OVLÁDÁNÍ LED. Připojení LED k Arduinu a ovládání.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
Rovnice s jednou neznámou 8. ročník
Detekce HPV u rizikové skupiny mužů
Liquid ring compressor
Funkce Připomeňme si program pro výpočet faktoriálu:
FC Waterpipe SP tým Historie 14. Května 2005 Klub založen.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
NA TÉMA: „DÍVÁM SE RŮŽOVÝMI BRÝLEMI“ Katalog vítězných děl jaro ročník výtvarné a keramické otevřené přehlídky „To je hlína!“ Akci podpořili: Dolní.
Hra milionář Procvičujeme si jednotky hmotnosti
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Tutorial:Mechanic - electrician Topic: Electric measurement the 2nd. year Power output- AC 3-phase Prepared by: Ing. Jiří Smílek Projekt Anglicky v odborných.
Vliv konceptu zelených budov na provozní fázi výstavbového projektu Ing. Jiří Dobiáš LEED AP.
1/12 ALGO – Algoritmizace 5. cvičení 1.ročník, ZS Ing. Zdena DOBEŠOVÁ, Ph.D.
Kompozice v umění Kompozice v umění.
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
© Robert Bosch GmbH reserves all rights even in the event of industrial property rights. We reserve all rights of disposal such as copying and passing.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Fortissimo Prague - Na Viničních horách Praha 6 - Česká republika - Tel.: FORTISSIMO TRAVEL INDUSTRY.
Speciální základní škola a mateřská škola Litomyšl,
HDD a zdroj mého PC Dano Vladislav 2ITb. HDD Spotřeba v idle - 3,6–4,8 W Cache – 16MB Kapacita plotny – 250GB Počet ploten – 2 Počet hlaviček – 4 Hlučnost.
Větvení cykly J a v a Začínáme programovat Lucie Žoltá.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Celá čísla Zapiš celá čísla, která jsou mezi: a) -8 a -5 d) -3 a 4
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
Prezentace nového SQL modulu Mzdy a personalistika Pavel Pitaš Miloš Jirčík.
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Selhávání pryžových výrobků: struktura lomových ploch
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Edvard Kožušník 1 Centrální správa nemovitostí Edvard Kožušník.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
System Builder Windows Server 2008 R2 10: :00 Windows Server 2008 R2 - základní přehled 11: :20 Windows Server 2008 R2 - novinky v oblasti.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
A1PRG - Programování – Seminář Ing. Michal Operátory (2. část) 4 Verze
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. L5 ex 6: se a si 1. Nepamatujeme __ každý obraz.
Se a si: Reflexive Pronouns Insert se or si into the following sentences, if possible. Vzor: Povídali jsme ___ ještě několik minut. Povídali jsme si ještě.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Vnějšího prostředí Marián Vávra Ekonomické modelování.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Bloomberg terminál Pavlína Hříbalová MA381 2 Obsah € Co je to € Funkce € Práce s Bloombergem € Zdroje.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
OPAKOVÁNÍ TÉMATICKÉHO CELKU. Opakování tématického celku. 1. Vyjmenujte druhy ručních pil. 2. Popište jednotlivé druhy pil. 3. Uveďte parametry pil. 4.
Kvadratické rovnice 1) Vypočítejte rovnici: 3x 2 – 4x + 1 = – a = 3 b = -4 c = 1 Pokračovat.
desítková (dekadická, r = 10) dvojková (binární, r = 2)
HRAJEME SI S ČÍSLY ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_19 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování hmyzu
1 Praktické řešení vybraného území Povodí NEŽÁRKY.
OSNOVA: a) Příkazy pro větvení b) Příkazy pro cykly c) Příkazy pro řízení přenosu d) Příklad Jiří Šebesta Ústav radioelektroniky, FEKT VUT v Brně Počítače.
Realloc a qsort examples BI-PA1 Programování a algoritmizace 1 Katedra teoretické informatiky © Miroslav Balík Fakulta informačních technologií České vysoké.
1 / 9X36DSA 2005The complexity of different algorithms varies: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log 2 (n)), … Různé algoritmy mají různou složitost: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log.
Příklady v jazyku C – část 8. Napište program, který inicializuje 2-rozměrné pole uživatele (5 řádků, 2 sloupce) a naplní ho hodnotami (první sloupec.
Inicializace portů mikrokontroléru
Jakub Brodský Ondřej Radosta
Transkript prezentace:

OVLÁDÁNÍ LED

Připojení LED k Arduinu a ovládání

Řada LED Vytvořit efekt prodleva 0,5s

voidSetup() { pinMode(8, OUTPUT); pinMode(9, OUTPUT); pinMode(10, OUTPUT); pinMode(11, OUTPUT); pinMode(12, OUTPUT); pinMode(13, OUTPUT); } voidLoop() { digitalWrite(8, HIGH); digitalWrite(9, LOW); digitalWrite(10, LOW); digitalWrite(11, LOW); digitalWrite(12, LOW); digitalWrite(13,LOW); delay(500);

digitalWrite(8, LOW); digitalWrite(9, HIGH); digitalWrite(10, LOW); digitalWrite(11, LOW); digitalWrite(12, LOW); digitalWrite(13,LOW); delay(500); digitalWrite(8, LOW); digitalWrite(9, LOW); digitalWrite(10, HIGH); digitalWrite(11, LOW); digitalWrite(12, LOW); digitalWrite(13,LOW); delay(500);

digitalWrite(8, LOW); digitalWrite(9, LOW); digitalWrite(10, LOW); digitalWrite(11, HIGH); digitalWrite(12, LOW); digitalWrite(13,LOW); delay(500); digitalWrite(8, LOW); digitalWrite(9, LOW); digitalWrite(10, LOW); digitalWrite(11, LOW); digitalWrite(12, HIGH); digitalWrite(13,LOW); delay(500);

digitalWrite(8, LOW); digitalWrite(9, LOW); digitalWrite(10, LOW); digitalWrite(11, HIGH); digitalWrite(12, LOW); digitalWrite(13,HIGH); delay(500); digitalWrite(8, LOW); digitalWrite(9, LOW); digitalWrite(10, LOW); digitalWrite(11, LOW); digitalWrite(12, HIGH); digitalWrite(13,LOW); delay(500);

digitalWrite(8, LOW); digitalWrite(9, LOW); digitalWrite(10, LOW); digitalWrite(11, HIGH); digitalWrite(12, LOW); digitalWrite(13,LOW); delay(500); digitalWrite(8, LOW); digitalWrite(9, LOW); digitalWrite(10, HIGH); digitalWrite(11, LOW); digitalWrite(12, LOW); digitalWrite(13,LOW); delay(500);

digitalWrite(8, LOW); digitalWrite(9, HIGH); digitalWrite(10, LOW); digitalWrite(11, LOW); digitalWrite(12, LOW); digitalWrite(13,LOW); delay(500); } Ač by tento program pracoval – tak takto NE!!!!!!!!!!!!!! Představme si jednotlivě sled efektu jako tabulku 0 a 1 a převeďme jí do pole a nalezněme vztah pro polohu prvku v tabulce a v poli.

Sloupec řádek

r - řádka v tabulce s - sloupec v tabulce i - index pole i = r. 6 + s Př.: r = 2 s = 4 i = = 16

int Index; int LedPole[] = {1,0,0,0,0,0,// naplnění pole efektem 0,1,0,0,0,0, 0,0,1,0,0,0, 0,0,0,1,0,0, 0,0,0,0,1,0, 0,0,0,0,0,1, 0,0,0,0,1,0, 0,0,0,1,0,0, 0,0,1,0,0,0, 0,1,0,0,0,0}; void setup() { for ( int Pin =8 ; Pin < 14; Pin++)// nastavení pinů s LED jako výstupní {pinMode(Pin, OUTPUT); } }

void loop { for ( int Radek =0 ; Radek < 10; Radek++)// postupný průchod tabulkou {for ( int Sloupec =0 ; Sloupec < 6; Sloupec++)//po řádcích { Index = Radek * 6 + Sloupec ;//převod na pozici v poli if (LedPole [Index]==1) {digitalWrite(Sloupec + 8, HIGH); }//zobrazení else {digitalWrite(Sloupec + 8, LOW; } } delay(500); }