Průzkum V rámci průzkumu, který probíhal v květnu a červnu 2010 náš projektový tým oslovil 6 škol, ze kterých získal zpět 72 vyplněných dotazníků. Oslovili.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Advertisements

Zpracoval : Ing. Petr Fojtík Datum:
Zahajovací konference projektu UNIV 3 BRNO
Číslo operačního programu: CZ.1017 Název OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: AutoNet, nová kvalita výuky v autooborech na středních.
Naše úkoly v projektu: • Vytvoření a vyhodnocení průzkumu • Elektrotechnika – Základy elektrotechniky • Elektrotechnika – Moderní domovní instalace • Připravit.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
NAŠE ZKUŠENOSTI S DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍM V OBLASTI GASTRONOMIE.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
PROJEKTOVÝ DEN 27. ČERVENCE 2010 STŘEDNÍ ŠKOLA AUTOMOBILNÍ, MECHANIZACE A PODNIKÁNÍ, KRNOV, OPAVSKÁ 49 Vyhodnocení dotazníkového.
METODIKA KURZŮ PhDr. Ing. Hana Danihelková Krnov
Vědecká rada Fakulty bezpečnostního inženýrství 8. prosince 2010
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
TIME (tréninkové, inovační, metodické a edukační týmy škol poskytujících střední odborné vzdělání) CZ.1.07/1.3.00/ Zpracovala: Ing. Lenka Zábranská.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Průzkum Pohlaví Identifikační údaje. Průzkum Věk Identifikační údaje.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Zkvalitňování dalšího profesního vzdělávání zaměřeného na stavebnictví, elektrotechniku a gastronomii.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
SŠE na jízdárně 30. Ostrava
Vodorovný vrh Graf trajektorie Mgr. Alena Tichá.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Základy elektrotechniky Cíl modulu: V písemné formě zpracovaný (elektronické formě) učební text pro pedagogy. Zpracované návody na použití nejvhodnějších.
Vzdělávací soustava ČR
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
PRŮZKUM POTŘEB A POPTÁVKY PEDAGOGŮ PO ODBORNÉM PROFESNĚ ORIENTOVANÉM VZDĚLÁVÁNÍ V RÁMCI DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ (DVPP)
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Problematika poskytování tlumočnických služeb jedincům se sluchovým postižením Problematika poskytování tlumočnických služeb jedincům se sluchovým postižením.
DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ NA ŠKOLE. ANO, NE?
„Vybudování centra vzdělávání pro nové i stávající technické obory“ MIEZB.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
Nejprve provedeme výpočet v závorce
PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VÝUKY V ELEKTROTECHNICKÝCH OBORECH Realizátor projektu: Střední škola technická Žďár nad Sázavou od Vyšší odborná.
KONTROLNÍ PRÁCE.
UNIV 2 Kraje – Kraj Vysočina Mgr. Zdeněk Musil. Střední škola obchodní a služeb SČMSD, Žďár nad Sázavou, s.r.o.
Organizační struktura
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
1 PORADA ŘEDITELŮ DĚTSKÝCH DOMOVŮ ZŘIZOVANÝCH MORAVSKOSLEZSKÝM KRAJEM A CÍRKEVNÍMI SUBJEKTY ODDĚLENÍ SPRÁVY ŠKOL 4. června 2009.
SOS a SOU, Kladno, U Hvězdy 2279 představuje Otázky demografických změn a poptávky trhu práce - vzdělávání dospělých.
VOŠL a SLŠ Bedřicha Schwarzenberga Písek, Lesnická 55 Aktivity (zkušenosti) v oblasti EVVO.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
Obchodní akademie Neveklov se představuje 2 Obchodní akademie Neveklov.
Projekt TRAWI Vyhodnocení dotazníkového šetření v ČR.
Transformátory Autor: Ing. Tomáš Kałuža VY_32_INOVACE_
Podporujeme zájem o odborné vzdělávání Helena Úlovcová Národní ústav odborného vzdělávání Konference Budoucnost odborného školství, Praha,
A PLIKACE OZE NA SPŠ A VOŠ, P ÍSEK, K ARLA Č APKA 402 Ing. Jiří Uhlík Ing. Miroslav Paul.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Zkušenosti z tvorby ŠVP PhDr. Maria Bezchlebová NÚOV Září 2008.
Důvod vzniku krajských stipendií
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Profesionalizace práce koordinátorů EV ve školách Olomouckého kraje
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ A ŠVP
Rozvoj výuky cizích jazyků
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Krajský metodický kabinet ELEKTROTECHNIKY
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Organizační struktura
Věková struktura pedagogů středních škol V Jihočeském kraji
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Projekt VOV Ekonomická sekce jazyky
Transkript prezentace:

Průzkum V rámci průzkumu, který probíhal v květnu a červnu 2010 náš projektový tým oslovil 6 škol, ze kterých získal zpět 72 vyplněných dotazníků. Oslovili jsme tyto školy: Střední škola, Ostrava-Kunčice, p. o. Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, p. o. Střední škola elektrostavební a dřevozpracující, Frýdek-Místek, p. o. Střední průmyslová škola elektrotechniky a informatiky, Ostrava, p. o. Střední škola teleinformatiky, Ostrava, p. o. Střední škola elektrotechnická, Ostrava, Na Jízdárně 30, p. o.

Průzkum Pohlaví Identifikační údaje

Průzkum Věk Identifikační údaje

Průzkum Dosažené vzdělání Identifikační údaje

Průzkum Chcete si svou odbornou kvalifikaci prohloubit? Identifikační údaje

Průzkum Typ střední školy na které vyučujete? Identifikační údaje

Průzkum Ve které fázi profesní dráhy se právě nacházíte? Identifikační údaje

Průzkum Vyhovuje Vám zaměření DVPP na oblast elektrotechniky? Průzkumná část

Průzkum Vyhovuje Vám kombinovaná forma výuky v DVPP? Průzkumná část

Průzkum Jaká hodinová dotace kurzu je pro Vás přijatelná? Průzkumná část

Průzkum Jaký přínos pro Vás mohou mít odborné exkurze? Průzkumná část

Průzkum Jaké téma Vás nejvíce zajímá v oblasti "Základdy elektrotechniky"? Průzkumná část

Průzkum Měl/a byste zájem se seznámit s inteligentními domovními instalacemi? Průzkumná část

Průzkum Která oblast inteligentních domovních instalací by Vás nejvíce zajímala? Průzkumná část

Průzkum O jaký druh podpory byste měli spíše zájem? Průzkumná část

Průzkum Zhodnocení průzkumu – identifikační údaje Většina respondentů v průzkumu byli muži 83% Věk respondentů byl 40 a více let 82% 78% respondentů mělo vystudovanou Vysokou školu v oboru nebo Střední školu s maturitní zkouškou a k tomu pedagogické studium 90% učitelů si chce svou odbornou kvalifikaci prohloubit Většina námi oslovených učitelů (81%) má praxi ve školství 11 a více let

Průzkum Zhodnocení průzkumu – průzkumná část 89% oslovených učitelů vyhovuje zaměření DVPP na oblast elektrotechniky 94% učitelů upřednostňuje kombinovanou formu DVPP 59% respondentů dává přednost nižší hodinové dotaci vzdělávacího modulu a to 60 hodin Většina oslovených považuje odborné exkurze za převážně přínosné. Oslovení učitelé projevili největší zájem o tyto tři témata z oblasti Základů elektrotechniky: řešené obvodů, střídavé proudy, trojfázová soustava 92% učitelů má zájem se seznámit s moderními domovními instalacemi. A to v poměru 57% ovládaní objektu a 43% ochrana objektu Učitelé mají zájem z 65% o učební texty a z 35% o metodickou podporu.

Průzkum DĚKUJI ZA POZORNOST