Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Program Základní demografie a vývoj NetMonitoru Výsledky NetMonitor za červenec Výsledky AdMonitoring za červenec Novinky v projektu NetMonitor
Základní sociodemografie N červenec = Zdroj běžná populace: ČSÚ Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008
4 Počty měřených médií - měsíční vývoj za období projektu NetMonitor
5 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Počty RU z ČR - měsíční vývoj za období projektu NetMonitor
6 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Počty zobrazení z ČR - měsíční vývoj za období projektu NetMonitor
Výsledky NetMonitor za červenec 2008 Základní demografie a vývoj NetMonitoru Výsledky AdMonitoring za červenec Novinky v projektu NetMonitor Program
Měsíční absolutní počty RU z ČR Top 10 – červenec 08 (v tisících) 8 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008
Časový vývoj reálných uživatelů z ČR Top 10 podle celkových měsíčních hodnot Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec
10 Měsíční absolutní počty zobrazení z ČR Top 10 – červenec 08 (v milionech) Poznámka: v závorce je uvedeno pořadí serveru podle RU z ČR za červenec celkem, počet měřených serverů v červenci: 332
11 Časový vývoj zobrazení (PageViews) z ČR Top 10 podle celkových měsíčních hodnot Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Poznámka: v závorce je uvedeno pořadí serveru podle RU z ČR za červenec celkem, počet měřených serverů v červenci: 332
12 Počty RU z ČR pro NetMonitor total za měsíc, průměrný týden a průměrný den Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008
13 Měsíční vývoj RU podle jednotlivých dnů v červenci 08 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008
14 Top 10 serverů podle reálných uživatelů z ČR za průměrný den (v tisících) Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Poznámka: v závorce je uvedeno pořadí serveru podle RU z ČR za červenec celkem, počet měřených serverů v červenci: 332
15 Top 10 podle průměrného stráveného času v měsíci na reálného uživatele z ČR Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Poznámka: v závorce je uvedeno pořadí serveru podle RU z ČR za červenec celkem, počet měřených serverů v červenci: 332
16 Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008 Kategorizace médií (RU z ČR): Kategorie 8 Reality, servery o bydlení
17 Kategorizace médií (RU z ČR): Kategorie 11 Ekonomika, finance, právo Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, červenec 2008
Program Výsledky AdMonitoring za červenec 2008 Základní demografie a vývoj NetMonitoru Výsledky NetMonitor za červenec AdMonitoring 4 4 Novinky v projektu NetMonitor
19 Výzkumný projekt sledující množství peněz investovaných do plošné internetové reklamy (display) Data vycházející z ceníkových cen média Měsíční periodicita dat, data jsou k dispozici 10. den následujícího měsíce V současnosti měřeno cca 190 médií AdMonitoring
Výdaje do internetové reklamy po měsících za období projektu AdM 20 Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Primetime, leden 2007 – červenec 2008
AdMonitoring 21 Top 10 zadavatelů za rok 2008 Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Primetime, leden – prosinec 2007
AdMonitoring Skupiny médií podle celkových reklamních výkonů – červenec 08 Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Primetime, červenec
AdMonitoring Zdroj: AdMonitoring – SPIR/PrimeTime, červenec Top 10 zadavatelů – červenec 2008
AdMonitoring Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Primetime, červenec 2008 Top 10 produktových kategorií podle proinvestovaných peněz - červenec
Program Výsledky NetMonitor za červenec Výsledky AdMonitoring za červenec Základní demografie a vývoj Netmonitoru Novinky v projektu NetMonitor 4 4
Streaming (Měření streamovaného videa) 26 probíhá testování platforem Flash a WMP ve spolupráci se stream.cz a idnes.cz cílem měření je zisk dat porovnatelných s daty televizního měření – info o přehrávaných „pořadech“ měření odsledovaných časových úseků
27 Měření návštěvnosti z mobilů reportování návštěvnosti „klasických“ stránek z mobilních zařízení reportování návštěvnosti stránek určených pro mobilní zařízení probíhá testování technologie měření stránek určených pro mobily spuštění plánováno na podzim po schválení MK SPIR
28 SW panel provedena a vyhodnocena první část SEKV (strukturální výzkum) navrženy kontrolní znaky panelu kontinuální rekrutace do SW panelu příprava offline rekrutací spuštění SW panelu plánováno na počátek roku 2009
Děkujeme Vám za pozornost! 29 Lukáš Vinkler Mediaresearch, a.s. AdMonitoring