1 Robin Hood – Silent rescue Y36PHA Prezentace Design documentu David Podhurský Václav Čech

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Myš s mechanickým převodem pohybu myš po odkrytí horního dílu.
Advertisements

ZÁKLADY PRÁCE S PC PRÁCE S MYŠÍ. Ovládání tlačítek na myši.
Výpočetní technika Akademický rok 2013/2014 Letní semestr Novák Petr
Bakalářský studijní program Softwarové technologie a management (STM) Prof. Ing. Jiří Žára, CSc.
Martin Adam Švadlenka. Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe.
A4M33NMS Návrh a modelování softwarových systémů
Základy práce s počítačem – lekce I. Zvyšování IT gramotnosti zaměstnanců vybraných fakult MU.
POČÍTAČOVÁ MYŠ Společně s klávesnicí slouží jako spojovací prostředek mezi PC a uživatelem. Toto polohovací zařízení převádí informace o svém pohybu po.
Microsoft Office PowerPoint
Analýza informačního systému
Klávesnice a myš Bohumil Bareš.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Tabulkové procesory (MS Excel) Ing. Jan Roubíček.
Výukový program:Obchodní akademie Název programu: Program PowerPoint Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček.
Tvorba webové hry v prostředí java
WORD 2010 Karta Domů, skupina Odstavec. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Google Earth Úkoly pro žáky. Základní ovládání Myš – pohyb Kolečko myši – zoom.
Jak vybarvit objekt v MICROSOFT POWERPOINT? 1Autor: Honza Mareš.
Power Point– popis prostředí
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Popis a ovládání Plocha I
Práce s myší Druhy počítačových myší
Analýza infromačního systému. Matice afinity ISUD matice – Insert (vkládání dat) – Select (výběr dat) – Update (aktualizace dat) – Delete (vymazání dat)
Kolaborativní hra MAREK DOKSANSKÝ, JAN TEPLÝ NUR - ČVUT
SubjektSpeciální ZŠ a MŠ AdresaU Červeného kostela 110, TEPLICE Číslo op. programuCZ Název op. programuOP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Project BOS Low-cost InDoor Localization System Nature Inspired Technologies Group Dept. of Cybernetics FEE CTU in Prague.
Střední škola živnostenská Sokolov, příspěvková organizace
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 16.0 (Ovládání prezentace)
Ovládací panely Vzhled a přizpůsobení II. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Zbraně.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Analýza informačního systému. Podrobně zdokumentovaný cílový stav Paramentry spojené s provozem systému – Cena – Přínosy – Náklady a úspory – …
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček. Práce s okny VY_32_INOVACE_10_1_02_AP.
OPERAČNÍ SYSTÉMY.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Softwarové inženýrství semestrální projekt
Adaptivní webové systémy v e-learningu Miroslav Bureš Odborná skupina Webing, katedra počítačů.
Návrh a realizace multiuživatelské hry Tomáš Wasserbauer České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.
Nové uživatelské prostředí Snímek č. 2 MS Office 2007 – nové uživatelské prostředí Ing. Vladimír Nulíček Tlačítko Office Pás karet (Ribbon)
Tabulkový kalkulátor Radek Pinc
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
VW na Mikulce aneb jak na tempy Honza Sulan – pouze uživatel Hlavní provozní mapy Zpracování TEMPu ve VW a jinde Drobnosti při práci s mapami Nedostatky.
Úloha 4 Ovládání motoru pomocí detekce zvuku a ultrazvuku Projekt CZ.1.07/1.1.16/ Bc. Jaroslav Zika 2014.
Katedra počítačů ČVUT FEL Program STM Obor Web a Multimédia (garant oboru: prof. Jiří Žára)
K čemu slouží Jak ho spustíme Hlavní pás karet Pracovní prostředí – nabídka tlačítka Office Jak správně psát Píšeme velká písmena Pohyb po dokumentu Typy.
Počítačové hry a animace
Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod PHA mail:
Google Street View na českých mapách. Co to je ? Služba postavená nad internetovými mapami Googlu Dostupná na: Nabízí.
3.2 polohovací zařízení.  tvůrce první počítačové myši - pan Duglas Engelbart a jeho "X-Y ukazatel".
CHRONOPHOBIA Autor: Bc. Michal Jirouš Vedoucí práce: Ing. Petr Felkel Ph.D. (3D akční hra)
BU51 CAD systémy RNDr. Helena Novotná. Obsah přednášek  Co potřebujeme z teorie  Ovládání a přizpůsobení AutoCADu (profily, šablony, pracovní prostory,
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 32 AnotaceProgramové.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_IVT_1_KOT_17_ROZHRANI.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová Název: VY_32_INOVACE_5B_INF3_05_ Počítačová myš, práce s myší Téma: Počítačová.
23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Hotel Tatra, Velké Karlovice Portlety, navigace a personalizace UIS Milan Šorm.
KLÁVESNICE A MYŠ NA PC VY_32_INOVACE_06
Lokalizace ČR - vybraná místa 2. /vodstvo ČR/
Kraje ČR - základní symboly, poloha
Myš Pravé tlačítko Levé tlačítko
VNÍMÁNÍ A PŘÍSTUPNOST PROSTŘEDÍ
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Vytvoření 3D modelu hračky – Game Boy v programu Cinema 4D
Lokalizace ČR - vybraná města 2.
Propagace nové hry Epic Game
A4M39PSY Psychologie v návrhu UI
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Analýza informačního systému
Transkript prezentace:

1 Robin Hood – Silent rescue Y36PHA Prezentace Design documentu David Podhurský Václav Čech

2 Obsah Motivace hry Charakteristika Popis prostředí Chování nepřátel Pohyb + Ovládání Zbraně Cíl hry

3 Motovace hry Stát se Robinem Hoodem Proplížit se do hradu a zachránit ostatní zbojníky před šibenicí. Charakteristika First person Levely – různé prostředí Změna zbraní Nepřátelé s odlišným chováním

4 Popis prostředí Úrovně pro pohyb Ukazatel intenzity větru Zvon – Poplach Rozsah pohybu stráže Stráž Návrh části Levelu1

5 Chování nepřátel Normální stav Pozornost Ohrožení Smrt Neznámý zvuk Čas Další zvuk, poplach Poplach Zásah šípem Rozhled Doslech Rozhled Doslech

6 Pohyb + Ovládání Pohyb - Posun mapy do stran  A, D Změna zbraní  1, 2, 3 – W – kolečko myši Střelba  Zaměřovač – šipky, pohyb myši  Fire – Mezerník levé tlačítko

7 Uživatelské rozhraní Vlastní mapa Zaměřovač Směr větru Posun mapy Čas – svíčka Munice Menu

8 Zbraně Luk  Rychlejší přebijení  Střela ovlivněná větrem Kuš  Přesnější  Pomalejší Kámen  Jen na odlákání pozornsti

9 Cíl hry Dokončení misí Scóre  Čas  Munice  Úspěšnost střel  Monimální pozornost

10 Game over