Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín 37, 262 41 VY_32_INOVACE_11M20_Už umím počítat do 10, do 20 Už umím počítat do 10, do 20 Autor materiálu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Advertisements

Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Určení podmínek platnosti lomených výrazů
Projekt: Bohutín – škola porozumění a bezpečí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín.
Základní škola Bohutín, okres Příbram
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_02.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Prvočísla a čísla složená
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_M.1.07-Numerace v číselném oboru prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník –
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Elektronová konfigurace
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Obojživelníci- vývoj žáby
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
Vy_32_INOVACE_M.1.08-Sčítání a odčítání v oboru do 20-prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Kružnice opsaná trojúhelníku
Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín 37,
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín 37,
Konstrukce rovnoběžníku z trojúhelníku
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Buňky, tkáně a orgány lidského těla
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Projekt: Bohutín – škola porozumění a bezpečí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Roční doby © Petra Lillová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Projekt Smart logistik - moderní výuka logistiky, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Příjemce: Střední odborná škola logistická a střední.
Projekt Smart logistik - moderní výuka logistiky, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Příjemce: Střední odborná škola logistická a střední.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Digitální učební materiál
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Výtvarné umění od pravěku k dnešku
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Transkript prezentace:

Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín 37, VY_32_INOVACE_11M20_Už umím počítat do 10, do 20 Už umím počítat do 10, do 20 Autor materiálu: Mgr. Květuše Matunová Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost. Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.

Spoj skupinu hvězdiček se správným číslem

Pojmenuj základní geometrické tvary. Vybarvi 8 kruhů červeně, 6 trojúhelníků modře, 3 obdélníky žlutě a 5 čtverců zeleně.

pavouk nohou? housenka dílků těla? kachna nohou? kočka nohou? chobotnice chapadel? velbloud hrbů?

Kolik je na obrázku dohromady jablek a hrušek? Na obrázku je dohromady ___ jablek a hrušek.

8 3 = = = = = = = = = = = = = = = 7

Vybarvi daný počet korálků

Seřaď čísla od nejmenšího po největší. 18, 12, 14, 17 17, 20, 14, 15, 11 16, 17, 12, 18, 13 16, 11, 19, 15

Dopiš číslo o 2 menší Dopiš číslo o 2 větší Dopiš číslo o 3 menší Dopiš číslo o 3 větší

Lucie dala do vázy 9 kopretin. Katka přidala 5 kopretin. A.Kolik je celkem kopretin ve váze? B.O kolik kopretin méně dala do vázy Katka než Lucie? Vypočítej A. Vypočítej B. Ve váze je __ kopretin. Katka dala do vázy o __ kopretiny méně než Lucie?

Výsledky cvičení

Spoj skupinu hvězdiček se správným číslem

pavouk nohou? housenka dílků těla? kachna nohou? kočka nohou? chobotnice chapadel? velbloud hrbů?

Pojmenuj základní geometrické tvary. Vybarvi 8 kruhů červeně, 6 trojúhelníků modře, 3 obdélníky žlutě a 5 čtverců zeleně.

Kolik je na obrázku dohromady jablek a hrušek? Na obrázku je dohromady ___ jablek a hrušek = 9

8 3 = = = = = = = = = = = = = = =

Vybarvi daný počet korálků

Seřaď čísla od nejmenšího po největší. 18, 12, 14, 17 17, 20, 14, 15, 11 16, 17, 12, 18, 13 16, 11, 19, 15 12, 14, 17, 18 11, 15, 16, 19 11, 14, 15, 17, 20 12, 13, 16, 17, 18

Dopiš číslo o 2 menší Dopiš číslo o 2 větší Dopiš číslo o 3 menší Dopiš číslo o 3 větší

Lucie dala do vázy 9 kopretin. Katka přidala 5 kopretin. A.Kolik je celkem kopretin ve váze? B.O kolik kopretin méně dala do vázy Katka než Lucie? Vypočítej A. Vypočítej B. Ve váze je 14 kopretin. Katka dala do vázy o 4 kopretiny méně než Lucie? 9+5=14 9-5=4

Metodický list Název materiálu:Už umím počítat do 10, do 20 Autor materiálu:Mgr. Květuše Matunová Zařazení materiálu: Šablona:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT (III/2) Číslo DUM: VY_32_INOVACE_11M20Předmět:matematika Ověření materiálu ve výuce: Datum ověření: Třída:1.Ověřující učitel:Mgr. Květuše Matunová Anotace materiálu: Počítání do 10, do 20, sčítání a odčítání Podrobný metodický popis možností použití materiálu: V pracovním listě si žáci procvičují učivo, případně lze zobrazit na interaktivní tabuli. Metodické pokyny jsou vždy uvedeny na jednotlivých listech.

Seznam použité literatury a pramenů: Objekty použité k vytvoření tohoto dokumentu jsou součástí programu Microsoft PowerPiont nebo pocházejí z veřejně dostupných knihoven obrázků, nebo jsou vlastní originální tvorbou autora. Autor: Mgr. Květuše Matunová Základní škola Bohutín, okres Příbram duben 2013