SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 S PŘECHODEM DESÍTKY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Advertisements

ŠKOLA Napiš adresu svojí školy. ________ ___________________
Světové strany SEVER ZÁPAD VÝCHOD
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
Smyslové orgány: - Sluch - Čich - Chuť (výklad učiva)
RODINA Maminka a tatínek jsou mí rodiče.
DOMOV ADRESA oslovení jméno a příjmení ulice a číslo domu obec, město
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
CELÁ ČÍSLA.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Největší společný dělitel – teorie a procvičování
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_ 242 _2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Navštěvuji základní školu L. Kuby 48 Školní rok začíná v září Školní rok má 10 měsíců Učíme se podle rozvrhu hodin Vyučovací hodina má 45 minut Navštěvuji.
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Sčítání a odčítání zlomků
. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
Vy_32_INOVACE_M.1.08-Sčítání a odčítání v oboru do 20-prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
NUMERACE V OBORU DO 100 1*10 2*10 3*10 4*10 5*10 6*10 7*10 8*10 9*10
HRAJEME SI S ČÍSLY ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_19 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
Věty podle postoje mluvčího
Nejprve provedeme výpočet v závorce
VESMÍR Slunce je hvězda. Kolem Slunce se vytvořila sluneční soustava.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník.
Povolání Dospělí lidé chodí do práce. Mají svoji profesi. Lidé, kteří nemají práci, jsou nezaměstnaní. Práce dětí je chodit do školy a učit se. Spoj profese.
Naše vlast Naše vlast je Česká republika. Leží ve středu Evropy.
SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Naše město České Budějovice jsou krajské město. Byly založeny Přemyslem Otakarem II. roku Mají více jak obyvatel. Město řídí primátor. Městem.
(od jednotek odečítáme jednotky)
ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA SUDÁ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_144_Cesta na zámek a hrad AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_163_M2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_162_M2
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA BŘEZNO
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
Transkript prezentace:

SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 S PŘECHODEM DESÍTKY 9 + 6 = 9 + 1 + 5 = 15 1 5 8 + 4 = 8 + 2 + 2 = 12 7 + 6 = 7 + 3 + 3 = 13 11 – 3 = 11 – 1 – 2 = 8 1 2 12 – 5 = 12 – 2 – 3 = 7 14 – 6 = 14 – 4 – 2 = 8

6 9 4 5 7 3 2 3 2 4 8 + 5 = = 6 + 7 = = 12 – 3 = = 14 – 8 = = 9 8 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 Spoj příklady se stejným výsledkem 7 + 4 7 + 8 14 – 6 15 – 9 8 + 5 6 + 5 11 – 2 12 – 3 9 + 6 9 + 4 13 – 7 11 – 3

V autobuse jelo 8 cestujících V autobuse jelo 8 cestujících. Na další zastávce přistoupilo 7 cestujících. Kolik cestujících jede v autobuse? znázorni: __________________________ výpočet: __________________________ odpověď: _________________________ Na hřišti si hrálo 12 dětí. 5 dětí muselo odejít domů. Kolik dětí zůstalo na hřišti? znázorni: __________________________ výpočet: __________________________ odpověď: _________________________

9 + 6 = ___ 9 + ___ = 14 8 + 4 = ___ 8 + ___ = 13 7 + 7 = ___ 7 + ___ = 15 6 + 5 = ___ 6 + ___ = 12 5 + 9 = ___ 5 + ___ = 11 4 + 7 = ___ 4 + ___ = 13 11 – 3 = ___ 11 – ___ = 7 12 – 5 = ___ 12 – ___ = 8 13 – 6 = ___ 13 – ___ = 6 14 – 7 = ___ 14 – ___ = 8 15 – 6 = ___ 15 – ___ = 9 16 – 8 = ___ 16 – ___ = 8

Škola: ZŠ a MŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice Stupeň a typ vzdělání: základní vzdělávací, první stupeň Předmět: Matematika Ročník: druhý Autor: Mgr. Olga Košková Školní rok: 2011/2012 Druh učebního materiálu: prezentace Zpracováno v programu: Microsoft PowerPoint 2010 Potřebné vybavení: Interaktivní tabule s ozvučením Počet vyučovacích hodin ve školním roce: 1 Registrační číslo: 6_II_1_M