„Každá generace má technologii, která umožní některé věci dělat jinak.“
Revoluční plnobarevný digitální inkjetový tisk a finishing
BOOM TISK jako inovátor 1995 – kalkulační SW 2000 – elektronická archová montáž 2003 – Boomailer pro výrobu direct mailu a speciální dokončující zpracování 2008 – první plnobarevný produkční digitální inkjetový tisk v ČR
Kodak Versamark VL2000 Plnobarevná digitální inkjetová rotačka Technologie drop on demand Vynikající kvalita tisku 600 x 600 dpi Rychlost tisku stran A4/min. (76 mpm/250 fpm) = 1 mil. stran denně! 2-up, duplexní tisk Role – role Max. šíře papíru 520 mm Max. šíře tisku 474 mm Obálkovací linka Pitney Bowes FPS obálek/hod. Až 6 příloh Plná elektronická kontrola File Base Frankování Další dokončující zpracování Výstup do archu Boomailer, různé druhy vazeb, atd.
Tržní segmentace TransPromo tiskoviny Transakční tisk – náhrada ofsetem předtištěných formulářů Direct mail 1:1 marketing a věrnostní programy Novinový tisk
Co je to TransPromo? Zkratka slov „transactional-promotional“ Produkt, který propojí transakční tiskovinu (např. výpis z účtu klienta) s marketingovou informací (např. nabídka služby či produktu), která je „šita na míru“ pro konkrétního příjemce (CRM, one-to-one marketing) Plnobarevná tiskovina (možnost použití obrázků) Produkt je vhodný zejména pro finanční instituce, telekomunikační firmy, utility, retail atd.
TransPromo - proč jít tímto směrem Na kolik sekund vás zaujme? Mail 69% Source: InfoTrends CAP Ventures 2003 Future of Mail Study, n=316 Telemarketing 3% 28% Jaký druh komunikace preferujete? Direct mail 69%
Globální trendy – TransPromo tiskoviny Je to komplementární strategie! Konzistentní/perzistentní komunikace –Měsíční, čtvrtletní apod. pravidelná komunikace Negeneruje nové náklady (2in1) –Náklady na doručení jsou pevné Již existují cenově dostupné technologie pro výrobu vysoce personalizované komunikace! –Zákazníci akceptují personalizaci dokumentu společně s reklamou („promo“) Máme nové komunikační médium! –Přeměna transakčních dokumentů na transpromo
Změňte data na peníze – vyšší výnosy, nižší náklady Výběr dat Vyšší výnosy: -cílená komunikace -vyšší response díky personalizaci -prodej marketingového prostoru Nižší náklady: -nižší ztráty ze špatného zacílení -nižší náklady mailingů -… Data klientů/CRM Data z webu Call-Centre data Call-Centre data Externí data (např. socialní, demografická) +=
Příklady ze zahraničí Deutsche Bank Poland Aktuální nabídka produktů a služeb přímo na bankovním výpisu Nabídka partnerů (prodej marketingového prostoru) 1:1 marketing Lepší vzhled výpisu = snažší orientace pro zákazníky (šetří výdaje na call centrech) White space management
Příklady ze zahraničí Telefónica Spain Snížení operativních nákladů a poštovného o více než 50% Snížení nákladů na obálkování, vkládání a předtištěné materiály Snížení nákladů na skladování a logistiku předtištěných formulářů Zvýšení tržeb pomocí prodeje komplementárních produktů třetích stran Díky přínosům projekt nezvýšil celkové náklady, ale naopak jsou na stejné jako za dosavadní černobílou technologii Poslední kampaň se značkou Nokia pokryla 80% celkových nákladů na provoz
Klasický vs. nový způsob výroby
Finanční úspora Náklady na stranu A4 náklad (ks) ofsetový předtisk0,90 Kč0,50 Kč0,30 Kč0,20 Kč čb personifikace0,75 Kč0,70 Kč0,60 Kč0,55 Kč Celkem1,65 Kč1,20 Kč0,90 Kč0,75 Kč plnobarevný digitální tisk1,50 Kč1,10 Kč0,85 Kč0,70 Kč Úspora0,15 Kč0,10 Kč0,05 Kč NAŠE ŘEŠENÍ PRO PLNOBAREVNÝ DIGITÁLNÍ TISK JE LEVNĚJŠÍ NEŽ ČERNOBÍLÁ PERSONIFIKACE S OFSETOVÝM PŘEDTISKEM!
BOOM TISK = komplexní zpracování digitální transakční tisk vkládání auto & manual ofsetový tisk directmail IT řešení a programování TransPromo data mining Boomailer distribucee-distribuce
EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ A MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU ČR PODPORUJÍ INVESTICE DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Partneři projektu
Kontakt: BOOM TISK, spol. s r.o. Ovčárecká Kolín – Sendražice tel.: fax: Robert Domnosil obchodní ředitel Děkuji za pozornost!