Centrum Pomněnka České Budějovice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lions Eye Lions Eye Projekt „Oko lva“ na podporu screeningu zrakového postižení u předškolní mládeže Ing. Jan Steringa.
Advertisements

Prezentace pro rodiče a uživatele Internetu © PaedDr. Miloslav Psota, 2012.
Zkušenosti Ústí nad Labem s implementací IPRM. Jak města plánují v kontextu svých aglomeračních vazeb? •Plánování prostřednictvím Strategie rozvoje města.
Analýza Centra ProEquality
OSV jako samostatný předmět Mgr. Jana Trojanová koordinátorka tvorby ŠVP Gymnázium INTEGRA BRNO.
Časová dotace:16 hodin měsíčně. možnost konzultace problémů souvisejících se speciálními vzdělávacími potřebami žáků vytváření podmínek pro integraci.
Kvalitní vzdělání pro každé dítě v každé škole Konference SKAV 2013.
Projekt ZŠ Staňkov. O projektu  Projekt pro žáky s poruchami učení  Dotace z ESF – ,- Kč  Doba trvání – 2 roky.
P. P Cílem projektu je na základě zkušeností zahraničních partnerů a odborných znalostí našich expertů připravit inovativní vzdělávací program Asistent.
CENTRUM SOFIE ŘÍČANY 1. CYKLUS LISTOPAD 2010 – DUBEN 2011.
Rozmarýn.
HRAVĚ ŽIJ ZDRAVĚ Metodika kurzů snižování nadváhy adolescenty
Gastouderopvang v Nizozemsku V jakém rozsahu je v Nizozemsku hlídání dětí v domácnostech (childminding) opravdovou alternativou k mateřským školkám? Tijne.
VY_32_INOVACE_7C14.  Rozložení snímků obsahují formátování a rozmístění jednotlivých částí obsahu.  Rozložení obsahuje také motiv, tedy nastavení formátování.
Pomáháme dětem vkročit do života PROJEKT KÁMOŠ. Nejpřirozenější prostředí pro dítě je rodina.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
Projekt Asistentky v předškolní péči Marcela Machačková Osobní výpověď o absolvování kurzu a praxi v obecních MŠ.
VZDĚLÁVÁNÍ ÚČASTNÍKŮ KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE SPRÁVNÍCH OBVODECH HL. MĚSTA PRAHY.
ZÁPIS DO I. TŘÍDY V ZŠ LEŠNÁ PROBĚHL 11. ÚNORA 2015 ZÁPIS DO I. TŘÍDY PRO ŠKOLNÍ ROK 2015/2016. ZÚČASTNILO SE JEJ 20 PŘEDŠKOLÁKŮ. VŠICHNI SE SNAŽILI UKÁZAT,
Centrum pro rodinu a sociální péči o.s. 1.
KOMPAS = sociálně preventivní volnočasový program pro děti ve věku 8 – 15 let Zaměřený na:KOMunikaci PArtnerství Spolupráci V současné době je program.
Výstupy z Úvodního semináře
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Etická výchova a ZŠ Lupáčova
Sociální práce s rodinou 3
Rada VŠ - Komise pro přípravu učitelů řešení problematiky strukturovaného studia učitelství - šetření na vysokých školách.
P. P Cílem projektu je na základě zkušeností zahraničních partnerů a odborných znalostí našich expertů připravit inovativní vzdělávací program Asistent.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Základní škola a mateřská škola Brno nám.28.října 22 Základní škola a mateřská škola Brno nám.28.října 22.
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9
Michaela Glabazňová Lions Eye - Zdravá očka Projekt „Zdravá očka“ na podporu screeningu zrakového postižení u předškolní mládeže Lions Club Opava.
ANGAŽOVANÉ UČENÍ Hana Horká.
ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí ZÁVĚREČNÁ PRÁCE leden 2013 Bc. Marcela Hladká.
Tomáš Křížek Setkání primátorů a starostů měst a obcí České republiky.
Předškolní vzdělávání v Evropských školách PhDr. Dana Musilová Inspektorka pro předškolní a primární cyklus Evropských škol
Proměny zahrady – MŠ Nad Kazankou Vypracovaly: Bc. Vladimíra Barešová Ing. arch. Ivana Svatošová.
Prioritní osa 4 Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu vzdělávání jednání Řídicího výboru Operačního programu Výzkum,
Centrum pro rodinu a sociální péči o.s. 1.
In-line školka Výuka in-line bruslení v mateřské škole.
„Elio pro školy“ Výměna zkušeností s realizací projektů OP VK Praha
Téma: Podpora zdravého životního stylu ve školách v Kraji Vysočina.
Freibergské sdružení pro přátelský vztah k rodině Vyhodnocení ankety rodičů a podniků k přátelskému vztahu města Freiberg k rodině červen 2008.
SPONDEA, o.p.s. Brno Intervenční centrum pro osoby ohrožené domácím násilím Spolupráce OSPOD s intervenčními centry Spolupráce OSPOD s intervenčními centry-
MC POHÁDKA JESENICE U PRAHY z.s nezisková organizace spolek rodičů na mateřské dovolené.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
R OZDÍLNOST INTERVENCÍ SOCIÁLNÍHO PRACOVNÍKA PŘI N ETSTREETWORKU A PŘI I NTERNETOVÉM PORADENSTVÍ Centrum Anabell, z. s. Mgr. Klára Gelnarová.
Příprava dětí na přemístění z DOZP Mgr. Ingrid Hanzlíková, DiS. Praha 31. října 2013.
Tereza Pulkrtová.  je třeba zorganizovat, propagovat a osobně se zúčastnit nejméně dvou exkurzí?
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Analytická část MAP pro SO ORP Český Brod
Prezentace fiktivní firmy Ing. Vladimíra Trnčáková
Věra Boháčová, DiS. nutriční terapeutka Poradenské centrum Výživa dětí
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Státní správa – zaměstnavatel znevýhodněných skupin
Projekt Podpora žáků s SVP
Zápis do 1. ročníku ZŠ pro školní rok 2017/2018
Finanční zpráva Síť mateřských center 2007.
AUTOR: Mgr. Dobroslava Martínková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M3_12_Dělení
AUTOR: Blanka Petlánová NÁZEV: VY_32_INOVACE_Pr2_07_Řemesla a povolání
Zápis do 1. ročníku ZŠ pro školní rok 2018/2019
LET ZAPOJENÝCH DĚTÍ PROJEKTŮ 6 15 KOL PROJEKTU ROZHLED.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Dobrovolnické programy
náhradní rodinné péče II setkání zástupců KÚ OSPOD a NNO
Mgr. Veronika Dembická, DiS.
Transkript prezentace:

Centrum Pomněnka České Budějovice

Žádné z dětí nedocházelo dříve do Centra Pomněnka. Projektu Šance pro naše dítě se zúčastnilo v 1.cyklu celkem deset dětí. Žádné z dětí nedocházelo dříve do Centra Pomněnka. Rodičům byl projekt doporučený v jejich mateřských školkách, osobně lektorkami MC Pomněnka, prostřednictvím rodičů, kteří docházejí do MC Pomněnka.

Pozitiva projektu: Motivace dětí učit se a poznávat Kvalitní příprava programu setkání Aktivní přístup rodičů k programu Samostatná práce dětí

Negativa projektu Příliš velká administrativa Malá hodinová dotace pro lekce a jejich přípravu Komunikace s koordinátorem Rozšířit témata první poloviny cyklu, zúžit témata druhé poloviny cyklu

Návrhy řešení Jednoznačné pokyny pro administrativu Nové informace v dostatečném předstihu – alespoň týden