Jak oslovit zájemce o náhradní rodinnou péči Přednáška tematického bloku Marketing a PR Semináře v rámci projektu Zn. Náhradní rodič č. CZ.1.04/5.1.01/
Autor: Veronika Kyzlíková
Pojďme se představit... Komerční sféra Konto BARIÉRY Dětský čin roku ČATHS Acorus Nekomerční sféra Whirlpool Staropramen EXPO 2010 (Perly ČR) EZK / IZIP nyní
PR je všude kolem nás
Public Relations Reklama Nemáte žádnou kontrolu jako při reklamě Pořídíte s podstatně menšími finančními náklady, ale daleko větším úsilím a vynaložením času Získáte větší důvěryhodnost Horší měřitelnost výsledků Kontrolujete... Co Jak Komu Kdy Jak často se to řekne Platíte za to Máte garanci výsledků
Jak začít s PR? Začít musíme „doma“ – Stanovit osobu „PRisty“ – Vymezit její kompetence – Názorová jednota uvnitř organizace hlavní sdělení cílové skupiny vhodné nástroje PR / kanály
Plánujte, pokud to jde 2. etapa Kam se chceme dostat? 3. etapa Jak se tam dostaneme? 4. Etapa Jdeme správně? 5. Etapa Jak jsme na tom? 1. etapa Kde jsme teď? PR plán
Média v ČR Rozdělení médií Celostátní Regionální Všeobecná Specializovaná Deníky Týdeníky Měsíčníky Dvouměsíčníky Čtvrtletníky Televize Rozhlas Noviny Časopisy Web Sociální sítě Agenturní zpravodajství Seriózní Bulvární
Přetahovaná o čtenáře / posluchače
Mediální trendy Zapojení čtenářů do tvorby obsahu Propojování tištěných médií s jejich on-line verzemi – zvýšení tlaku na dovednosti novináře – omlazování redakcí Už ani web nestačí – zpravodajství do mobilu / tabletu
Naše komunikační nástroje Tisková zpráva Tiskové sdělení / obrazové TZ Příběh Rozhovory Tisková setkání Press kit
Novinář partner Zajímavé informace Dostupnost Možnost citace Ochota kdykoliv pomoci Upřímnost Entuziasmus Spolehlivost Respekt
Medialist Základní pracovní nástroj Media Relations Strukturovaný Aktuální !!! Často specializovaný pro zadané téma Klíčový dokument pro plánování a vyhodnocení jakékoliv mediální aktivity POZOR na „mediální eintopf“
Na co nezapomínat Trendem ve všech médiích je ZKRACOVÁNÍ – Typický článek do 400 slov – TV reportáž (TV Nova 1:20, ČT 1:40, TV Prima 1:10) – Rádio příspěvek sekund (1:40 reportáž)
Připravte si „SOUNDBITES“ Co je cílem komunikace a pro koho je určena Sumarizujte všechny pozitivní argumenty Vyberte ty nejvýznamnější Sestavte úderné sdělení tzv. „soundbite“
Co si z toho dnes odnést? Přemýšlejte Buďte vstřícní a upřímní Připravte se
Použité zdroje interní materiály Ogilvy Public Relations, s.r.o. Public relations jako ovlivňování mínění -Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 2., rozšířené vydání, Jozef Ftorek, Grada Publishing a.s., Počet stran: 195 Public relations jako ovlivňování mínění -Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 2., rozšířené vydání, Jozef Ftorek, Grada Publishing a.s., Počet stran: 195 Public relations – moderně a účinně - 2., aktualizované a doplněné vydání, Václav Svoboda, Grada Publishing a.s., Počet stran: 239 Public relations – moderně a účinně - 2., aktualizované a doplněné vydání, Václav Svoboda, Grada Publishing a.s., Počet stran: 239 Moderní marketingová komunikace, Přikrylová Jana, Jahodová Hana, Grada Publishing a.s., Počet stran: 303 Moderní marketingová komunikace, Přikrylová Jana, Jahodová Hana, Grada Publishing a.s., Počet stran: 303 Marketingová komunikace, Karlíček Miroslav, Král Petr, Grada Publishing a.s., Počet stran: 213 Marketingová komunikace, Karlíček Miroslav, Král Petr, Grada Publishing a.s., Počet stran: 213 Efektivní krizová komunikace, Chalupa Radek, Grada Publishing a.s., Počet stran: