Člověk - tvor společenský

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autor prezentace (upravit v předloze) funkce autora (upravit v předloze) NADPIS PREZENTACE (upravit v předloze) Vytváření a posilování protikorupčního.
Advertisements

KDO JSEM? Aktivita č.1: Výchova k aktivnímu občanství Prezentace č. 1
Kovy Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 11
Metody dělení složek směsí
1 Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Aktivita č.1: Výchova k aktivnímu občanství.
Participace občanů na politickém životě
Pilíře politického systému 1 Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Aktivita.
Komunikace Aktivita č.1: Člověk a svět práce Prezentace č. 6
Člověk - tvor společenský Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ ©Gymnázium Hranice, Zborovská Aktivita.
Zdroje organických sloučenin Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace.
Aktivita č.4: Biologie pod mikroskopem
Aktivita č.6: Poznáváme chemii Prezentace č. 1 Autor: Lenka Poláková
Slovníček pojmů Aktivita č.1: Výchova k aktivnímu občanství
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE _2206_VO8 Umím se prosazovat? © Mgr. Jana Báčová, 2012Masarykova základní škola Zásada, okres Jablonec nad Nisou.
Uhlík Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 9
Alkeny, alkadieny Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 23
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Seznamuje žáky s procesem lidské socializace a společenským statusem.
Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze š
Prezentace projektu Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ ©Gymnázium Hranice, Zborovská Aktivita č.1: Výchova.
Struktura organických látek
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Občanská nauka Ročník:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_OSVZ_ZSVb Ročník: I. Vzdělávací oblast: Společenskovědní.
Třídění informací Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ ©Gymnázium Hranice, Zborovská Aktivita č. 1: Výchova.
Aktivita č.6: Poznáváme chemii Prezentace č. 9 Autor: Lenka Poláková
Seberegulační vlastnosti osobnosti
Nová identita 1 Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Aktivita č.1: Výchova.
JMÉNO AUTORA: MGR. VLASTA KOLLARIKOVÁ DATUM VYTVOŘENÍ: ČÍSLO DUMU: VY_32_INOVACE_19_OSVZ_ZSVB ROČNÍK: I. VZDĚLÁVACÍ OBLAST: SPOLEČENSKOVĚDNÍ.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_01.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE _2211_VO8 KONFLIKT A STRES © Mgr. Jana Báčová, 2012Masarykova základní škola Zásada, okres Jablonec nad Nisou.
Anotace: Výklad spojený s diskusí JMÉNO AUTORA: MGR. VLASTA KOLLARIKOVÁ DATUM VYTVOŘENÍ: ČÍSLO DUMU: VY_32_INOVACE_20_OSZV_ON Ročník: I. Vzdělávací.
Jak odhadnout druhé Aktivita č.1:Výchova k aktivnímu občanství
Rozdíly mezi osobnostmi
Komunikace Aktivita č.1: Výchova k aktivnímu občanství
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_JIROCHOVA.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Občanská nauka Ročník:
Výběr problému 1 Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Aktivita č.15: Výchova.
UČENÍ = PROCES JEHOŽ VÝSLEDKEM JE ZMĚNA PSYCHICKÝCH JEVŮ, DISPOZIC K NIM A JEJICH VNĚJŠÍCH PROJEVŮ.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Zpracovala: Simona Hyková
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Občanská nauka Ročník:
SOCIÁLNÍ DETERMINACE PSYCHIKY
Charakter Pavel Šuranský.
Prázdniny a co dál … Nejdříve se mi nebude chtít odejít od mojí třídy (ze školy) bude se mi po nich stýskat nevím s kým zažiju ještě takovou srandu nikdo.
Socializace Občanský a společenskovědní základ
SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE KAPITOLA 1. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Jana Novotná Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_PEDAGOGIKA_PSYCHOLOGIE_09.
Seberegulační vlastnosti osobnosti
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ČLOVĚK s mentálním postižením Společnost pro podporu lidí s mentálním postižením v České republice, o.s. Barbora Uhlířová.
Vztahy a pravidla soužití – vrstevnická skupina
Mgr.Michal Vičar Emoce.
Statistika „Jak by měl vypadat tvůj ideální den?“
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Mediální manipulace rozjizdeji-kampan-proti-propagande-a- bludum/r~c1f97c0ea36f11e6a16a fea04/
Vztahy a pravidla soužití - rodina
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Jana Novotná Název materiálu:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
MOTIVACE Zora Syslová.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_06 Vztahy mezi lidmi
Socializace Kejřová.
Sociální pozice a role. Zdroj obrázků:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Pedagogika a psychologie
Transkript prezentace:

Člověk - tvor společenský Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/02.0007 Člověk - tvor společenský ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Aktivita č.1: Člověk a svět práce Pracovní list č. 7 Autor: PaedDr. Zdenka Lajdová

Člověk je tvor společenský. Jak této větě rozumíš? Nikdo z nás není rád dlouho sám Člověk je tvor společenský Žije ve skupině S kým ty nejraději trávíš svůj volný čas? 1

Sociální skupinou je rodina, žáci jedné třídy, kamarádi. SOCIÁLNÍ SKUPINA společenství 2 až 3 a více lidí, mezi nimiž existuje pocit sounáležitosti Sociální skupinou je rodina, žáci jedné třídy, kamarádi. 2

SOCIALIZACE proces učení a začleňování do společnosti Resocializace znovuzačlenění souvisí se socializací, dítě si při ní osvojuje pravidla života ve společnosti

Nejvíce na nás působí ty skupiny, ke kterým máme kladný vztah a záleží nám na nich. Do kterých společenských skupin jsi dosud patřil? Do kterých společenských skupin bys chtěl patřit a kterým by ses raději vyhnul?

CHOVÁNÍ PROŽÍVÁNÍ vnější projev psychiky souhrn všech vnitřních stavů člověka, projevuje se v chování

Vysvětli uvedené pojmy: Asertivita Je chování, kdy přiměřeným způsobem prosazujeme své názory Agresivita nepřiměřené jednání, kdy svým chování ubližuji ostatním Pasivita nečinnost, netečnost

Co znamená pojem konflikt Zkus toto slovo nahradit jinými 3

Konflikt znamená: nedorozumění rozpor neshodu rozdílné názory problém 4

Bibliografie 1. 1103/a. kabrt-josef.blog.cz. [Online] 3 19, 2011. [Cited: 12 7, 2013.] http://kabrt-josef.blog.cz/1103/a. 2. sex-vztahy/kamarad-taky-rad-aneb-muzete-byt-s-klukem-jenom-kamaradi-1193.html. www.jenzeny.cz. [Online] 2012. [Cited: 12 7, 2013.] http://www.jenzeny.cz/sex-vztahy/kamarad-taky-rad-aneb-muzete-byt-s-klukem-jenom-kamaradi-1193.html. 3. blog/zehn-gruende-warum-sie-konflik/. www.kratzberg.de. [Online] 6 30, 2011. [Cited: 11 7, 2013.] http://www.kratzberg.de/blog/zehn-gruende-warum-sie-konflik/. 4. smiles/smajlici-nastvany/. [Online] smileys.cz. [Cited: 11 7, 2013.] http://smileys.cz/smiles/smajlici-nastvany/.