Střední škola stavební Teplice, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora učňovského školství v Olomouckém kraji
Advertisements

Podpora technického vzdělávání v Plzeňském kraji
PŘIHLÁŠKA NA STŘEDNÍ ŠKOLU
Informační schůzka rodičů žáků 8. tříd
ŘEMESLO ŽIJE! Řemesla v ČR – Diskusní seminář 5. prosince 2013 Pavel Dvořák, Magistrát hl. m. Prahy, odbor školství mládeže a sportu.
Střední průmyslová škola stavební Valašské Meziříčí
Číslo operačního programu: CZ.1017 Název OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: AutoNet, nová kvalita výuky v autooborech na středních.
středisko teoretické výuky Nové Město n. Mor Odloučené pracoviště
Obsah semináře: 1.Představení základní vnitřní struktury školy 2.Příčiny vzniku SŠST (pouze shrnutí) – demografický vývoj Ústeckého kraje 3.Celkový pohled.
Střední škola stavební, Teplice PRAXE ŽÁKŮ Individuální výuka odborného výcviku.
Výsledky analýzy kvalifikační a věkové struktury v Pardubickém kraji Ing. Hana Procházková (Úřad práce Pardubice) Ing. Petr Urbanec (Univerzita Pardubice)
POVOLÁNÍ.
Rok 1997 Pozemní stavitelství Pozemní stavitelství Technické zařízení budov Technické zařízení budov Mechanik – opravář pro silniční motorová vozidla.
Úřad práce v Jihlavě Informační poradenské středisko
Informační poradenské středisko
Národní vzdělávací fond, o.p.s. Národní observatoř zaměstnanosti a vzdělávání Workshop W2c Praha, Tento projekt je spolufinancován Evropským.
VEDENÍ ŠKOLY Ing., Bc. Karel Matějů Bc. Marie Baštová Radka Mazancová
IPS. Nová adresa ÚP pro Prahu-východ (IPS) od Dobrovského 1278/ Praha 7.
Školy a zaměstnavatelé u jednoho stolu
Střední škola stavební Jihlava Sociální partnerství zpracoval : PhDr. Pavel Toman únor 2011.
Soustava vzdělávání po základní škole. základní škola odborné vzdělávání poskytují odborné vzdělání cílem je příprava na povolání všeobecné vzdělávání.
Informativní schůzky pro rodiče vycházejících žáků říjen 2008 INFORMACE: SCIO testování žáků podpora řemesel v odborném školství nový způsob přijímacího.
Aktivity a činnosti úseku služeb v oblasti dalšího vzdělávání.
 žáků  125 učitelů  50 nepedagogických zaměstnanců  6 odloučených pracovišť  8 oborů ukončovaných maturitní zkouškou  18 oborů ukončovaných.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Přehled středních škol v Jihlavě a okolí
SOS a SOU, Kladno, U Hvězdy 2279 představuje Otázky demografických změn a poptávky trhu práce - vzdělávání dospělých.
Víme jak na to! Jiná cesta k výučnímu listu SOŠ a SOU řemesel Kutná Hora Další vzdělávání Dílčí kvalifikace UNIV 2 Kraje Budoucnost.
Význam dalšího vzdělávání na SOŠ TŽ
SOŠ a SOU Šumperk SOŠ a SOU Šumperk.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/ Partner 19 Střední škola polytechnická,
IPS Schůzka výchovných poradců Praha – východ Mgr. Pavel Lehovec.
Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Josef Gorčík Název šablonyVY_32_INOVACE SPV Název DUMuSTZ U Stupeň a typ vzděláváníStřední.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníduben 2012 Ročník1. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka ( DUM 31 ) Lidé.
 Jedna z největších škol Karlovarského kraje  Více jak 1000 žáků a 100 zaměstnanců  11 maturitních oborů  11 učebních oborů 
Jazykové vzdělávání na SŠŽTS Šumperk 2015/2016. Které cizí jazyky se žáci učí? Anglický jazyk Německý jazyk.
P r o j e k t „Společným postupem sociálních partnerů k přípravě odvětví na změny důchodového systému – etapa I“ K o n f e r e n c e 29. dubna 2015 Praha.
Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková organizace STAVBA DOMU/ DUM/ VYDMUCHOV/ OWCZARZOVÁ/ ČLOVĚK A PŘÍRODA/ 015 Autor:
ŠANCE PRO VÁS. STŘEDNÍ ŠKOLA ŽELEZNIČNÍ, TECHNICKÁ A SLUŽEB, ŠUMPERK STŘEDNÍ ŠKOLA ŽELEZNIČNÍ, TECHNICKÁ A SLUŽEB, ŠUMPERK Gen. Krátkého 30 Bulharská.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada40 AnotaceDruhy.
Vývoj na trhu práce Krajská pobočka v Olomouci.
Důvod vzniku krajských stipendií
Analýza agregovaná data
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Situace na trhu práce Pardubický kraj.
STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA STAVEBNÍ STAVÍME NA DOBRÝCH ZÁKLADECH...
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
„Okna technickým oborům dokořán“
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
1.
Šance pro každého žáka Základní škola a Praktická škola U Trojice
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Subjekty trhu VY_32_INOVACE_40_802
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Statky, služby VY_32_INOVACE_40_797
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
ŠANCE PRO VÁS.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výrobní činitelé v podniku
Nabídka VY_32_INOVACE_40_800
Prezentace školy SOU Lázně Bělohrad.
Možnosti spolupráce škol a firem
Živnostenské podnikání
Investiční majetek VY_32_INOVACE_41_828
Přijímací řízení na střední školy 2018 Odbor školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Moravskoslezského kraje Ing. Daniel Cinař
ŠKOLSTVÍ VE ZLÍNSKÉM KRAJI
Středoškolské vzdělávání ve Zlínském kraji s vazbou na pracovní trh
Setkání kariérových poradců oblasti Ústí nad Labem, Děčín a Litoměřice
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY
Transkript prezentace:

Střední škola stavební Teplice, příspěvková organizace 3 pracoviště : Teplice Duchcov Krupka

Střední škola stavební v T e p l i c í ch se Vám představuje

Co nabízíme? Vyučení a střední vzdělání v oborech: Strojírenských Dřevozpracujících Stavebních

Jaké profese? Automechanik Autoelektrikář Zedník Instalatér Klempíř Malíř a natěrač Obkladač Stavební výroba Tesařské a truhlářské práce ve stavební výrobě Truhlář nábytku Obraběč kovů Zámečník

Co navíc? Studijní obory : dřevařská a nábytkářská výroba stavební provoz dopravní provoz podnikání ekonomika a podnikání

Automechanik provádí opravy silničních a motorových vozidel, seřizování, údržbu a opravu pracovních předmětů, provádí údržbu a drobné opravy elektrické výstroje vozidel, umí užívat speciální měřidla a diagnostické prostředky , identifikuje závady a provádí opravy, umí řídit motorová vozidla skupiny C

Autoelektrikář ruční zpracování technických materiálů, ovládá používání měřících přístrojů elektronického a mechanického charakteru, vykonává údržbu, seřizování, jednodušší a složitější opravy elektrického příslušenství motorových vozidel, používá montážní prostředky a měřící techniku

Instalatér instalovat a opravovat vodovody, instalovat a opravovat kanalizace, instalovat a opravovat topení a plynovody, pracovat s klasickým materiálem – ocel, litina, pracovat s moderními materiály – plasty, pracovat moderními technologiemi, instalovat zřizovací předměty, svařovat kovy plamenem, svařovat plastické hmoty

Stavební klempíř strojně obrábět, přehled o svařování, ručně zpracovávat kovy, brousit, řezat, stříhat, vrtat různé druhy, spojování součástí, vyrábět různé výrobky z plechu, montovat plastické klempířské prvky, orientovat se ve výrobě technických materiálů

Autoklempíř vyrábět a opravovat karosérie, vyrábět a opravovat skříně silničních a kolejových vozidel, volit nářadí a nástroje pro demontáž a montáž dílů, při opravách používat zařízení pro rovnání karosérií, obsluhovat zdvihací zařízení při opravách, demontovat a montovat plechové díly karosérií, zhotovovat složitější plechové díly karosérií, svařovat plamenem, pájet natvrdo, zasklívat okna karosérií

Lakýrník písmo malířské práce, natírat okna, dveře, podlahy, pracovat s moderními technologiemi, nástřiky nových materiálů – variopaint, dekorativní nátěry na všechny druhy podkladů, provádět imitace přírodních materiálů na nábytek

Malíř upravovat podklady, odstranit skvrny od plísně, aplikovat dekorativní nátěry, válečkovat, linkovat, tapetovat, používat a připravovat si vzornice, provádět malby různými materiály, nástřiky nových materiálů – variopaint, natírat okna, dveře, podlahy radiátory

MALÍŘSKÉ, LAKÝRNICKÉ A NATĚRAČSKÉ PRÁCE připravit povrch pro nátěry, provádět nátěry a opravy nátěrů běžnými technikami, provádět speciální nátěry, pracovat se štětcem a stříkací pistolí, základy písmomalířství, zhotovit reklamu a barevné nápisy, míchat a tónovat barvy

Obkladač číst stavební výkresy, volit vhodné materiály a spočítat spotřebu, rozměřit a správně založit obklad dle výkresu, samostatně provádí kladečské a obkladačské práce

Pokrývač číst stavební výkresy, provádí jednoduché pokrývačské práce, volí vhodný materiál a výrobky klade a upevňuje krytinu z různých materiálů, rozebírá a opravuje střechy , provádí jednoduché klempířské práce

Stavební výroba připravit maltové a betonové směsi , obsluhovat jednoduché stavební stroje, provádět dokončovací práce na stavbách, provádět přípravné práce při montáži a demontáži lešení, provádět jednoduché malby a nátěry , pokládat dlažby komunikací, provádět izolace staveb, pracovat se dřevem

Tesař číst stavební výkresy , rozměřovat a zakládat jednoduché tesařské konstrukce podle výkresu, ručně a strojně opracovat dřevo, zhotovit jednoduchou lepenkovou krytinu, zhotovovat a sestavovat tesařské výrobky, zhotovovat krovy , provádět bednící a obedňovací práce

Truhlář

Truhlářské práce ve stavební výrobě připravit a uspořádat pracoviště, připravit materiál, opracovat materiál ručně i pomocí strojů a zařízení provádět různé druhy spojů, /sbíjením, šroubováním, nýtováním, spárováním, lepením, kolíkováním /, vyrobit, kompletovat a osadit stavebně – truhlářské výrobky, prakticky obsluhovat a provádět běžnou údržbu dřevoobráběcích, strojů a zařízení v rámci oboru, provádět jednoduché sklenářské práce uskladnit polotovary a výrobky s použitím jednoduchých mechanizačních prostředků nebo ručněprovádět opravy vad

Zámečník

Zedník kvalitně vyzdívat z různých materiálů , zpracovávat různé stavební materiály, provádět vnitřní a vnější omítky, rekonstruovat staré budovy, základní obkladačské práce, provádět betonářské práce, montování sádrokartonu,osazovat okna a zárubně

Děkuji za pozornost Ing.Pavel Antl