ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (2) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

Energie.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě za období 2005 až 2012 VÝROBA za uvedené období celkem: ks vozidel PRODEJE za uvedené období celkem:
Ptakopysk podivný Moučková Anna : autor: Mou.
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Afrika – státy a hlavní města
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Dělitelnost přirozených čísel
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_412_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
ROK 2010 ÚLOVKY Z REVÍR Ů MO Č RS JIND Ř ICH Ů V HRADEC Zpráva dle podklad ů J č ÚS.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
PTAKOPYSK PODIVNÝ.
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Sčítání, odčítání do sta
Úkoly nejen pro holky.
NUMERACE V OBORU DO 100 1*10 2*10 3*10 4*10 5*10 6*10 7*10 8*10 9*10
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
Přednost početních operací
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Predikce chemických posunů
Znaky dělitelnosti.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Třída: Savci - Mammalia
Zjednodušený přehled třídy savců
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
START PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 7 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO. VYPOČÍTEJ PŘÍKLAD A KLIKNI NA SPRÁVNÝ VÝSLEDEK.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: Mgr. Miloslav Cajska Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_52_INOVACE_1B_21_Fauna.
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Vejcorodí  ROČNÍK: 9. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Přírodopis.
VEJCORODÍ VY_32_INOVACE_BOHACOVA.BIOTER.05 © Sportovní gymnázium Dany a Emila Zátopkových Ostrava.
Zoologie bezobratlých a obratlovců
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Aranka Kopišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_02_PŘÍRODOPIS
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 6 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 6 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 6 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 7 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
VY_32_INOVACE_PŘZOO.10 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 5 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 8 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Transkript prezentace:

ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (2) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO. VYPOČÍTEJ PŘÍKLAD A KLIKNI NA SPRÁVNÝ VÝSLEDEK. START

PTAKOPYSK ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? NÁZEV ŽIVOČICHA (KLIKNI)

Žije pouze na australském kontinentu. 58 – 2 = 55 60 47 56 50 ZPĚT

Je to jediný savec, který klade vejce. 39 – 8 = 63 45 32 82 31 ZPĚT

30 + 57 = 80 87 96 78 83 Má plochý zobák připomínající zobák kachní. ZPĚT

38 – 8 = 25 22 30 76 37 Tělo je dlouhé 40 cm a plochý ocas měří 15 cm. ZPĚT

Váží kolem 2 kg. 80 – 5 = 93 82 95 50 75 ZPĚT

Tělo má pokryté hustou hnědavou srstí. 10 + 50 = 60 50 10 70 51 ZPĚT

Je to noční a obojživelný živočich. 12 + 60 = 72 26 36 62 76 ZPĚT

Obývá malé vodní toky a řeky. 20 + 26 = 80 46 57 31 34 ZPĚT

80 – 60 = 10 80 40 50 20 Je výtečný plavec a většinu času tráví ve vodě. 80 – 60 = 10 80 40 50 20 ZPĚT

63 + 7 = 60 70 49 37 93 Je přizpůsoben životu ve vodě – prsty má spojené plovací blánou. 63 + 7 = 60 70 49 37 93 ZPĚT

Je to masožravec. 97 – 50 = 45 62 77 55 47 ZPĚT

Při lovu se potápí asi na 1 minutu pod vodu a vyhledává v bahně různé živočichy – červy, larvy hmyzu, raky ... 40 + 6 = 62 46 43 76 37 ZPĚT

80 – 8 = 81 88 72 52 96 Ulovenou potravu si ukládá do lícních vaků. ZPĚT

Noru si staví v blízkosti vody. 94 + 6 = 100 79 90 86 72 ZPĚT

Vyhrabává si silnými drápy noru. 75 + 4 = 23 79 57 89 92 ZPĚT

Nerodí živá mláďata, ale snáší vejce do hnízda. 49 – 9 = 38 66 60 52 40 ZPĚT

Mláďata sají po narození mateřské mléko. 60 – 10 = 68 40 50 30 61 ZPĚT

Dospělý jedinec nemá zuby. 90 – 20 = 79 81 90 70 80 ZPĚT

50 + 6 = 56 63 75 58 70 Samci mají jedovaté ostruhy na zadních nohách. ZPĚT

Jeho jed není pro člověka smrtelný, ale způsobuje nesnesitelnou bolest a otoky. 62 + 7 = 69 36 66 93 60 ZPĚT