REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
GOTICKÁ KULTURA.
Umění vrcholného středověku
Gotika Dějepis VY_32_INOVACE_305, 16. sada, D
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Dopravní situace 15 křižovatka u pošty Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického portálu.
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
ČINNOST ČTYŘDOBÉHO VZNĚTOVÉHO MOTORU
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Dopravní situace 17 Odbočka na parkoviště u nádraží Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
nový umělecký sloh vzniká v polovině 12. století ve Francii
Gotická kultura.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
DUM (digitální učební materiál)
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Česká gotika Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Gotická kultura.
VRCHOLNÝ STŘEDOVĚK 1200 – 1400.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Ve znamení gotického slohu
Umělecké slohy a moderní umění 1. Románské umění a Gotika
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Dějepis Ročník : 7.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Gotická architektura v Čechách
Gotika -vzniká ve Francii -uplatňuje se v století
Umělecký sloh vrcholného středověku
České země ve středověku
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Namáhání na tah a tlak Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
VYŠŠÍ X NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA VYŠŠÍ CVIČENÍ
TRÉNUJEME PAMĚŤ HRAČKY Prezentace zaměřená na trénink paměti.
Šablona Identifikátor školy: Jméno autora: Pavlína DoleželováDatum vytvoření: Vzdělávací obor, téma: Dějepis – gotika, druhy umění,
VY_32_INOVACE_D7.16 Autor: Mgr. Nováková Jana Datum vytvoření: prosinec 2012 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Vzdělávací obor: Dějepis.
Sochařství vrcholného středověku. Románský sloh tympanon kostela sv. Magdalény ve Vézelay.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
VY_ 32_ INOVACE _04_10_gotická architektura
pol. 12. století - konec 15. stol.
GOTIKA.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Dagmar Svobodová NÁZEV: Gotická kultura TÉMATICKÝ CELEK: Křesťanství.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
VY_32_INOVACE_206_Gotika Šablona Identifikátor školy:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Architektura do začátku 20. století.
Gotika Vzdělanost. Gotika Vzdělanost Kdy: 12. století Kde vznikla: Francie Hrad Bezděz.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
Základní škola a mateřská škola Bohdalov CZ.1.07/1.4.00/ III/2
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
POČÍTÁME DO 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Zaokrouhlování na desítky a stovky
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Transkript prezentace:

REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/1. 4. 00/21 REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1.07/1.4.00/21.3138 NÁZEV PROJEKTU: Novými technologiemi k novým poznatkům II ŠKOLA ADRESA: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p.o. ŠABLONA/ SADA: XIV/B-10 NÁZEV: Gotický sloh - test ANOTACE A MOŽNOSTI VYUŽITÍ: Test slouží k ověření znalostí, které žáci získali z výkladu o gotickém umění (prezentace). DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: pracovní list VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Výtvarná výchova ROČNÍK: 7. AUTOR: Mgr. Tošovská Jana VYTVOŘEN: září 2011

GOTIKA TEST Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Tošovská. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

a) Francie b) Itálie c) Německo 1. Kde vzniká gotický sloh? a) Francie b) Itálie c) Německo 2. Co znamená pojem „laicizace“ gotického umění? a) ovlivnění církví b) zesvětštění c)ovlivnění lidem 3. Mezi typické rysy gotické architektury patří: a) lomený oblouk, masivní zdi, střílnovitá okna b) žebrová křížová klenba, vitráž, vnější opěrný systém c) arkády, odhmotnění, vertikalismus 4. Nejznámější stavbou pozdní gotiky v Anglii je: a) Notre Dame b) Papežský palác c) Westminsterský chrám 5. V gotickém sochařství se rozvíjí druh sochy: a) trojrozměrné b) reliéf c) dvourozměrné

10. Co je iniciála? 6. Co na svých obrazech zobrazoval H. Bosh? a) krajiny b) lidské neřesti c) biblické výjevy 7. Kdo u nás vládl v období vrcholné gotiky? a) Vladislav Jagellonský b) Karel IV. c) Přemysl Otakar I. 8. Která stěžejní stavba vzniká na Pražském Hradě v období vrcholné gotiky? a) chrám sv. Víta b) rotunda sv. Jiří c) kaple sv. Kříže 9. Který český malíř vyzdobil pro Karla IV. Karlštejn? a) mistr třeboňského oltáře b) Petr Parléř c) Mistr Theodorik 10. Co je iniciála? a) ozdobná pečeť b) zdobené počáteční písmeno c) dekorace chrámové fasády

Odpovědi: 1.a, 2.b, 3.b, 4.c, 5.a, 6.b, 7.b, 8.a, 9.a, 10. b