ZONER CALLISTO Pracovní postup tvorby obrázku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Advertisements

Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New start) CZ.1.07/1.4.00/
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
X EXEL.
Kreslení, kliparty, obrázky OLE, video
COREL DRAW Efekty - 1 Úprava textu obálkou Přechody mezi objekty
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Zoner Callisto.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/2.
Zoner Callisto.
Počítačová grafika (základy práce ve vektorovém kreslicím programu)
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
Vypracoval: Petr Němeček
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
VY_32_INOVACE_55_MS_Word_IV. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
TEXTOVÝ EDITOR.
INKSCAPE Vektorová grafika.
Zoner Callisto.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.15/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Rudolf Pečinka, 4.C.  Obor informatiky používající počítače k:  Vytvoření umělých grafických objektů  Úpravě zobrazitelných a prostorových informací.
Jak postupovat při tvorbě návrhu obálky do časopisu - Pomůcka pro studenty -
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
TEXTOVÝ EDITOR (vkládání dalších objektů do textu a jejich vlastnosti, textové tabulky, šablony,) Lol.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Vkládání kreslených útvarů
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VEKTOROVÁ GRAFIKA ZONER CALLISTO.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – objekty Autor: Mgr. Vojtěch.
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
Malování.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Kreslíme vektorovou grafiku (6) Práce s textem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Tímto nástrojem můžeme provést různé doplnění, nebo rozšíření základního obrázku. Pro koláže použijeme ještě nástroje „rozmazání“ a zadáním % rozmazání.
Microsoft PowerPoint Tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Zahradník.
švýcarský vektorový program pro kresbu map
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
wordart wordart wordart wordart wordart wordart
- Výběry VY_32_INOVACE_GR_782. VÝBĚRY Vytvořením výběru rozdělíme obrázek na dvě části: aktivní = výběr = ta část, na které budeme provádět úpravy neaktivní.
Formátování dokumentu
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Počítačová grafika Zoner Callisto – tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
CorelDRAW – vizitka (20). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Milan Adámek VY_32_INOVACE_AS1 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 6 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS WORD 2010 – Vizitky Co se všechno naučíme??? Tvorba vizitky pomocí.
Tabulkový procesor Práce s listy, adresace buňky, definice řady Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Růžena Hynková. Dostupné z.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Kreslíme vektorovou grafiku (6)
CorelDRAW – vlastnosti objektů
Grafická úprava formuláře
WordArt, SmartArt, Tvary
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Dolní Benešov, příspěvková organizace
Počítačová grafika Zoner Callisto Efekty
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
INFORMATIKA – počítačová grafika ve WINDOWS
Ostatní manipulace s objekty II.
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
CorelDRAW – tvarování křivek
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
Malování - nástroje grafického editoru
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Kreslíme vektorovou grafiku (2)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Transkript prezentace:

ZONER CALLISTO Pracovní postup tvorby obrázku Návod jak vytvořit obálku do časopisu Popis pracovní plochy Základní tvar obálky časopisu Tvorba a úprava textu Spojování objektů Průhlednost Kreslení podle vloženého obrázku Seskupení v jeden celek Hotová obálka časopisu

Popis pracovní plochy Panel nástrojů - hladiny Alternativní panel nástrojů Panel nástrojů - hladiny Panel nástrojů - text Popis pracovní plochy Základní panel nástrojů Panel nástrojů - měřítko Pravítka Paleta barev

Jak vytvořit základní tvar obálky časopisu? Než začneme pracovat, je třeba seznámit se s popisem základního panelu nástrojů: Pomocí tvarů uděláme požadovaný objekt: Pomocí výplně objekt vybarvíme: Výběr a editace objektů Tvarování objektů Křivky Tvary Text Tabulky Vkládání obrázků Můžeme si vybrat různý typ výplně: Můžeme rovněž použít stínování: Když myší jednou poklepáme na objekt, můžeme ho různě otáčet. Když poklepáme dvakrát, můžeme měnit a srážet rohy objektu:

Tvorba a úpravy TEXTU V základním panelu nástrojů, zvolíme ikonku TEXT. Máme na výběr dvě možnosti: 1) můžeme psát vodorovně 2) můžeme psát libovolným směrem, který si zvolíme Nejprve napíšeme libovolný TEXT: Pomocí PŘIDAT (ODEBRAT) UZLE můžeme na základnu přidávat body, aby bylo tvarování realističtější Poté klikneme na TVAROVÁNÍ ZÁKLADNY Pak už si jen „pohráváme“ se základnou a tvarujeme jí podle svých představ

Spojování objektů Nakreslíme libovolné objekty Myší oba objekty označíme a klikneme na: Výsledek: Oba objekty se nám spojily v jeden.

Průhlednost Průhlednost si ukážeme na tomto objektu Zde nastavujeme úroveň průhlednosti Všimněme si změny v průhlednosti

Kreslení podle vloženého obrázku Pomocí na základním panelu nástrojů vložíme obrázek.

Pomocí KŘIVEK na základním panelu nástrojů pomalu obkreslím jednotlivé části automobilu

Když objekt spojíme, dojde k jeho obarvení podle námi zvolenými barvami

Pomocí tvarování objektů doupravíme objekt přesně podle předlohy (obrázku). Stejně jako u tvarování písma, můžeme vkládat pomocné uzle pro lepší a přesnější tvarování.

Postupně tak nakreslíme a barevně upravíme všechny díly automobilu:

Jednotlivé díly pak nanášíme na předlohu:

Vznikne nám tak celý automobil: Pak už jen stačí vymazat předlohu a zbyde nám tak automobil:

Všechny objekty, které jsme vytvořili stačí už jen seskupit dohromady. To znamená, který bude blíž, který dál. Aby se nám objekty nechtěně nepřekrývaly.. Pomocí zvolíme pořadí objektů. Jestliže potřebujeme, abychom měly objekty přesně zarovnané, použijeme nástroj zarovnání objektů

A obálka časopisu je hotová… Myší už jen pak stačí všechny objekty označit, klikneme na a vytvoříme tak skupinu. To znamená, že nám vznikne spojený jednotný obrázek. A obálka časopisu je hotová…