Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A. 27. 8. 2008 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Černoch Michal Školoudová Lenka
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Postupy ve zpracování žádosti k projektu ČŘB II v roce 2009  presentace projektu pracovníkům MŽP a SFŽP  vyhlášená 9. kontinuální.
Provozně - ekonomický pohled na datová centra
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Mobilní display kampaně
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
NetMonitor jaké služby nabízí a jak s ním pracujeme CIF
Výměna oken na SB VŠE 3MA382 projekt Výměna oken na SB VŠE 3MA382 – Lubas, Gemrich Cíl projektu??
Sdružení pro internetovou reklamu Mobilní metokomise.
se tábořilo za první republiky 1 Jak se tábořilo „kdysi“  Staré kroniky  Historie  Album věnované ETS  Úryvky z Hlasatele.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
KASKÁDOVÉ STYLY 4.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Pojmy a interpretace.
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Jazyk vývojových diagramů
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Přednost početních operací
Změny v SOILINu ve SCIA Engineer oproti Nexis32
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
Online trh pohledem Sdružení pro internetovou reklamu Ján Simkanič, předseda Výkonné rady SPIR IAC Slovanský dům, Praha.
Měření multimediálního obsahu
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR
Transkript prezentace:

Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A

Program Základní demografie a vývoj NetMonitoru Výsledky NetMonitor za červenec Výsledky AdMonitoring za červenec Novinky v projektu NetMonitor

Základní sociodemografie N červenec = Zdroj běžná populace: ČSÚ Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008

4 Počty měřených médií - měsíční vývoj za období projektu NetMonitor

5 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Počty RU z ČR - měsíční vývoj za období projektu NetMonitor

6 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Počty zobrazení z ČR - měsíční vývoj za období projektu NetMonitor

Výsledky NetMonitor za červenec 2008 Základní demografie a vývoj NetMonitoru Výsledky AdMonitoring za červenec Novinky v projektu NetMonitor Program

Měsíční absolutní počty RU z ČR Top 10 – červenec 08 (v tisících) 8 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008

Časový vývoj reálných uživatelů z ČR Top 10 podle celkových měsíčních hodnot Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec

10 Měsíční absolutní počty zobrazení z ČR Top 10 – červenec 08 (v milionech) Poznámka: v závorce je uvedeno pořadí serveru podle RU z ČR za červenec celkem, počet měřených serverů v červenci: 332

11 Časový vývoj zobrazení (PageViews) z ČR Top 10 podle celkových měsíčních hodnot Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Poznámka: v závorce je uvedeno pořadí serveru podle RU z ČR za červenec celkem, počet měřených serverů v červenci: 332

12 Počty RU z ČR pro NetMonitor total za měsíc, průměrný týden a průměrný den Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008

13 Měsíční vývoj RU podle jednotlivých dnů v červenci 08 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008

14 Top 10 serverů podle reálných uživatelů z ČR za průměrný den (v tisících) Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Poznámka: v závorce je uvedeno pořadí serveru podle RU z ČR za červenec celkem, počet měřených serverů v červenci: 332

15 Top 10 podle průměrného stráveného času v měsíci na reálného uživatele z ČR Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Poznámka: v závorce je uvedeno pořadí serveru podle RU z ČR za červenec celkem, počet měřených serverů v červenci: 332

16 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Kategorizace médií (RU z ČR): Kategorie 8 Reality, servery o bydlení

17 Kategorizace médií (RU z ČR): Kategorie 11 Ekonomika, finance, právo Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008

Program Výsledky AdMonitoring za červenec 2008 Základní demografie a vývoj NetMonitoru Výsledky NetMonitor za červenec AdMonitoring 4 4 Novinky v projektu NetMonitor

19  Výzkumný projekt sledující množství peněz investovaných do plošné internetové reklamy (display)  Data vycházející z ceníkových cen média  Měsíční periodicita dat, data jsou k dispozici 10. den následujícího měsíce  V současnosti měřeno cca 190 médií AdMonitoring

Výdaje do internetové reklamy po měsících za období projektu AdM 20 Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Primetime, leden 2007 – červenec 2008

AdMonitoring 21 Top 10 zadavatelů za rok 2008 Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Primetime, leden – prosinec 2007

AdMonitoring Skupiny médií podle celkových reklamních výkonů – červenec 08 Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Primetime, červenec

AdMonitoring Zdroj: AdMonitoring – SPIR/PrimeTime, červenec Top 10 zadavatelů – červenec 2008

AdMonitoring Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Primetime, červenec 2008 Top 10 produktových kategorií podle proinvestovaných peněz - červenec

Program Výsledky NetMonitor za červenec Výsledky AdMonitoring za červenec Základní demografie a vývoj Netmonitoru Novinky v projektu NetMonitor 4 4

Streaming (Měření streamovaného videa) 26  probíhá testování platforem Flash a WMP ve spolupráci se stream.cz a idnes.cz  cílem měření je zisk dat porovnatelných s daty televizního měření – info o přehrávaných „pořadech“  měření odsledovaných časových úseků

27 Měření návštěvnosti z mobilů  reportování návštěvnosti „klasických“ stránek z mobilních zařízení  reportování návštěvnosti stránek určených pro mobilní zařízení  probíhá testování technologie měření stránek určených pro mobily  spuštění plánováno na podzim po schválení MK SPIR

28 SW panel  provedena a vyhodnocena první část SEKV (strukturální výzkum)  navrženy kontrolní znaky panelu  kontinuální rekrutace do SW panelu  příprava offline rekrutací  spuštění SW panelu plánováno na počátek roku 2009

Děkujeme Vám za pozornost! 29 Lukáš Vinkler Mediaresearch, a.s. AdMonitoring