RRM 12´29 Nový rozhlasový produkt na trhu v CS 12-29: 1 176 000 posluchačů týdně 627 000 posluchačů denně 29 % share www.rrm.cz Zdroj: SKMO-Radio Projekt,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Advertisements

Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
1 SÍŤ PRO ZAJIŠTĚNÍ ROZMANITOSTI EVROPSKÉ KINEMATOGRAFIE podporována z programu.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
Prémiová automatická objednávka
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Jednička na trhu zpravodajských deníků
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Průzkum reakcí publika ČRo 1 – Radiožurnál na změny ve vysílání od ledna souhrn.
Vývoj rozpočtu vysokých škol 2009 – 2012 Výroční zasedání ČKR Praha, 16. – Jakub Fischer, předseda RVŠ.
Vývoj rozpočtu vysokých škol 2009 – zasedání P RVŠ Praha, Jakub Fischer.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
DAB/DMB perspektiva pro ČR. World DMB Forum otevřená nevládní a non-profitní celosvětová organizace, 120 členů koordinování implementace systémů DAB/DMB/DAB.
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
WINALITE Jeden svět Jeden tým Jeden sen Zveme Vás ke spolupráci
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Nástroj změny v místním prostředí
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Doplňování KF v číslech aneb Několik údajů k zamyšlení Akviziční seminář Havlíčkův Brod,
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Povrch kvádru a krychle
Stav a vývoj vzdělávacích systémů v Evropě: cíle, směřování, indikátory Simona Pikálková Ústav pro informace ve vzdělávání Lisabonské cíle vzdělávání v.
Zábavná matematika.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Kdy nakoupit a kdy prodat? Časovat či nečasovat investice? Ing. Martin Viktora ředitel úseku podpory prodeje Investiční společnost.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Neber úplatky… …nebo se z toho zblázníš
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
Reklamní kampaň pro ……… Nejlepší taneční songy od světových DJ´s Zdroj: Dance Radio, Play.cz, v tis. Internetová poslechovost na FM v Praze.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
Měření flexibility trhu práce v ČR pomocí strukturálních indikátorů Jan Pavel MF, oddělení koordinace hospodářských politik.
Hodnocení možností penzijních fondů v rámci penzijní reformy Autor práce: Ing. Petr Kupčík Vedoucí práce: doc. Ing. Eva Vávrová, Ph.D. Oponent práce: Ing.
Pojmy a interpretace.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
semestrální práce z předmětu mab
PhDr.Hana Pazlarová, ph.d.
Strategie značky a komunikace
TRH PRÁCE V ROCE 2015 Mgr. Jan Záruba Ing. Jiří Halbrštát KA Director
Rádio 4You PREZENTACE NOVÉ ROZHLASOVÉ STANICE SEMESTRÁLNÍ PRÁCE Z PŘEDMĚTU – TELEKOMUNIKACE – 14TC MICHAL DVOŘÁK 3-70.
Bleskový výzkum Kauza : David Rath Červen 2012.
Obyvatelstvo ČR Animované grafy ČSÚ.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
Modernizace přístrojového vybavení pro posílení prevence nozokomiálních nákaz na oddělení CS FN Brno Brno :00 Projekt „Modernizace přístrojového.
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
MARKETING.
ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
25let ZKUŠENOSTÍ Obsah Rozhlasový trh
RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI.
Mediální plán.
Praha, 5. prosince 2014 Nestlé podporuje mladé. Nestlé: jednička celosvětově i lokálně Tržby ČR&SR 2013Zaměstnanci ,3 mld CZK ,6 Světové.
EDUCATION AT A GLANCE 2015 Country Notes a klíčová data pro ČR Převzato dne z internetové stránky ministerstva školství:
HISTORIE A TYPOLOGIE MÉDIÍ 3
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Transkript prezentace:

RRM 12´29 Nový rozhlasový produkt na trhu v CS 12-29: posluchačů týdně posluchačů denně 29 % share Zdroj: SKMO-Radio Projekt, Median+ STEM/MARK, 1.7.-* , po-ne síť regionálních rádií Evropa 2 nejposlouchanější rádio v skupině let regionální a lokální rádia pro mladé RockZone Dance radio Krokodýl RockMax Free radio Černá Hora mladí a svěží zvědaví a otevření progresivní a inovující (early adopters)

Ukazatele RRM 12´29 Cena spot 30´ czk CPT 178 czk Pásmový ceník Prime time 6-19

RRM 12´29 Leader trhu mladých posluchačů Průměrná čtvrťhodinka porovnání v CS 12-29

Populace ve věku 12 až 29 let Z posluchačů ve věku od 12 do 29, kteří alespoň 1x týdně poslouchají rádio, jich 55 % poslouchá RRM 12´29 Podíl posluchačů ve věku z populace poslouchající rádio alespoň 1xtýdně Mladí lidé patří do marketingové skupiny tzv. early adopters. Tedy těch, kteří sledují a vyhledávají nové styly, technologie a produkty. Jsou těmi, kteří šíří své názory a doporučení, oni dávají “palec nahoru” novým produktům. Společnosti by v době sociálních médií, měli tuto skupinu brát seriózně. Zdroj: SKMO-Radio Projekt, Median+ STEM/MARK, 1.7.-* , po-ne