Násobíme . 4 = 8 . 4 = . 4 = 6 . 4 = . 4 = 10 . 4 = . 2 = 9 .

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Města ČR – orientace na mapě
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Vzorce na umocnění.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Kdo chce být milionářem ?
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Nejmenší společný násobek
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Krácení a rozšiřování postupného poměru.
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vlastnosti sčítání a odčítání
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Únorové počítání.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Procvičování vzorce.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Celá čísla Dělení.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Rozšiřování a krácení zlomků
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:2. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
Matematika - 7. ročník Celá čísla - souhrn
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Transkript prezentace:

Násobíme . 4 = 8 . 4 = . 4 = 6 . 4 = . 4 = 10 . 4 = . 2 = 9 . 4 = . 3 = 4 . 0 = . 1 = 4 . 5 = . 10 = 4 . 7 = . 4 = 4 . 6 =

D Ě L Í M E 32 : 4 = 40 : 4 = 20 : 4 = 12 : 4 = 16 : 4 = 24 : 4 = 8 : 4 = 4 : 4 = 0 : 4 = 36 : 4 = 28 : 4 = 24 : 3 = 15 : 3 = 16 : 3 = 12 : 3 = 27 : 3 =

Násobíme a dělíme 7 . 4 = 10 . 4 = 28 : 4 = 8 : 4 = 24 . 4 = 9 . 4 = 7 . 4 = 10 . 4 = 28 : 4 = 8 : 4 = 24 . 4 = 9 . 4 = 4 . 4 = 20 : 4 = 16 : 4 = 36 : 4 = 5 . 4 = 12 : 4 = 32 : 4 = 8 . 4 = 0 . 4 = 6 . 4 =

Vypočítej 4 . ___ = 36 7 . ____ = 28 5 . ___ = 15 9 . ____ = 18 4 . ___ = 36 7 . ____ = 28 5 . ___ = 15 9 . ____ = 18 3 . ___ = 12 8 . ____ = 24 6 . ___ = 18 3 . ____ = 21 4 . ___ = 0 3 . ____ = 3 2 . ___ = 14 2 . ____ = 20 10 . ___ = 40 4 . ____ = 16 1 . ___ = 3 4 . ____ = 8

A Vypočítej B 12 : 3 7 . 3 2 . 3 27 : 3 3 : 3 16 : 2 8 : 4 5 . 4 4 : 2 18 : 3 2 . 8 3 . 3 4 . 4 5 . 4 21 : 3 30 : 3 27 : 3 3 . 9 40 : 4 3 . 8 21 . 3 6 . 4 16 : 2 20 : 4 14 : 2 7 . 4 8 . 4 36 : 4 4 : 1 0 . 3 2 : 2 4 . 1

Násobíme 5 . 1 2 . 5 10 . 5 6 . 5 3 . 5 10 . 5 8 . 5 5 . 7 0 . 5 8 . 5 3 . 5 2 . 5 7 . 5 4 . 5 0 . 5 4 . 5 6 . 5 9 . 5 5 . 5 9 . 5 5 . 5 4 . 3 5 . 1 4 . 2 5 . 7 5 . 8 7 . 5 5 . 4 7 . 4 8 . 4 6 . 4 9 . 4

Dělíme 50 : 5 20 : 5 10 : 5 25 : 5 15 : 5 35 : 5 45 : 5 20 : 5 45 : 5 25 : 5 35 : 5 15 : 5 10 : 5 5 : 5 30 : 5 40 : 5 30 : 5 40 : 5 5 : 5 0 : 5 20 : 4 15 : 3 10 : 2 50 : 5 28 : 4 36 : 4 16 : 4 24 : 4 24 : 4 24 : 3 18 : 3 20 : 4

Násobíme a dělíme 10 . 5 0 . 3 6 . 5 8 . 5 5 . 4 18 : 2 20 : 5 40 : 5 6 . 5 21 : 3 30 : 5 30 : 3 9 . 4 3 . 5 7 . 3 3 . 4 14 : 2 6 . 4 8 . 3 24 : 4 50 : 5 8 . 3 27 : 3 9 . 4 7 . 5 45 : 5 36 : 4 7 . 5 18 : 3 7 . 4 8 . 4 0 . 5