Opakování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výpočet mzdy - příklady
Advertisements

Výpočet práce z výkonu a času. Účinnost
Výsledný odpor rezistorů spojených v elektrickém poli za sebou
Hydraulické zařízení Hydraulické zařízení je založeno na přenosu tlaku podle Pascalova zákona. Jsou to dvě válcovité nádoby o různých průměrech u dna propojené,
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Rozhodování v prodejně a půjčovně sezónního zboží Martina Krpatová.
ÚLOHY Z GEOMETRIE č. 8 Učivo – Pravidelný šestiúhelník - obvod
Název: Násobení čísly 10, 100 a v oboru
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
Jednotky objemu. Měření objemu kapalin.
Tlak v praxi (Učebnice strana 89 – 90)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Klíčová aktivita 01 Příprava budoucích lektorů pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Procenta.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Trojčlenka a procenta Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je.
Modely montážních linek Gejza Dohnal. Montážní linky.
Adam Bečvář 2ITA SPS Prosek
Výnosová hodnota lesa Důchodová hodnota lesa Kapitálová hodnota lesa
Pojistné systémy 7. cvičení. Opakování Urči JNP, které musí zaplatit 45letý klient, chce-li si zajistit roční důchod Kč vyplácený na konci roku,
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_26-02 Světová populace
PROCENTA, ÚROKY 7. ročník.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Fakulty informatiky a statistiky
v programu MS PowerPoint
Časová hodnota peněz ..
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_61.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
- VYJADŘUJÍ ČÁST Z CELKU - PŘIČEMŽ CELEK JE VŽDY 100 %
Výpočty efektivnosti investic, výpočty odpisů
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Projekt: CZ / / „SŠHL Frýdlant
INTERPRETACE GRAFŮ a KARTODIAGRAMŮ
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Populace.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Tlaková síla, tlak VY_52_INOVACE_19 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Difrakční integrál.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Střední hodnoty věkového složení
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_572_OBSAH_OBDÉLNÍKU Téma: OPAKOVÁNÍ OBSAHU OBDÉLNÍKU.
Seminář o stavebním spoření
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní třídění podle způsobu rozmnožování
Epidemiologie inkontinence
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Obyvatelstvo – věková struktura obyvatelstva
Sňatečnost a rozvodovost
Z POPULAČNÍ BIOLOGIE VELKÝCH RYBOVITÝCH OBRATLOVCŮ
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
12/2003Přednáška č. 51 Vyhodnocení změny struktury modelu Předmět: Modelování v řízení MR 11 (Počítačová podpora) Obor C, Modul M8 ZS, 2003, K126 EKO Předn./Cvič.:
Demografie v pediatrii
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Měření demografických jevů
Podříše: Vyšší rostliny
Demografie rostlin - populační biologie rostlin. Co je demografie ? Discipl í na studuj í c í změny velikosti populace v čase Snaha o porozuměn í těchto.
Základní demografické struktury obyvatelstva a demografické stárnutí.
Populační odhady a projekce
Rozmnožování rostlin Jméno autora Datum vytvoření Září 2011 DUM 10
Název projektu: Moderní škola
“Vývoj mezinárodního cestovního ruchu a jeho dopad na lázeňství“ MARTIN PLACHÝ President of the European Spas Association 2. října 2015.
Transkript prezentace:

Opakování

Spočtěte:

Řešení:

Leslieho matice

Vývoj populace s překrývajícími se generacemi:

Vývoj populace s překrývajícími se generacemi: 1 1 2 1 3

Vývoj populace s překrývajícími se generacemi: 1 1 2 0.3 0.1 1 3

Vývoj populace s překrývajícími se generacemi: 100 0.3 0.1 = 1 100 1

Vývoj populace s překrývajícími se generacemi: 30 0.3 0.1 = 1 100 1 100

Interakce:

Interakce:

= 1 10 2 10 10 10 Když kohorty neznamenají jenom věk: FF MM 0.1 0.2 0.2 10 1 0.2 0.3 10 2 = 1 10 1 10

FF MM Když kohorty neznamenají jenom věk: Věková skupina

Interakce:

Úloha

Uvažujme populaci rostlin, která se rozmnožuje jak pomocí semen tak odnožemi. Přičemž na jedno semeno připadne v budoucí generaci stejně semen jako odnoží a na jednu odnož připadne v budoucí generaci 0.9 odnoží a jen 0.1 semen. Počáteční stav populace je 300 semen a 200 odnoží. Úmrtnost neuvažujte. Sestavte maticový model populace. Jaký bude stav populace o sezónu později?

Model: Výpočet: