Školení autorů distančních opor Inovace kombinovaného studia.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.5 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – odkazy (obsah, rejstřík) Typ:
Advertisements

Formátování diplomové práce
Olomouc, únor 2012.
Microsoft Word 2010 I. Spuštění aplikace Wordu Popis prostředí Základní editace textu VY_32_INOVACE_52_MS_Word_ I.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New start) CZ.1.07/1.4.00/
Jazyk HTML. Zdrojový kód  Elementy obsah obsah př. důležité př. důležité př. př.
Tagy neboli příkazy Olga Kasafírková Základy HTML.
Styly, záhlaví a zápatí, oddíly
Informační a komunikační technologie
MS WORD II. ZÁKLADNÍ FORMÁTOVÁNÍ TEXTU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu.
<. DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4
HyperText Markup Language
Karta Domů, skupina Odstavec
Možnosti programu MS Word. Úpravy textu Úprava textu a odstavců.
Úvod do html kódu. Roman Hendrich
Funkce programu Microsoft Word 2003 vhodné pro úpravu studentských prací Petr Křivánek.
Funkce programu Microsoft Word 2010 vhodné pro úpravu studentských prací Petr Křivánek.
VY_32_INOVACE_4.3.IVT1.04/Ku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavla Kubínková CZ.1.07/1.5.00/ Textové elementy.
Informační technologie 2 Informační technologie Jarní semestr 2005.
Školení počítače Excel
Formátování dokumentu O. Kánský 2011 Vyberte svůj textový editor Writer OpenOffice.org Word XP Microsoft Office Word Microsoft Office.
Styly Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
Word 2007 se na rozdíl od předcházejících verzí ovládá pomocí pásu karet, který najdete v horní části obrazovky. Pás je rozdělen na jednotlivé karty,
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Maturitní otázka č. 12 Kristýna Kaňovská 4. A.
Formátování textu. Odstavce  tvoříme párovou značkou  text bude od ostatního textu oddělen Konec řádky  nepárová značka způsobuje ukončení řádku a.
Jazyk HTML.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník: 6. Datum.
Word Textový editor.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_258 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Textový procesor (MS Word)
Textový procesor (MS Word)
Textový editor Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Word – Struktura dokumentu
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: duben.
Požadavky na úpravu tabulek (podle požadavků ke státním zkouškám z kancelářského psaní na klávesnici dle ČSN z roku 2007) 2008 O. Kánský.
Formátováním textu se rozumí změna jeho vlastností jako velikost, barva, typ, podtržení atd. Pokud chceme změnit některou z vlastností již napsaného textu,
Referát č.13 Textový editor (struktura textu – přiřazení stylu, formátování (vzhled) textu, změna stylu, typografická a estetická pravidla)
Maturitní okruh č. 15, K. Záchová, VIII.A zaměřeno na MS WORD 2007.
ZIHB – MS Word dodatek 1 Petr Kratochvíl, KIV ZČU, © 2008.
Cvičení 1 - Řešení příkladu Zadání viz: cv1_samostatne.doc.
Grafická podoba ŠVP Platí pro: MS WORD OpenOffice.org v jakékoli verzi.
Word – styly Ing. Bohumil Bareš. Co je to styl Jednoduše řečeno, styl je souhrn vlastností odstavce, který lze aktivovat pouze jediným krokem. Jinými.
Formátováním odstavce se rozumí změna jeho vlastností jako velikost, barva, typ, podtržení atd. Pokud chceme změnit některou z vlastností již napsaného.
WORD 2010 Karta Domů, skupina Odstavec. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
WORD - Tabulky 2. března 2013VY_32_INOVACE_080115_Word_Tabulky_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Satková.
Autor: Jakub Černek jakub(zavináč)cernek.cz µŠkolení Efektivnějšího využívání PowerPointu 2003.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník: 6. Datum.
Střední škola živnostenská Sokolov, příspěvková organizace
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.3 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor - odstavec Typ: DUM - kombinovaný.
POWER POINT 2 Vzhled prezentace - formátování
Textový editor.  Sada formátování, pomocí které lze rychle změnit vzhled textu, tabulek, …  Základ pro tvorbu rozsáhlých dokumentů  Důležité pro tvorbu.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Textový editor.
VYTVÁŘENÍ e-LEARNINGOVÝCH MATERIÁLŮ Přednáší Mgr. Jaromír Kozel
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 7 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS WORD 2010 – záhlaví a zápatí Co se všechno naučíme??? Jak vkládat.
E LEMENTARISTIKA ELEKTRONICKÝCH INFORMACÍ III. T EXTOVÝ PROCESOR STRUKTUROVANÉ DOKUMENTY, STYLY, OSNOVA, ODKAZY Jiří Leipert.
TEXTOVÝ EDITOR Karin Tylšerová. Textový editor je software, kterým je možné editovat prostý text. Neobsahuje žádné informace o formátování, jako je použití.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 7 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS WORD 2010 – OBSAH Jak vytvořit obsah?
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_10_16_word.
Textový Editor.
WORDPAD Textový dokument.
Textový editor Lada Juráňová.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Pro rychlý způsob formátování textů a následné vytváření obsahu
FORMÁTOVÁNÍ DOKUMENTU
Jméno Příjmení, další jména Ústav konstruování
ZNALOST IKON VE WORDu Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Transkript prezentace:

Školení autorů distančních opor Inovace kombinovaného studia

Definice pojmů Základní operace v MS Word Rozbor použití jednotlivých stylů Tvorba testů Diskuze Program

Distanční text Distanční opora Disciplína Definice pojmů

MS Word Verze 95, 2003, 2007, pravděpodobně 2010 Preferovaný formát.doc Software

Použití šablony Pouze předložená šablona Pouze obsažené styly

Psaní od začátku Kopírovat – Vložit jinak – Neformátovaný text Vložení textu

Zobrazení stylů Aplikace stylu na odstavec 1 odstavec = 1 styl Rozdíl mezi koncem odstavce a řádku Použití stylů

Úrovně 1 – 5 Neodsazovat klávesou enter (začátek stránky) Nadpisy

Sylabus a požadavky společně se Slovníčkem pojmů jediné styly přímo za Nadpisem 1

Slovníček pojmů pojem=definice;pojem=definice;…

Názvy ikon ( cd/2007/dokumenty/ikony.htm) cd/2007/dokumenty/ikony.htm Vkládat před odstavec Distanční poznámky

Krátké Dlouhé Písemné úkoly

Úpravu provádí MS Word automaticky Odkazy v dokumentu

Abecední Číslovaný Odrážkový Vnořené Pozor na prázdný řádek po seznamu Seznamy

Formátování Kurzíva Tučné Podtržené Kombinace Index dolní, horní Přeškrtnutí VELKÁ PÍSMENA Normální

&nazev_entity; HTML entity

Samostatné soubory Připojit k souboru Odeslat s textem Název souboru i adresáře bez mezer a diakritiky Max. šířka 600 px při rozlišení 72,00 Obrázky

Nepoužívat sloučené a rozdělené buňky Ohraničení – všechny čáry nebo žádná Nepoužívat tabulátory – tabulky bez ohraničení Tabulky a tabulátory

Název souboru – styl Multimedia a další materiály Odeslat s textem Doplňkové materiály

Vlastní šablona cd/2007/dokumenty/testy.htm cd/2007/dokumenty/testy.htm Testy

Celá práce 30 stran Orientačně znaků (bez mezer) 1250 řádků Obrázky 330 znaků 7 řádku Rozsah práce

Zdeněk Vlček Icq: Skype: zdendator Jabber: Kontakt

Děkuji za pozornost Diskuze