„Každá generace má technologii, která umožní některé věci dělat jinak.“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Černoch Michal Školoudová Lenka
Advertisements

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Oblast intervence 3.1 Služby v oblasti sociální integrace aktivita a) investiční.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Využití ICT technologií pro posílení ekonomické a finanční gramotnosti
Prémiová automatická objednávka
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Solární panely ZDARMA? ANO, díky BARX ENERGY!. Cena již Kč Dotace až Kč CELKEM K PLATBĚ 0,- Kč.
Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku.
S námi máte informační předstih!
Český klastr přípojných vozidel a nástaveb, družstvo.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců České republiky, o.s. CIFA forum PRAHA duben 2008 Investiční příležitosti.
Česká spořitelna – banka pro franchising!
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Současné trendy outsourcingu mezd
Geomarketing v adresné distribuci
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci.
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Ing. Tomáš Cajthaml. Podklady Čerpat bylo možné z dotazníku: Přímé dotazy Nepřímé – nutné odvodit z výsledků záznamů schůzek další informace Z rozhovorů.
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Vady tiskových dat z pohledu praxe. SVOBODA Press s.r.o. Vady tiskových dat z pohledu praxe Společnost je na trhu více než 60 let Kapacita: více než
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
„TransPromo“ Propojení transakčního mailu a marketingové informace.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
Informační systémy Tomáš Maděra.
Informační technologie pro české a slovenské zdravotnictví Integrační a komunikační centrum zdravotnických informací.
Penzijní fondy v rámci důchodové reformy Mojmír Boucník Viceprezident Asociace penzijních fondů.
Strukturální fondy EU a ICT v polygrafických podnicích Pavel Karásek.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Tvorba dokumentů – kritéria Obsah a forma –aktuálnost a správnost informací, variabilní data, –forma adekvátní příjemci, estetika, –účelná struktura, členění.
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
On-line řešení Vašich tiskovin. Dnešní trendy v produkci dokumentů  Kratší životní cyklus dokumentů  Menší tiskové objemy ale více druhů  Krátké dodací.
Účetnictví – Rozvaha, její funkce, obsah a členění
Spolek Trend vozíčkářů Olomouc
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
© Creditreform-Group Pracovní snídaně: Škola řízení pohledávek Hotel Jalta, Praha 1,
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
AMILO Car a.s. Talent marketingových komunikací.
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
Výroba elektřiny z obnovitelných zdrojů v ČR v roce 2004 Ladislav Pazdera Ministerstvo průmyslu a obchodu Seminář AEM MSV Brno,
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Komunikační plán RPS Realizované projekty leden-červen 2007 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
Management - Organizování
EduCom Projekt Educom Tento projekt je financován evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Tento materiál vznikl jako součást.
Víte proč?.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
Talent marketingových komunikací
Informační systémy podnikové systémy CRM
Transkript prezentace:

„Každá generace má technologii, která umožní některé věci dělat jinak.“

Revoluční plnobarevný digitální inkjetový tisk a finishing

BOOM TISK jako inovátor 1995 – kalkulační SW 2000 – elektronická archová montáž 2003 – Boomailer pro výrobu direct mailu a speciální dokončující zpracování 2008 – první plnobarevný produkční digitální inkjetový tisk v ČR

Kodak Versamark VL2000 Plnobarevná digitální inkjetová rotačka Technologie drop on demand Vynikající kvalita tisku 600 x 600 dpi Rychlost tisku stran A4/min. (76 mpm/250 fpm) = 1 mil. stran denně! 2-up, duplexní tisk Role – role Max. šíře papíru 520 mm Max. šíře tisku 474 mm Obálkovací linka Pitney Bowes FPS obálek/hod. Až 6 příloh Plná elektronická kontrola File Base Frankování Další dokončující zpracování Výstup do archu Boomailer, různé druhy vazeb, atd.

Tržní segmentace TransPromo tiskoviny Transakční tisk – náhrada ofsetem předtištěných formulářů Direct mail 1:1 marketing a věrnostní programy Novinový tisk

Co je to TransPromo? Zkratka slov „transactional-promotional“ Produkt, který propojí transakční tiskovinu (např. výpis z účtu klienta) s marketingovou informací (např. nabídka služby či produktu), která je „šita na míru“ pro konkrétního příjemce (CRM, one-to-one marketing) Plnobarevná tiskovina (možnost použití obrázků) Produkt je vhodný zejména pro finanční instituce, telekomunikační firmy, utility, retail atd.

TransPromo - proč jít tímto směrem Na kolik sekund vás zaujme? Mail 69% Source: InfoTrends CAP Ventures 2003 Future of Mail Study, n=316 Telemarketing 3% 28% Jaký druh komunikace preferujete? Direct mail 69%

Globální trendy – TransPromo tiskoviny Je to komplementární strategie! Konzistentní/perzistentní komunikace –Měsíční, čtvrtletní apod. pravidelná komunikace Negeneruje nové náklady (2in1) –Náklady na doručení jsou pevné Již existují cenově dostupné technologie pro výrobu vysoce personalizované komunikace! –Zákazníci akceptují personalizaci dokumentu společně s reklamou („promo“) Máme nové komunikační médium! –Přeměna transakčních dokumentů na transpromo

Změňte data na peníze – vyšší výnosy, nižší náklady Výběr dat Vyšší výnosy: -cílená komunikace -vyšší response díky personalizaci -prodej marketingového prostoru Nižší náklady: -nižší ztráty ze špatného zacílení -nižší náklady mailingů -… Data klientů/CRM Data z webu Call-Centre data Call-Centre data Externí data (např. socialní, demografická) +=

Příklady ze zahraničí Deutsche Bank Poland Aktuální nabídka produktů a služeb přímo na bankovním výpisu Nabídka partnerů (prodej marketingového prostoru) 1:1 marketing Lepší vzhled výpisu = snažší orientace pro zákazníky (šetří výdaje na call centrech) White space management

Příklady ze zahraničí Telefónica Spain Snížení operativních nákladů a poštovného o více než 50% Snížení nákladů na obálkování, vkládání a předtištěné materiály Snížení nákladů na skladování a logistiku předtištěných formulářů Zvýšení tržeb pomocí prodeje komplementárních produktů třetích stran Díky přínosům projekt nezvýšil celkové náklady, ale naopak jsou na stejné jako za dosavadní černobílou technologii Poslední kampaň se značkou Nokia pokryla 80% celkových nákladů na provoz

Klasický vs. nový způsob výroby

Finanční úspora Náklady na stranu A4 náklad (ks) ofsetový předtisk0,90 Kč0,50 Kč0,30 Kč0,20 Kč čb personifikace0,75 Kč0,70 Kč0,60 Kč0,55 Kč Celkem1,65 Kč1,20 Kč0,90 Kč0,75 Kč plnobarevný digitální tisk1,50 Kč1,10 Kč0,85 Kč0,70 Kč Úspora0,15 Kč0,10 Kč0,05 Kč NAŠE ŘEŠENÍ PRO PLNOBAREVNÝ DIGITÁLNÍ TISK JE LEVNĚJŠÍ NEŽ ČERNOBÍLÁ PERSONIFIKACE S OFSETOVÝM PŘEDTISKEM!

BOOM TISK = komplexní zpracování digitální transakční tisk vkládání auto & manual ofsetový tisk directmail IT řešení a programování TransPromo data mining Boomailer distribucee-distribuce

EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ A MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU ČR PODPORUJÍ INVESTICE DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Partneři projektu

Kontakt: BOOM TISK, spol. s r.o. Ovčárecká Kolín – Sendražice tel.: fax: Robert Domnosil obchodní ředitel Děkuji za pozornost!