Talent MK.  založena v roce 1994 jako společný podnik Alsico Belgium a Oděva Třebíč  ALTREVA = ALsico + TŘEbíč + OděVA  více než 180 zaměstnanců 

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 RESPONSIBLE CARE Projekt „Adaptabilita a posílení konkurenceschopnosti chemického průmyslu ČR“ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem.
Advertisements

Černoch Michal Školoudová Lenka
MARKETING A MANAGEMENT
Lisovna plastů, spol. s r.o.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Výrobce toroidních komponentů značky
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
BEZPEČNĚJŠÍ SILNICE ZACHRAŇUJÍ ŽIVOTY Program EuroRAP v České republice Projekt EK Evropský atlas bezpečnosti silnic.
CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGŮ ODBORNÝCH ŠKOL. Cíle projektu Vytvořit v Uherském Brodě regionální centrum pro další vzdělávání pedagogů - oblast strojírenství.
Český klastr přípojných vozidel a nástaveb, družstvo.
Tento projekt je financován z ESF prostřednictvím OP LZZ a ze státního rozpočtu ČR. Ú KLIDOVÉ SLUŽBY PROCESIA …umíme to lépe.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Hliníkový fasádní systém COTTA
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Centrum sdílených služeb GTS Brno cerven 2014 Roman Tesař.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
2. pracovní seminář internetizace knihoven Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Ing. Jaroslav Prachař Dětská obuv a značka kvality CZECH MADE.
1 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 12/19/ :59 AM - 1 Quelle: TROST AUTO SERVICE.
Management a marketing PODNIKOVÁ IDENTITA Ing. Pavel Pánek 3
Úspěšné strategie k integraci na volném trhu práce Wien Work Jobmanagement Wien Work Arbeitsassistenz.
Reklamní textil jako marketingový nástroj Reklama účinnější listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL.cz.
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
MUDr. Martin Kuba ministr průmyslu a obchodu AKTUALIZACE STÁTNÍ ENERGETICKÉ POLITIKY STABILNÍ ELEKTŘINA ZA PŘIJATELNOU CENU AKTUALIZACE STÁTNÍ ENERGETICKÉ.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Evropa: východní Evropa
Naše činnost  Příprava staveb  Projektová činnost ve výstavbě  Komplexní řízení staveb  Koordinační činnost  Dodávka a montáže TZB  Dodávka a montáže.
1 JD Advantage. 2 Čeho chceme dosáhnout ? Strategií JD EMA je stát se jednoznačným lídrem na trhu profesionálního čištění a hygieny JD Advantage.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Cíle Metody a techniky Testování obalu. Cílem výzkumu obalu je zjistit: Aspekty užívání Vnímání obalu (identifika č ní síla) Nápadnost (rozlišovací síla)
KDM s.r.o. Majitel firmy - Dominik Mašík. Základní informace o firmě: Založení společnosti KDM s.r.o. v dubnu 2014 Sídlo společnosti: Ždírec nad Doubravou.
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
MARKETINGOVÝ MIX.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
© Creditreform-Group Pracovní snídaně: Škola řízení pohledávek Hotel Jalta, Praha 1,
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Integrovaná střední škola technická a ekonomická Sokolov Cheb 23. června 2010 Jednoty 1620, Sokolov.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
Státy východní Evropy autor: Mgr. Jana Mikešová
Agentura CzechTourism Destinační značka ČR Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
 Naše poslání a hodnoty pomáhají lidem a firmám na celém světě, aby mohli plně rozvinout svůj potenciál. Považujeme jej za slib zákazníkům. Snažíme se.
Talent marketingových komunikací
XXI. Seminář energetiků Regulace v energetice. Podpora OZE a její vliv na cenu elektřiny. Cenová rozhodnutí na r Seminář Teplárny Otrokovice, a.
Sun Tour s.r.o. Prezentace cestovní kanceláře. Historie a současnost firmy Firma Sun Tour s.r.o. byla založena r.1992, člen Asociace cestovních kanceláří,
Produktová prezentace 08/2007 Tork is an SCA brand Produktová prezentace - ubrousky.
MANAGEMENT V PODMÍNKÁCH ZEMÍ VÝCHODNÍ EVROPY A RUSKA. Dle strategií České republiky jsou oblasti působení českých podniků na mezinárodních trzích jednou.
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
ŘETĚZY VAMBERK.
L O společnosti - Rodinná společnost Matějovský byla založena v první polovině 90. let - Více než 20 let je úspěšným výrobcem ložního povlečení a jedničkou.
Divák musí vědět, kdy a proč by měl investovat do nové televize Marcel Procházka Ředitel regulace a strategie DVB-T2 Televizní digitalizace
REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE (RIS) PETR CHLÁDEK.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Značka výrobku Značka: je názvem, znakem, symbolem, termínem nebo kombinací těchto prvků, jejichž účel spočívá v identifikaci výrobku je názvem, znakem,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Tvorba značky.
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vibrační stůl s nastavitelnou frekvencí a odstředivou silou
Návod k použití 1 Odstraňte čáry a texty, které nepotřebujete. 2
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Indiánské teepee Autor: MgA. Veronika Vaňhová
Transkript prezentace:

Talent MK

 založena v roce 1994 jako společný podnik Alsico Belgium a Oděva Třebíč  ALTREVA = ALsico + TŘEbíč + OděVA  více než 180 zaměstnanců  vyrábí více než ks oděvů ročně  profesní oděvy (Horeca, Care, Wellnes, průmysl)  ochranné cerftifikované (ESD, nehořlavé, antistatické, pro svářeče, kyselinovzdorné, Cleanroom)  CS - trhy střední a východní Evropy, Skandinávie, Rusko? Zlín,

 1. nový logotyp  2. testování vybraných návrhů  3. na základě výsledků testů tvorba nového design manuálu (spolupráce s autorem) Zlín,

 kvalita  stabilita  tradice  flexibilita  výrazná orientace na zákazníka Zlín,

 hlavní činností je výroba profesních a ochranných oděvů  hlavním cílem je kvalitně a bezpečně oblečený spokojený zákazník Zlín,

 název firmy a claim zůstane stejný („altreva“ a „more than workwear“)  možnost úpravy fontů a layoutu  barvy (modrá a červená) zůstanou  vytvoření zástupného symbolu Zlín,

 jednoduchý  snadno zapamatovatelný  nadčasový  snadno vyrobitelný různými technologiemi (vytkávání, potisk výšivka atd.)  možnost barevných obměn v závislosti na použití (různé kolekce = různé barvy) Zlín,

 v roce 2011 založena pobočka Altreva UA  cíl – proniknutí na východní trhy (zejména Ruská federace)  dílčí cíle:  - absolvovat veletrh BIOT 2012 v Moskvě (prosinec)  - zvýšit povědomí o značce Altreva a její zapamatovatelnost  - vybudovat stabilní komunikační základnu pro komunikaci se zákazníky východní Evropy a Asie Zlín,

RebrandingKomunikační strategie  testování loga 2.–  start přípravy design manuálu  design manuál k dispozici od W49 ( )  návrh hotový nejpozději  Veletrh Biot se koná Zlín,

Pepa Kolář; Honza Sokol; Zlín,