefony VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace

Použité zdroje: Přispěvatelé Wikipedie, Masová komunikace [online], Wikipedie: Otevřená encyklopedie, c2012, Datum poslední revize , 22:07 UTC, [citováno ] TRPIŠOVSKÁ, Dobromila; VACÍNOVÁ, Marie. Sociální psychologie. Praha : Univerzita J. A. Komenského, s. Obrázek na snímku č cz/images/results.aspx?qu=m%C3%A9dia&ex=1#ai:MM | cz/images/results.aspx?qu=m%C3%A9dia&ex=1#ai:MM | Obrázek na snímku č cz/images/results.aspx?qu=ot%C3%A1zka&ex=1#ai:MC | cz/images/results.aspx?qu=ot%C3%A1zka&ex=1#ai:MC | Obrázek na na snímku č cz/images/results.aspx?qu=mobil&ex=1#ai:MC | cz/images/results.aspx?qu=mobil&ex=1#ai:MC | VY_32_INOVACE_20 - Masová komunikace