1 Robin Hood – Silent rescue Y36PHA Prezentace Design documentu David Podhurský Václav Čech
2 Obsah Motivace hry Charakteristika Popis prostředí Chování nepřátel Pohyb + Ovládání Zbraně Cíl hry
3 Motovace hry Stát se Robinem Hoodem Proplížit se do hradu a zachránit ostatní zbojníky před šibenicí. Charakteristika First person Levely – různé prostředí Změna zbraní Nepřátelé s odlišným chováním
4 Popis prostředí Úrovně pro pohyb Ukazatel intenzity větru Zvon – Poplach Rozsah pohybu stráže Stráž Návrh části Levelu1
5 Chování nepřátel Normální stav Pozornost Ohrožení Smrt Neznámý zvuk Čas Další zvuk, poplach Poplach Zásah šípem Rozhled Doslech Rozhled Doslech
6 Pohyb + Ovládání Pohyb - Posun mapy do stran A, D Změna zbraní 1, 2, 3 – W – kolečko myši Střelba Zaměřovač – šipky, pohyb myši Fire – Mezerník levé tlačítko
7 Uživatelské rozhraní Vlastní mapa Zaměřovač Směr větru Posun mapy Čas – svíčka Munice Menu
8 Zbraně Luk Rychlejší přebijení Střela ovlivněná větrem Kuš Přesnější Pomalejší Kámen Jen na odlákání pozornsti
9 Cíl hry Dokončení misí Scóre Čas Munice Úspěšnost střel Monimální pozornost
10 Game over