Jak oslovit zájemce o náhradní rodinnou péči Přednáška tematického bloku Marketing a PR Semináře v rámci projektu Zn. Náhradní rodič č. CZ.1.04/5.1.01/77.00268.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Občanská výchova Tematická oblast: Člověk.
MAPA ÚSPĚCHU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Média, PR a virtuální svět , VŠB – TU Ostrava.
PREZENČNÍ INFORMAČNÍ SEMINÁŘ PRO VEDOUCÍ ZAMĚSTNANCE.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Zaslouží si Twitter respekt médií? Michal Digital Media Coordinator  Týdeník Respekt  Měsíčník Bel Mondo.
ČTYŘI REPORTÁŽE Z ROMSKÝCH OSAD V ČESKÉ REPUBLICE Kurz: Mediální projekt a produkt a jeho webová prezentace Řešitel:Michaela Dočkalová Rok: 2012.
Název Informace a média Předmět, ročník ICT, sekunda Tematická oblast
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
PROJEKT EZK ROKY 2001 AŽ 2011 PILOTNÍ PROJEKTY
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Cesta k modernímu vzdělávání
Mediální komunikace ČD
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
ZÁVĚREČNÁ ZPRÁVA PROJEKT: Rozvoj klíčových kompetencí zaměstnanců členských podniků sdružení KPKV, reg. č. CZ.1.04/1.1.06/ Období realizace: 1.
funkce médií ve společnosti moc médií
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
Mgr. František Bublan Formy a perspektivy dobrovolnické služby z pohledu neziskové organizace.
Komunikační platforma PNEU REVUE. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví prodeje a servisu pneumatik.
9.Komunikace.
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
Sport a psaná média redakční praxe v moderním newsroomu.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Jak vzniká zpráva Podpora využití ICT ve výuce průřezových témat na základních školách (CZ.1.07/1.1.00/ )
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ. Internetové zpravodajství – např Úkol : prohlédněte.
TV042, TV110/ Masová komunikace
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Seminární práce N_TiM/pMPH.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Tiskový mluvčí jako profese
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
Aktivity Sdružení automobilového průmyslu v oblasti vzdělávání Předkladatel: Jiří Černý, viceprezident TPCA Czech a viceprezident AutoSAP 75. zasedání.
Kampaň pro rovnost šancí CZ / /0216 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. realizátor:
Buďte v obraze Služby pro veřejnou správu oblasti monitorování médií NEWTON INFORMATION TECHNOLOGY, s.r.o. Politických vězňů 10, Praha 1
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Moderní zdroj statistických informací.
Media relations Přednáška ve 12:15 – 13:45
Když je 50 % víc než 100 %. Základní informace Cíl: Zhodnocení mediálního pokrytí a obrazu organizace Fórum 50 % v období Metoda:
Zastoupení žen ve vedení českých médií HlidaciPes.org.
Shrnutí závěrů prvního konferenčního dne. Komunitní plánování, komunitní služby – jejich dostupnost a financování v Jihočeském kraji Mgr. Petr Studenovský.
Public relations Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Dana Mazancová Databáze Anopress a ČTK ÚK FSS MU, Ústřední knihovna FSS MU.
ANOPRESS IT PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Média-Kampaně Zasedání RV ČPS Praha. Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč.
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
Masová komunikace 2 PhDr. Hana Slámová,Ph.D.. * Odbor médií a audiovize MK ČR * audiovize/default.htm
Mediální plán.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
Komunikační platforma PNEU REVUE
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Marketingové techniky
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Media relations Přednáška ve 12:15 – 13:45
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
Přehled o esperantu v českých médiích
Transkript prezentace:

Jak oslovit zájemce o náhradní rodinnou péči Přednáška tematického bloku Marketing a PR Semináře v rámci projektu Zn. Náhradní rodič č. CZ.1.04/5.1.01/

Autor: Veronika Kyzlíková

Pojďme se představit... Komerční sféra Konto BARIÉRY Dětský čin roku ČATHS Acorus Nekomerční sféra Whirlpool Staropramen EXPO 2010 (Perly ČR) EZK / IZIP nyní

PR je všude kolem nás

Public Relations Reklama  Nemáte žádnou kontrolu jako při reklamě  Pořídíte s podstatně menšími finančními náklady, ale daleko větším úsilím a vynaložením času  Získáte větší důvěryhodnost  Horší měřitelnost výsledků  Kontrolujete... Co Jak Komu Kdy Jak často se to řekne  Platíte za to  Máte garanci výsledků

Jak začít s PR? Začít musíme „doma“ – Stanovit osobu „PRisty“ – Vymezit její kompetence – Názorová jednota uvnitř organizace hlavní sdělení cílové skupiny vhodné nástroje PR / kanály

Plánujte, pokud to jde 2. etapa Kam se chceme dostat? 3. etapa Jak se tam dostaneme? 4. Etapa Jdeme správně? 5. Etapa Jak jsme na tom? 1. etapa Kde jsme teď? PR plán

Média v ČR Rozdělení médií Celostátní Regionální Všeobecná Specializovaná Deníky Týdeníky Měsíčníky Dvouměsíčníky Čtvrtletníky Televize Rozhlas Noviny Časopisy Web Sociální sítě Agenturní zpravodajství Seriózní Bulvární

Přetahovaná o čtenáře / posluchače

Mediální trendy Zapojení čtenářů do tvorby obsahu Propojování tištěných médií s jejich on-line verzemi – zvýšení tlaku na dovednosti novináře – omlazování redakcí Už ani web nestačí – zpravodajství do mobilu / tabletu

Naše komunikační nástroje Tisková zpráva Tiskové sdělení / obrazové TZ Příběh Rozhovory Tisková setkání Press kit

Novinář  partner Zajímavé informace Dostupnost Možnost citace Ochota kdykoliv pomoci Upřímnost Entuziasmus Spolehlivost Respekt

Medialist Základní pracovní nástroj Media Relations Strukturovaný Aktuální !!! Často specializovaný pro zadané téma Klíčový dokument pro plánování a vyhodnocení jakékoliv mediální aktivity POZOR na „mediální eintopf“

Na co nezapomínat Trendem ve všech médiích je ZKRACOVÁNÍ – Typický článek do 400 slov – TV reportáž (TV Nova 1:20, ČT 1:40, TV Prima 1:10) – Rádio příspěvek sekund (1:40 reportáž)

Připravte si „SOUNDBITES“ Co je cílem komunikace a pro koho je určena Sumarizujte všechny pozitivní argumenty Vyberte ty nejvýznamnější Sestavte úderné sdělení tzv. „soundbite“

Co si z toho dnes odnést? Přemýšlejte Buďte vstřícní a upřímní Připravte se

Použité zdroje interní materiály Ogilvy Public Relations, s.r.o. Public relations jako ovlivňování mínění -Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 2., rozšířené vydání, Jozef Ftorek, Grada Publishing a.s., Počet stran: 195 Public relations jako ovlivňování mínění -Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 2., rozšířené vydání, Jozef Ftorek, Grada Publishing a.s., Počet stran: 195 Public relations – moderně a účinně - 2., aktualizované a doplněné vydání, Václav Svoboda, Grada Publishing a.s., Počet stran: 239 Public relations – moderně a účinně - 2., aktualizované a doplněné vydání, Václav Svoboda, Grada Publishing a.s., Počet stran: 239 Moderní marketingová komunikace, Přikrylová Jana, Jahodová Hana, Grada Publishing a.s., Počet stran: 303 Moderní marketingová komunikace, Přikrylová Jana, Jahodová Hana, Grada Publishing a.s., Počet stran: 303 Marketingová komunikace, Karlíček Miroslav, Král Petr, Grada Publishing a.s., Počet stran: 213 Marketingová komunikace, Karlíček Miroslav, Král Petr, Grada Publishing a.s., Počet stran: 213 Efektivní krizová komunikace, Chalupa Radek, Grada Publishing a.s., Počet stran: