Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.7.42 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.8.59 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Advertisements

Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
VY_32_INOVACE_05_LITERÁRNÍ VÝCHOVA
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
VY_52_INOVACE_ZE.8.67 Označení vzdělávacího materiálu (kód):
Obrázky: zdroje Snímek 4 - cbkladno
VY_32_INOVACE_PSYPS14760ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
VY_52_INOVACE_PŘ.9.19 – SOPEČNÁ ČINNOST - prezentace
VY_12_INOVACE_PR.1.03státní symboly
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
VY_12_INOVACE_ČJL1.41 VY_12_INOVACE_ČJL1.41
Oddělování složek směsí
Poznávání částí lidského těla.
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
ROZMNOŽOVÁNÍ MECHŮ VY_52_INOVACE_B1 – 30 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Státy J a JV Asie I. III2-Z7-II-12
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.4.15 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.7.45 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.20 – SOPEČNÁ ČINNOST – pracovní list
VY_52_INOVACE_ZE.8.70 Označení vzdělávacího materiálu (kód):
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.5.34 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.8.71 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková
Vypravování o prázdninách
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.8.69 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Označení vzdělávacího materiálu (kód): práceVY_52_INOVACE_ZE.8.58 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.8.60 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.7.51 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s obdobím třetihor – přírodními podmínkami,
VY_32_INOVACE_TMM20860BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_52_INOVACE_ZE.8.61 Označení vzdělávacího materiálu (kód):
Opakování ionty Zpracovala: Ing. Martina Hrabáková.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.7.55 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.8.66 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
VY_32_INOVACE_PSYM23660ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
ČÁSTI TĚLA ROSTLIN DÍL 1. Kořeny, stonek, listy.
Jihovýchodní Asie VY_32_INOVACE_4.1.Ge2N.12/Mč
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.7.56 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
VY_32_INOVACE_423, 22. sada, Prvouka
VY_52_inovace_PRV.5.15 Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_inovace_PRV.5.15 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.8.63 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
VY_52_INOVACE_ZE.7.52 Označení vzdělávacího materiálu (kód):
Zpracoval: ing. Pavel Králík
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_758_SURREALISMUS TÉMA: Surrealismus ve.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvo ř en v rámci projektu Opera č ního programu.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
LIST VY_52_INOVACE_B1 – 21 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
OPYLENÍ a OPLOZENÍ VY_52_INOVACE_B1 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
ŠTÍ Ř I. Vytvořil Filip Kašpír 1.L Dne
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.5.35 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_750_VYHLÁŠENÍ_ČESKOSLOVENSKA TÉMA: Vyhlášení.
VY_32_INOVACE_426, 22. sada, Prvouka
Označení DUM 14 _ 06 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
VY_32_INOVACE_PSYPS15860ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
VY_32_INOVACE_TMM20660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Havajské ostrovy.
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_30_SVALY_ZADNI_CAST
Transkript prezentace:

Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.7.42 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: „Vzdělání pro život“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity:V/2 – inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Vzdělávací oblast - vzdělávací obor (předmět):Člověk a jeho svět - Zeměpis Tematický okruh - téma:Indonesie Autor vzdělávacího materiálu/DUM:Mgr. Jaroslava Vorlová Datum vytvoření vzdělávacího materiálu: Ověření vzdělávacího materiálu Třída: 7. Datum: Metodický list/anotace: Žáci se seznamují s ostrovními státy Indonesie, vyhledávají v atlasech názvy ostrovů,které zapisují do slepé mapy ( vytisknout z prezentace). Poznávají život většiny obyvatel ostrovů a význam cestovního ruchu pro tyto obyvatele. VY_52_INOVACE_ZE.7.42

Indonesie Indonesii označujeme ostrovní státy ležící v jihovýchodní části Asie Vyhledejte v atlasech názvy ostrovů ležící v této části. Ukažte je na mapě. Zapište názvy ostrovů a moří do slepé mapy.

Podnebí – tropické, monzuny - větry, které přinášejí pravidelně vláhu od moří. Velmi teplé a vlhké podnebí – deštné lesy

Zemědělství – pěstování rýže na terasovitých polích, dvě až tři úrody za rok. Banány, palmový olej, kaučuk, kokosy.

Turistický ruch – příjem peněz pro státy

Jakarta – hlavní město Indonesie vyhledejte a vypište z atlasů počet obyvatel hl. města a celé Indonesie / zkuste vypočítat hustotu obyvatelstva/ +Jakarta&hl=cs&biw=1366&bih=664&tbm=isch&tbnid=1RW57gU35OaMKM:&imgrefurl= 7jblTI1h95RwjM&imgurl= t=rc&dur=258&sig= &page=1&tbnh=142&tbnw=211&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:7,s:0,i:91&tx=93&ty=26

Obydlí domorodců 7_ws6bh-eg

Sopka Bromo 784ec78944-public/sopka-bromo-malang-indonesie.jpg

Vlaková doprava – zastaralá železnice, velké množství neplatičů jízdného, kteří cestují na střechách vagónů. Adrenalinový sport pro mladé lidi.

Ochrana proti cestujícím – betonové koule natřené na stříbrno, které jsou zavěšeny nad tratí, jestli někoho zabijí nikoho nezajímá, nemají jezdit na střeše vagónu.

Vyjmenujte a zapište si 5 živočichů, kteří žijí v tropickém pásmu. orangutan-tom.jpg

Způsob dopravy ve městech

Církevní stavby

Otázky k opakování Které ostrovy patří do Indonesie, vyjmenujte a ukažte na mapě Které plodiny se zde pěstují Hlavní město Indonesie, hustota obyvatel Vyjmenujte živočichy a rostliny, které rostou v tropickém podnebném pásmu Čím je zajímavá doprava lidí v Indonesii?