Základní škola Vítkov Komenského 754 okres Opava Základní škola Vítkov Komenského 754 okres Opava.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Rosničky pod Marjánkou POZOROVÁNÍ A MĚŘENÍ V SOUVISLOSTECH.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
ZŠ BYSTŘICE N. P., NÁDRAŽNÍ 615
Sídliště Dukla - Pardubice
FC Waterpipe SP tým Historie 14. Května 2005 Klub založen.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
ZŠ A MŠ ČESTICE UVÁDÍ PROJEKT.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Budihostice (Letiště Sazená) Výzkumná stanice Červený Újezd Výzkumná stanice Troja Stanice ČZU Praha - Suchdol Vinařské středisko Mělník-Chloumek.
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Správné pády I In the following sentences, put the nouns between slash marks into the correct case. Vzor: Přes naše rozdíly zůstanu /tvůj přítel/. Přes.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST II
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
PONDĚLÍÚTERÝSTŘEDAČTVRTEKPÁTEKSO/NE Poznámka: Tuto šablonu můžete vytisknout a použít ji jako nástěnný kalendář. Snímek pro libovolný měsíc můžete taky.
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
GLOBE GAMES 2013 Název: Srovnání okamžité teploty vzduchu s okamžitou teplotou vody.
Gravitační vlny v přesných řešeních Einsteinových rovnic RNDr
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vytvořila Nikola Bajerová. První závod se uskutečnil v roce 1836 Na Chlumeckém panství Oktaviána Kinského. Díky aktivitě knížete Františka Lichtenštejského.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Lenka Fialová Martina Procházková Ondřej Soukup Martin Valenta Cyril Vojáček 1.
Opravdu existuje? Studentská konferece, GLOBE Games 2012, Gymnázium A.Jiráska Litomyšl.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)

Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Názvosloví - opakování II.
Vzorce - opakování I..
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
Biofyzika Přednáška 1. úvod, přesnost měření, zpracování dat.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Úkoly nejen pro holky.
METEO stanice Výsledky pozorování třída 5.A a 5.B.
Přednost početních operací
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Transkript prezentace:

Základní škola Vítkov Komenského 754 okres Opava Základní škola Vítkov Komenského 754 okres Opava

KAM S NÍM ? KAM S NÍM ? pozorování a měření v souvislostech představení týmu dotace z Revolvingového fondu MŽP Malé školní arboretum

Cíl práce Cíl práce Najít nejvhodnější místo k vybudování Malého školního arboreta

Postup Postup Sestavení realizačního týmu, rozdělení rolí Harmonogram prací na projektu Nákres školní zahrady Vytipování vhodných míst Výběr vhodných měření, rozdělení členům týmu Praktická měření říjen – duben Vyhodnocení měření Porovnání měření Sestavení tabulek a grafů Tvorba prezentace

prosinec – duben 2013 prosinec – duben 2013

Měření Měření Teplota vzduchu Vlhkost vzduchu

Měření Měření pH půdy Stanovení druhu půdy

Měření Měření stanovení délky slunečního svitu na stanoviště

Zpracování dat Zpracování dat stanoviště druh půdy 1hlinito - písčitá 2hlinitá 3 4písčitá, kamenitá 5hlinitá

Zpracování dat Zpracování dat Sluneční záření (h) pH půdy datum stanoviště pH půdy 4 – 6,6 kyselá 6,7 – 7,3 neutrální 7,4 – 8,5 zásaditá Pro zahradní rostliny je vhodná půda neutrální. Ovocné stromy mají rády pH 6,8 – 8,0. Kyselou půdu má rád jahodník, azalky, rybíz. stanoviště pH půdy 1 7,1 2 7,16 3 7,18 4 8,24 5 8,28

Zpracování dat Zpracování dat Vlhkost vzduchu (%R) Teplota vzduchu (°C) datum stanoviště datum stanoviště ,2 7,6 8,1 9,5 9, ,810,611,211,311, ,2 4,0 4,3 5,1 5, ,5 7,6 8,0 8,1 8, ,4 5,9 6,2 7,0 7, ,2 5,6 6,8 7,1 7, ,0 5,9 5,7 6,5 6, ,3 5,2 5,9 5,7 5, ,812,612,410,211, ,8 5,1 4,6 5,3 3, ,6-4,8-4,5-3,3-3, ,8 -5,4-4,6-4, ,6-7,8-7,5-6,8-6, ,9 5,1 4,9 9,3 7, ,9-1,8-1,0-0,6-0, ,6 5,2 5,8 6,3 6, ,6-4,8-3,1-2,5-2, ,3-2,6-2,1-1,3-1, ,1-3,2-2,9-2,5-2, ,3-1,6-1,1-0,8-0, ,910,1 7,8 8,6 9, ,3 7,3 8,9 9,911, ,9 9,8 9,5 9,0 9, ,110,4 8,6 9,7 9, ,318,018,219,4

Porovnávání měření Porovnávání měření Meteorologická budka na naší školní zahradě * měříme teplotu ovzduší

Porovnávání měření Porovnávání měření Hydrometeorologická stanice Ostrava - Poruba Val05926, Val06843, Val07864, Val08796, Val09903, Val10667, Val115810, Val12926, Val13883, Val14850, Val15832, Val16844, Val17795, Val18855, Val19885, Val20875, Val21914, Val22906, Val23955, Val24884, Val25886,1 Vítkov, průměrná relativní vlhkost vzduchu (%) a průměrná relativní vlhkost vzduchuteplota vzduchu O1VITK01

Závěr Závěr

STANOVIŠTĚ Č. 3 - KLUB

Závěr Závěr Podařilo se dosáhnout cíle? Otázky? Plány do budoucna? Použité zdroje: data – Hydrometeorologická stanice Ostrava Poruba měření v naší meteorologické budce foto z archivu školy

ČLENOVÉ GLOBE TÝMU ČLENOVÉ GLOBE TÝMU děkujeme za pozornost