U N I V E R Z I T A K A R L O V A V Č E R A, D N E S A Z Í T R A IVAN WILHELM RVS ČR, Národní 3, 2. březen 2006 U N I V E R Z I T A K A R L O V A V Č.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
Přijímací řízení.
Města ČR – orientace na mapě
Detekce HPV u rizikové skupiny mužů
MAS Mikroregionu Frýdlantsko 349 km obyvatel 18 obcí (3 města, 15 vesnic) Vznikla v roce 2004, s aktivním podílem zemědělců a drobných podnikatelů.
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Informační zdroje v programu 1N Celostátní porada vysokoškolských knihoven České Budějovice Věra Kubíková, MŠMT.
Vysoké školy v ČR a jejich veřejné finanční zdroje (s důrazem na kapitolu 333) a srovnání s regionálním školstvím v letech Adam KRČÁL samostatné.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Program semináře: 1)Úvod, obecné informace o JPD 2 a výzvách (Ing. Kateřina Vágnerová) 2)Informace o Prioritě 2 JPD 2 (Ing. Martin Škréta) 3)Elektronická.
Dynamické rozvozní úlohy
Projekt v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Ochrana obyvatelstva a řešení krizových a mimořádných událostí Doc.Ing. Jozef Sabol, DrSc., FBMI.
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
1.1. RADA VYSOKÝCH ŠKOL  V akademickém roce 1999/2000 zahájily výuku první 3 soukromé vysoké školy  Dnes „aktivně“ působí 44 soukromých vysokých.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ELTODO CUP První jarní homerun
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
LIBEREC, 2008 VZDĚLÁVÁNÍ, VĚDA, VÝZKUM A INOVACE IVAN WILHELM.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Mapa zájmu - plány.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 8. prosince 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 24. března 2014.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Materiály pro sněm RVŠ František Ježek 20. května 2004.
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Úkoly nejen pro holky.
Gerard van Gaalen Vedoucí projektový manažér pro evropské projekty Prezentace Praha 16. března 2005 Rozvojová agentura Východní Nizozemsko.
Setkání účastníků neformálního konsorcia Praha
Disciplína: LM2x zJan Vetešník zOndřej Vetešník Zodpovědný trenér: Rudolf Kopřiva.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
3. zasedání předsednictva Rady vysokých škol Praha, 16. března 2006 Česká konference rektorů Prof. Ing. Petr Sáha, CSc.
Opakování 5. ročník Matematické operace
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

U N I V E R Z I T A K A R L O V A V Č E R A, D N E S A Z Í T R A IVAN WILHELM RVS ČR, Národní 3, 2. březen 2006 U N I V E R Z I T A K A R L O V A V Č E R A, D N E S A Z Í T R A IVAN WILHELM RVS ČR, Národní 3, 2. březen 2006

Celkový počet studentů terc. vzděl. v ČR (2006) z toho na VŠ na VVŠ Celkový počet VŠ v ČR 62 z toho VVŠ 24 Celkový počet studentů terc. vzděl. v ČR (2006) z toho na VŠ na VVŠ Celkový počet VŠ v ČR 62 z toho VVŠ 24

Skladba studentů VŠ (2005) (2004) Bc. (3-4 roky)44.2%42.6% Mgr. (2-3 roky) 8.8% 6.4% Mgr. (5-6 let)39.8%42.5% PhD. (3-4 roky) 7.2% 8.5% Skladba studentů VŠ (2005) (2004) Bc. (3-4 roky)44.2%42.6% Mgr. (2-3 roky) 8.8% 6.4% Mgr. (5-6 let)39.8%42.5% PhD. (3-4 roky) 7.2% 8.5%

UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE 7. dubna fakult 6 ústavů 19 center výzkumu > 600 oborů UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE 7. dubna fakult 6 ústavů 19 center výzkumu > 600 oborů

Oborové složení studentů UK (2005) celkem PhD počet (16%) (34%) oborově (%) lékařství a ošetř přír. vědy human. obory soc. vědy Oborové složení studentů UK (2005) celkem PhD počet (16%) (34%) oborově (%) lékařství a ošetř přír. vědy human. obory soc. vědy

Programy a projekty na UK (2005) MŠMT 39 jiné rezorty 323 GA ČR ∼ 200 zahran. 172 Programy a projekty na UK (2005) MŠMT 39 jiné rezorty 323 GA ČR ∼ 200 zahran. 172

Spolupráce na projektech CERN, Dubna, ILL, KEK, DESY, EMBL, Fermi, JIAST, Auger, ESA,... Členství v asociacích EAU, IAU, UNICA, Europeum, DRC, Coimbra Group, World League,... Spolupráce na projektech CERN, Dubna, ILL, KEK, DESY, EMBL, Fermi, JIAST, Auger, ESA,... Členství v asociacích EAU, IAU, UNICA, Europeum, DRC, Coimbra Group, World League,...