Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
* Měřítko plánu, mapy Matematika – 7. ročník *
Advertisements

Zdroj obrazového materiálu
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurence schopnost Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
STOVKOVÁ TABULKA - VÝŘEZY
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Krácení a rozšiřování postupného poměru.
Matematika a její využití v geografii
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Obsah, jednotky obsahu 5. ročník
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Zdroj obrazového materiálu
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
AZ - KVÍZ Procvičení procent
Obvody a obsahy obrazců
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
Číslo v digitálním archivu školy
Opakování Délka, hmotnost, objem.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
28.1 Porovnávání čísel v oboru do 1000
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základní škole OP VK.
Za předpokladu použití psacích potřeb
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK Řešení.
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základní škole OP VK.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace MĚŘENÍ ÚSEČEK Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-
POROVNÁVÁNÍ A ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace DENNÍ REŽIM Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Co je kulaté - Co je hranaté
Matematické operace ( + - x : )
Matematické aplikace Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mímoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání.
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
Rozklad čísel na desítky a jednotky
Zdroj obrazového materiálu
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_14.
Zdroj obrazového materiálu
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_162
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
Geometrické tvary kolem nás
Zdroj obrazového materiálu
Zdroj obrazového materiálu
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSELNÁ OSA 0-20 Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ÚSEČKA Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
Třetí mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Převod skutečných velikostí do měřítka. Měřítka map a plánů- převod skutečných velikostí do měřítka Autor: Mgr. Ludmila Pecháčková VY_32_INOVACE_50_Meritka_map_a_planu_2.
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová NÁZEV: VY_52_INOVACE_14_FYZIKÁLNÍ VELIČINY
VY_32_INOVACE_Sib_II_0 Jednotky délky
Zopakujeme si jednotky délky, které už znáš.
Převody jednotek délky
Převody jednotek délky
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není-li uvedeno jinak, materiál zpracovala Mgr. Novotná Jaroslava Jednotky délky – m, km Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK

Jednotkou délky je : 1m = 100 cm 1km = 1000 m

Jednotky délky – km, m, dm, cm, mm, Vymýšlej, co lze změřit v našem okolí?

K měření menších ploch používáme metr – centimetr, někdy také pásmo. Existuje celá řada metrů: ( jmenuj např.) 1 metr je základní jednotkou délky. -

Co všechno můžeme změřit? Pomocí metru zjisti délku některých předmětů ve třídě, je možné použít nábytek, stěny apod. Pomocí metru zjisti délku asi 10 předmětů,( které si vybereš) vytvoř seznam do školního sešitu a správné údaje zapiš včetně jednotky. Porovnávej je. Můžete převést na jiné jednotky.

Srovnej délku skoků jednotlivých žáků a vytvoř pořadí od nejlepšího výkonu k nejhoršímu Petr 265 cm Ota 198 cm Jan 166 cm Jindra 258 cm Olin 192 cm Tom 305 cm Karel 342 cm Jana 205 cm Eva 187 cm Olina 199 cm Kája 243 cm Jitka 355 cm Petra 340 cm Ema 151 cm Porovnejte výsledky a seřaďte.

Úkol pro kluky a holky!!! Vytvořte dvě skupiny – chlapci a dívky. Každá skupina se seřadí podle velikosti do řady za sebou. Určete, kdo je nejvyšší a kdo je nejmenší.

Co měříme na km? Dávej příklady a odhadni: Turistické cesty Cyklo - trasy v mapách Silnice a železnice Letecké cesty Koleje metra Vzdálenosti měst a států Navigace Státní hranice

5 250 m = km m m = m = m = m = m = m = 950 m = m = 14 km = m 8 km = 25 km = 48 km = 97 km = 2 km = 3,5 km = 5,3 km = 7,1 km =

Evropské řeky – srovnej podle délky Vyhledej v atlasu nebo v některých jiných příručkách: ………………………………………………………………… ……………………………………………………………… ……………………………………………………………… ……………………………………………………………… ……………………………………………………………… ……………………………………………………………… ………

Rozhodni, zda je číslo liché – sudé , , , 748, 3451, 3782, 5005, 274, , , 84, , , 1112, 8876, 8885, , 1111, , 58, 4587, , 2569, sudé

Rozděl číslo na dvě stejné poloviny 160 = 80 + x 442 = x = = x = = x = = x = = x = = x = = x = = x +