RRM 12´29 Nový rozhlasový produkt na trhu v CS 12-29: posluchačů týdně posluchačů denně 29 % share Zdroj: SKMO-Radio Projekt, Median+ STEM/MARK, 1.7.-* , po-ne síť regionálních rádií Evropa 2 nejposlouchanější rádio v skupině let regionální a lokální rádia pro mladé RockZone Dance radio Krokodýl RockMax Free radio Černá Hora mladí a svěží zvědaví a otevření progresivní a inovující (early adopters)
Ukazatele RRM 12´29 Cena spot 30´ czk CPT 178 czk Pásmový ceník Prime time 6-19
RRM 12´29 Leader trhu mladých posluchačů Průměrná čtvrťhodinka porovnání v CS 12-29
Populace ve věku 12 až 29 let Z posluchačů ve věku od 12 do 29, kteří alespoň 1x týdně poslouchají rádio, jich 55 % poslouchá RRM 12´29 Podíl posluchačů ve věku z populace poslouchající rádio alespoň 1xtýdně Mladí lidé patří do marketingové skupiny tzv. early adopters. Tedy těch, kteří sledují a vyhledávají nové styly, technologie a produkty. Jsou těmi, kteří šíří své názory a doporučení, oni dávají “palec nahoru” novým produktům. Společnosti by v době sociálních médií, měli tuto skupinu brát seriózně. Zdroj: SKMO-Radio Projekt, Median+ STEM/MARK, 1.7.-* , po-ne